Mitä olet oppinut täältä?
En pidä ihmisistä.
Olen oppinut tietämään lisää heistä ja inhoan heitä vielä enemmän.
Kommentit (25)
Olen oppinut, että voit olla maailman kaunein nainen, mutta palstalaiset löytää aina jotain vikoja, esim epäsymmetrinen leuka. Olen oppinut, että perusnaisen peruspaino n.65 kiloa on tajuttoman läski, ja pitäisi laihduttaa ainakin 25 kiloa. Olen oppinut, että voit olla vaikka lapsia ja eläimiä kiduttava sarjamurhaaja, mutta jos olet akateeminen, niin olet Jumalasta seuraava.
Olen oppinut paljon vuorikiipeilystä ja formuloista.
N29
Jankkaus on monen lempiharrastus, osalle jopa elämäntyö. Kompensoivat omaa surkeaa live-elämää maailman tappiin asti jankkaamalla ihan kissanpieru-aiheistakin.
Tärkeintä, mitä palsta on koskaan opettanut on kyllä makaronilaatikon annoskoko 200 grammaa.
Anustappi kuuluu peppureikään, eikä suuhun.
Että täältä ei saa ostettua kansallispukuakaan ilman veetuiluja
Ihmiset ovat yllättävän ilkeitä ja pahantahtoisia
Osa ihmisistä pitävät tämän palstan lähes kaikkia juttuja tosina... tyyliin käyn täällä hakemassa vahvistusta sille, että en halua lapsia. Lähinnä pelottavaa.
Eletään jossain omassa kuplassa ja kuvitellaan tämän palstan kautta pääsevän kosketuksiin muiden perhe-elämään.
Tällaisiin palstan "miehiin" en ole irl törmännyt koskaan, vaikka työskentelen miesvaltaisella alalla. Lähipiirissä on paljon fiksuja miehiä.
Olen oppinut sen, että naisia kannattaa rakastaa, mutta heitä ei kannata yrittää koskaan ymmärtää. Koska he eivät usein tiedä edes itsekään mitä haluavat.
Opin että ihmisillä on paha olo ja käyvät täällä oksentamassa pahaa oloaan.
Jos olet +35 v, niin elämäsi on täysin lopussa ja olisi hyvä alkaa katsomaan jo arkkua valmiiksi
Itseään kiltteinä pitävät miehet eivät oikeasti ole kilttejä.
Aika paljonkin, ihan hyvääkin asiaa.
Mutta viime aikoina olen oppinut, että ihmisillä on kamala tarve synnyttää toisissa häpeää.
Luulin etten enää jaksaisi yllättyä siitä kuinka tyhmiä ja oksettavan ahdasmielisiä ihmiset voivat olla.
Että mielenterveysongelmista ei todellakaan kannata puhua, vaikka niiden stigmaa yritetään erilaisilla mediakampanjoilla häivyttää. Vielä pahempaa on se, jos kerrot hoitavasi niitä lääkkeillä ja/tai terapialla, koska eihän päästään vialla olevasta tule enää veronmaksajaa.
Asenteet eivät ole muuttuneet sitten 90-luvun.
Mä oppinu että ei kannata kusta toisen muroihin.
Vakiopalstailijana kuulen monet uutiset ensin täältä ja opin uusista ilmiöistä. Esimerkkinä miesten telakoituminen saunaillassa.
Lähes joka kerta, kun palstalle eksyn, yllätyn naiivisti, miten ihmiset kuvittelevat ap:n lyhyen kuvauksen jälkeen tietävänsä ap:sta ja kyseisestä tapahtumasta kaiken.
Synnytyksessä pitää todellakin olla alapää paljaana, alapää paljaana😉🤣
Että ihminen on tuhonnut maapallon jaa maapallo olisi parempi paikka ilman ihmistä.