Paljonkohan juhana vartiainen juoksee cooperin
Kommentit (16)
Pitäisiköhän sinun hankkia joku harrastus?
Vai näetkö tosiaan unia Juhani Vartiaisesta juoksemassa Cooperin testiä? No, mikäpä minä olen tuomitsemaan...
Luin mun kännystä aluks Johanna Tukiainen
Veikkaan että cooper menee juhanalta 12 minuuttiin.
Maidenin biisi long distanse runner on cooperin testi. Jos jaksaa juosta sen biisin ajan niin on hyvä kunto ja tarkoitan juosta eikä nihkeesti hölkätä.
Vierailija kirjoitti:
Siltä paskasäkiltä menee noin 12 VIIKKOA, että se saa lyllerrettyä sen 400 m radan kerran ympäri. Jos se alkaa ottamaan itseltään suihin, niin se voi pyöriä sen radan noin 7-8 päivän aikana läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä paskasäkiltä menee noin 12 VIIKKOA, että se saa lyllerrettyä sen 400 m radan kerran ympäri. Jos se alkaa ottamaan itseltään suihin, niin se voi pyöriä sen radan noin 7-8 päivän aikana läpi.
Takaisin Ylilaudalle, Jonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin huolimatta Juhanan cooper-suoritus kestää sekunnilleen 12 minuuttia.
Se on aika hyvin, itselläni meni 90-luvulla armeijassa saman ajan puitteissa - ja kuulemma Lasse Virenillä myös! 💪🏼🇫🇮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cooperin testin periaate ei taida olla sulle tuttu. Näin päättelisin vastauksestasi.
Kun argumentit ei riitä niin käydään henkilöön. Muuta en tältä palstalta tosin odotakaan.
Juhanan ei tarvitse juosta kun sillä on kuukautiset.
Juhanan ei tarvitse juosta.
Taksi tuo ja vie.
Epäkieliopillinen lause = "syntax error". Vartiainen, tuo mulkero ei jaksa juosta cooperia,sivusta.
Juhana yllättää teidät vielä! Nyt alkaa treenaaminen.
Juhana on teräsmies! Adonis.