Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua koskaan muuttaa yhteen kanssani. Onko tää tässä?

Vierailija
14.05.2019 |

Olemme keski-ikäisiä ja tahoiltamme aikoinaan eronneita. Minulla omillaan asuvat lapset, miehen lapset asuvat vielä äidillään. Olemme nyt seurustelleet yli puoli vuotta, joka käsittää siis tapailua. Ainoaakaan yltä emme ole houkuttelustani huolimatta nukkuneet yhdessä vaikka mielestäni mitään estettä sille ei ole koska molemmilla hyvät, tilavat kodit joissa voisimme nukkua ja muutenkin elää yhdessä. Koska mies ei vaan halua.
Syytä tähän hän ei pysty ääneen sanomaan. Hänen teini- ikäinen poikansa silloin tällöin käy isänsä luona eikä se minua haittaisi. Kun aloimme seurustelemaan, tein selväksi että etsin uutta elämänkumppania jonka kanssa elää ja jakaa arkinen elämä. Hän hyväksyi sen ja luulin että hänellä samat tavoitteet, juttujensa perusteella.
Haluaisin vain normaalin arjen: yhdessä asumista ja sitoutumista toinen toisiimme. Mutta mies ei edes suostu heräämään vierestäni yhtenäkään aamuna. Muuten hän on kaikinpuolin ihana ja olen rakastunut häneen pikkuhiljaa. Luokseen hän ei minua ikinä halua asumaan. Olemme tästä keskustelleet ja hän joko väistelee aihetra tai vakuuttelee että jonain päivänä meistä tulee oikea pariskunta. En vain enää jaksa uskoa. Enkä odottaa, koska olemme yli 50 eikä minun suunnitelmissani ollut viettää vanhuutta yksinäisyydessä. Ikää tulee koko ajan lisää ja mahdollisuudet löytää kumppani vähenee pikkuhiljaa vuosien vieriessä. Jäänkö odottamaan edelleen vai pitääkö mimun tehdä sydäntä raastava päätös ja siirtyä takaisin etsimään miestä jolla olisi yhteinen tavoite kanssani?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kiire sinulla on saman katon alle, jos puolen vuoden kohdalla jo siihen olisit valmis. Mutta jos mies ei halua sitä koskaan niin ilman muuta parempi erota nyt kuin vasta muutaman vuoden kuluttua.

Vierailija
2/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole samat tavoitteet hällä ja sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huutaa unissaan exänsä nimeä

Vierailija
4/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sleep is house for lovers

Vierailija
5/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry eteenpäin. Mitäs jos jäät tuohon odottelemaan? Mies ehkä lämpiää yhteenmuutolle jos sattuu kunto (fyysinen tai psyykkinen) huononemaan niin että saisi hoitajan, sitten katkeroidut ettet ennen kelvannut.

Tuli mieleen yksi viritys, en tavannut montaa kertaa, mutta koskaan ei jäänyt yöksi. Siis käytännössä seksiä ja ukko häippäs viimeistään aamuyöstä kotiinsa, vieläkin on kyllä epäselvää asuuko siellä kotona äiti vai eukko, minä en siellä päässyt käymään.

Vielä noin 15 vuoden päästä ilkeää laittaa viestejä ja kuvittelee kai että rupeasin panopuukseen.

Vierailija
6/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo valmis elämä, kuten teillä molemmilla, miksi mangut lisää. Jos suhde ei riitä sinulle, etsi uusi mies, jos satut löytämään.

Tuossa iässä hyvät miehet on vähissä, ja ne vähätkin katselevat nuorempia.

7/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... ymmärsinkö oikein, ette ole nukkuneet yhdessä yhtäkään yötä? Kummankaan luona?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
8/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen teini- ikäinen poikansa silloin tällöin käy isänsä luona eikä se minua haittaisi...ei ehkä haittaa sinua, mutta lapsiaan ajattelevat vanhemmat ei tutustusta jokaista puolen vuoden hoitoaan lapsilleen.

Sinä olet nyt pahasti asioiden edelle, jos puolen vuoden tuntemisen jälkeen jo suunnittelet sitä loppu elämää. 

