Kuiskuttelu- ja rapisteluvideot saa mut raivon partaalle
En pysty kuuntelemaan edes kymmentä sekuntia ilman, että mun ärsytyskynnys ylittyy ja haluaisin kaivaa korvat ulos päästäni.
Miten joku voi nauttia tuosta?
Kommentit (9)
Mulle tuli kauhea puistatus kun yritin kuunnella sellaista 😳
Oletko suljetulla osastolla ja sinut on köytetty tuoliin ja siten pakotettu kuuntelemaan niitä?
"Raivon partaalle" on jyrkkä ilmaisu asiasta, jota ei ole pakko tehdä.
Sama. Inhoan myös syömis- ja juomisääniä ja kuorsausta. Jo pelkkä purkan mässyttämisen näkeminen ilman ääntä (paljon muita kovia ääniä) saa mut raivon partaalle. Saati jos joutuu kuuntelemaan..Ihan hirveetä tämä kyll on.
Ne on hirveitä. Heti ainakin äänettömälle tai kanava vaihtoon joksikin ajaksi. Mainoksissa eri trendit aina yhtä aikaa, milloin kaunis laulu, milloin ns tarina, nyt kuiskaus. Tämä kuiskaus on pahin.
Jep, Myllyn paras-mainos. Ehkä kaikkien aikojen kamalin mainos. Boikotoin siksi merkkiä jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kuuntelet niitä?
No itse ainakin halusin kokeilla kun kaikki niitä amsr-videoita tai mitälie onkaan hehkuttivat. En siis tietenkään niitä enää kuuntele enkä kokeillut kuunnella muutamaa enempää kun en tykännyt.
Oatgoods-mainos, pitäisi kieltää lailla.
Hah, joo mulla on vähän sama kokemus noista. Joskus huvikseni kokeilin youtubesta katsoa niitä kuiskutus, maiskutus, rapistelu yms videoita ja ne oli ihan kamalia!