Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet oppinut täältä?

Vierailija
14.05.2019 |

En pidä ihmisistä.

Olen oppinut tietämään lisää heistä ja inhoan heitä vielä enemmän.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä trollaa yllättävän paljon ja kielitaitoisesti tällaisellakin palstalla.

Vierailija
22/25 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sika.

Ei oikeutta alle 25v naisiin jos on 30v+ mies.

Suomessa on paska miestarjonta tinderissä ja tinderin ulkopuolella.

Suomalainen mies saa vaan naisia rahalla kun on ulkomailla.

Suomalainen nainen on todella kaunis kansainvälisillä mittareilla ja suomi mies taas lihava reppana.

Suomalaisilla naisilla on ollut todella monta seksipartneria ja monista eri kansalaisuuksista.

Voi voi, kun en kelvannut suominaisille niin jouduin ottamaan nuoren ja kauniin tytön lattareista. Kyllä elämä on kauheata kun oon tällainen luuseri peräkammarinpoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, ettei ole niin vaarallista, jos ei pidä jostakusta ihmisestä. En tarkoita, että täällä olisi ihmisiä, joiden kohdalla olisin huomannut sen, vaan että täällä on ollut "Millaisista ihmisistä ette pidä?"-tyyppisiä keskusteluja, ja niitä lukiessani olen tajunnut, etten itsekään välttämättä pidä kaikista ihmisistä.

Elin melkein 40-vuotiaaksi asti ajatellen, että kaikista täytyy pitää. Olen saanut kiltteyden tärkeyttä korostavan kasvatuksen lapsena. Se, ettei pidä jostakusta, ei tarkoita, että inhoaisi häntä tai ettei rakastaisi häntä lähimmäisenrakkaudella kuten muitakin ihmisiä. Eikä se tarkoita, että suhtautuisi häneen epäystävällisesti.

Vierailija
24/25 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että kaikki vähänkin tavallisesta poikkeava käytös on merkki mielenterveysongelmasta. Useimmiten kyseessä on narsismi tai psykopatia.

Olen myös oppinut, ettei diagnosointiin tarvitse pätevyyttä.

Vierailija
25/25 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sika.

Ei oikeutta alle 25v naisiin jos on 30v+ mies.

Suomessa on paska miestarjonta tinderissä ja tinderin ulkopuolella.

Suomalainen mies saa vaan naisia rahalla kun on ulkomailla.

Suomalainen nainen on todella kaunis kansainvälisillä mittareilla ja suomi mies taas lihava reppana.

Suomalaisilla naisilla on ollut todella monta seksipartneria ja monista eri kansalaisuuksista.

Voi voi, kun en kelvannut suominaisille niin jouduin ottamaan nuoren ja kauniin tytön lattareista. Kyllä elämä on kauheata kun oon tällainen luuseri peräkammarinpoika.

Valtaosa suomalaisista suhtautuu nihkeästi tai kummastellen suuren ikäeron suhteisiin. Sitä ei ole täältä tarvinnut oppia.