Vierailija
9/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala kiire sinulla on saman katon alle, jos puolen vuoden kohdalla jo siihen olisit valmis. Mutta jos mies ei halua sitä koskaan niin ilman muuta parempi erota nyt kuin vasta muutaman vuoden kuluttua.

Ymmärsin että aloittaja olisi valmis esim. viettämään kokonaisen yön yhdessä.

Vierailija
10/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissakin otatte eri huoneet ja risteilyllä omat hytit?

Vierailija
11/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk seurustelun jälkeen en ole rakkaani kanssa viettänyt yhtään yötä erossa nyt puoleen vuoteen. Omat kämpät on silti edelleen ja mulla teinipojat.

Vierailija
12/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies on muotoillut sen, ettei koskaan halua asua kanssasi, ja miten hän on ilmaissut sen, ettei jää yöksi luoksesi nukkumaan?

Mieti asiaa myös miehen kannalta. Hän on vielä teinipoikansa kautta kiinni edellisessä avioliitossaan. Hän on tapaillut puoli vuotta naista, joka haluaa muuttaa yhteen tai ainakin lupauksen siitä. Yhteen muuttaminenhan on paljon suurempi sitoutuminen kuin esimerkiksi kihloihin meno (nykyisin).

En osaa neuvoa sinua mitenkään, koska olen ollut sinkku koko ikäni. Olen kuitenkin tosi hidas etenijä, vieroittanut monta potentiaalista kumppania ja ymmärrän hyvin sen, että mies painaa jo jarrua.

Vierailija
13/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellissakin otatte eri huoneet ja risteilyllä omat hytit?

Miksi ajattelet että olisivat harrastaneet noita ihan jo muutaman kuukauden aikana?

Minä keski-ikäinen en ole ikinä yöpynyt hotellissa, ja risteilylläkin käynyt kerran 30 vuotta sitten;D

Ohis

Vierailija
14/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Koska mies ei suostu. On seksiä ja sitten hän lähtee kotiinsa tai minä omaani koska hän menee nukkumaan jos ilta.

Ap

Vierailija
15/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta ei minusta ole vielä kovin pitkä aika, en minäkään siinä ajassa vielä suostuisi muuttamaan kenenkään kanssa asumaan. Mitä oikeastaan etsit: ketä tahansa miestä, joka suostuu asumaan kanssasi vai miestä, johon olet vilpittömästi ihastunut? Mieti ensin, mitä etsit ja toivot, ja sitten katso, mitä sinulla nyt on: mikä painaa eniten?

Vierailija
16/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se siinä jos sinä haluat enemmän ja mies ei. 

Voithan yhä tapailla tätä miestä vaikka etsisitkin uutta "parempaa" koska miehelle riittää pelkkä tapailu/seksisuhde.

Vierailija
17/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo valmis elämä, kuten teillä molemmilla, miksi mangut lisää. Jos suhde ei riitä sinulle, etsi uusi mies, jos satut löytämään.

Tuossa iässä hyvät miehet on vähissä, ja ne vähätkin katselevat nuorempia.

Mutta nuoremmat eivät katsele heitä.

Vierailija
18/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin edes YHDEN YÖN nukkua rakkaani vierellä. Eli rakastelumme jälkeen olisi ihanaa jäädä siihen ja nukahtaa. Herätä rakkaansa vierestä... mutta se nyt vaan ei käy. Koska mies ei halua, vaan joko lähtee tai minut hoputetaan kotiini.

Muista elämäntavoitteista olemme keskustelleet eikä muehellä ole siis TULEVAISUUDESSA mitään intressejä jakaa arkeaan kanssani.

T. AP

Vierailija
19/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhjennysalusta. Etkö sitä itse ymmärrä?

Vierailija
20/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin edes YHDEN YÖN nukkua rakkaani vierellä. Eli rakastelumme jälkeen olisi ihanaa jäädä siihen ja nukahtaa. Herätä rakkaansa vierestä... mutta se nyt vaan ei käy. Koska mies ei halua, vaan joko lähtee tai minut hoputetaan kotiini.

Muista elämäntavoitteista olemme keskustelleet eikä muehellä ole siis TULEVAISUUDESSA mitään intressejä jakaa arkeaan kanssani.

T. AP

Mitä siis vielä mietit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan