Onko normaalia että mies ei kehu minussa mitään muuta kuin ulkonäköä?
Olen alkanut miettiä onko hän kanssani vain koska olen hänen sanoin " upea ja kaunis"? Oikeasti olen lahjakas ja hyväsydäminen nainen. Osaan tehdä monia asioita ja olen hyvä monessa asiassa, mutta mies ei koskaan huomioi näitä tai edes kehu minun luonteepiirteitäni? Aina vaan ulkonäköä?
Kommentit (12)
Ei tietenkään, jssap ja voita nokkaan.
Mies on pinnallinen jos ei huomaa muuta kuin ulkonäön. En huolisi. Sama pätee toisinpäin.
Mies ei ehkä ole sellaista tyyppiä, että ilmaisisi tunteitaan sanoin. "Upea ja kaunis" on tosi epämääräinen ilmaisu sekin. Meillä on mennyt niin, että kun asian ottaa puheeksi ja kyselee mistä asioista mies minussa tykkää, niin kyllä niitä riittää ja muitakin kuin ulkonäköä. Hänelle ei vaan ole niin luontevaa puhua sellaisista oma-aloitteisesti.
Itsekö päättelit, että olet lahjakas, hyväsydäminen jne?
Miehen pitäisi kyllä kehua myös tissejä, persettä, kosteaa ketun koloa sekä tiukkaa aunusta.
Mutta mitä jos ei olekaan kehuille syytä?
Et ole niin lahjakas ja hyväsydäminen kuin luulet
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi kyllä kehua myös tissejä, persettä, kosteaa ketun koloa sekä tiukkaa aunusta.
Mutta mitä jos ei olekaan kehuille syytä?
Pitäs kehua vaan vaikkei ole syytäkään. Sitähän ne pelimiehetkin tekee ja naista kaatuu.
En minä itse pystyisi olemaan yhdessä, jos vaan ulkonäön takia ollaan suhteessa.
Mun ex oli tuollainen ja petti. Vaihdoin sitten mukavaan mieheen, joka taas ei kehu ulkonäköäni ollenkaan vaan pelkästään luonnettani. Ei sekään ole hyvä hyvä, sillä olen menettänyt itsetuntoni.
Kysy että miksi se pitää susta.