Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua koskaan muuttaa yhteen kanssani. Onko tää tässä?

Vierailija
14.05.2019 |

Olemme keski-ikäisiä ja tahoiltamme aikoinaan eronneita. Minulla omillaan asuvat lapset, miehen lapset asuvat vielä äidillään. Olemme nyt seurustelleet yli puoli vuotta, joka käsittää siis tapailua. Ainoaakaan yltä emme ole houkuttelustani huolimatta nukkuneet yhdessä vaikka mielestäni mitään estettä sille ei ole koska molemmilla hyvät, tilavat kodit joissa voisimme nukkua ja muutenkin elää yhdessä. Koska mies ei vaan halua.
Syytä tähän hän ei pysty ääneen sanomaan. Hänen teini- ikäinen poikansa silloin tällöin käy isänsä luona eikä se minua haittaisi. Kun aloimme seurustelemaan, tein selväksi että etsin uutta elämänkumppania jonka kanssa elää ja jakaa arkinen elämä. Hän hyväksyi sen ja luulin että hänellä samat tavoitteet, juttujensa perusteella.
Haluaisin vain normaalin arjen: yhdessä asumista ja sitoutumista toinen toisiimme. Mutta mies ei edes suostu heräämään vierestäni yhtenäkään aamuna. Muuten hän on kaikinpuolin ihana ja olen rakastunut häneen pikkuhiljaa. Luokseen hän ei minua ikinä halua asumaan. Olemme tästä keskustelleet ja hän joko väistelee aihetra tai vakuuttelee että jonain päivänä meistä tulee oikea pariskunta. En vain enää jaksa uskoa. Enkä odottaa, koska olemme yli 50 eikä minun suunnitelmissani ollut viettää vanhuutta yksinäisyydessä. Ikää tulee koko ajan lisää ja mahdollisuudet löytää kumppani vähenee pikkuhiljaa vuosien vieriessä. Jäänkö odottamaan edelleen vai pitääkö mimun tehdä sydäntä raastava päätös ja siirtyä takaisin etsimään miestä jolla olisi yhteinen tavoite kanssani?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala kiire sinulla on saman katon alle, jos puolen vuoden kohdalla jo siihen olisit valmis. Mutta jos mies ei halua sitä koskaan niin ilman muuta parempi erota nyt kuin vasta muutaman vuoden kuluttua.

Haluaisin edes YHDEN YÖN nukkua rakkaani vierellä. Eli rakastelumme jälkeen olisi ihanaa jäädä siihen ja nukahtaa. Herätä rakkaansa vierestä... mutta se nyt vaan ei käy. Koska mies ei halua, vaan joko lähtee tai minut hoputetaan kotiini.

Muista elämäntavoitteista olemme keskustelleet eikä muehellä ole siis TULEVAISUUDESSA mitään intressejä jakaa arkeaan kanssani.

T. AP

Mies näkyy tietävän, että jos pirulle antaa pikkusormen, se vie koko käden. Aika selvä juttu: hän vetää nyt rajoja ja maalitolppia suhteenne pelikentälle. Nyt on sinun vuorosi päättää, mitä seuraavaksi tapahtuu. Käytännössä sinä joko lähdet tai jäät tuohon asetelmaan, jossa tapailette ja sekstailette, mutta ette vietä edes öitä yhdessä. Onnea matkaan.

t. eri henkilö

Vierailija
22/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis,  j o s  miehellä on vähääkään järkeä, ei hänen kannata missään tapauksessa muuttaa vakinaisesti naisen kanssa yhteen.

Eikä tämä ole provosointitarkoituksessa sanottu.

Miehellä ei käytännössä ole oikeuksia enää - joten on todella riskaabelia muuttaa naisen kanssa asumaan.

Tietty niitä jotka eivät tiedä riskeistä, löytyy varmasti joka naiselle.

Koska tyhmiä on maailma täysi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... mies käy p*nemassa, vetää housut jalkaan ja lähtee? Ja sinä katselet tuollaista?

Teettekö ikinä mitään muuta yhdessä kuin näitä miehen tyhjennysvisiittejä?

Oletko tavannut miehen ystäviä, perhettä, sukulaisia?

Jos vastaus näihin on "ei", et ole parisuhteessa.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
24/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh,puoli vuotta..

Ei todellakaan tuossa ajassa muuteta mitään.  Aikamoinen show sitten seuraavan puolen vuoden päästä taas järkätä kämpät.

Vierailija
25/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala kiire sinulla on saman katon alle, jos puolen vuoden kohdalla jo siihen olisit valmis. Mutta jos mies ei halua sitä koskaan niin ilman muuta parempi erota nyt kuin vasta muutaman vuoden kuluttua.

Haluaisin edes YHDEN YÖN nukkua rakkaani vierellä. Eli rakastelumme jälkeen olisi ihanaa jäädä siihen ja nukahtaa. Herätä rakkaansa vierestä... mutta se nyt vaan ei käy. Koska mies ei halua, vaan joko lähtee tai minut hoputetaan kotiini.

Muista elämäntavoitteista olemme keskustelleet eikä muehellä ole siis TULEVAISUUDESSA mitään intressejä jakaa arkeaan kanssani.

T. AP

Rakastelumme jälkeen :D Minkä hiton takia sinä olet miehen kanssa, jolta et saa edes sitä yhtä yötä?

Vierailija
26/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olemme nyt seurustelleet yli puoli vuotta, joka käsittää siis tapailua." Vai onko kyseessä vain tapailu, jonka sinä vain oletat olevan seurustelua?

Vierailija
27/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Koska mies ei suostu. On seksiä ja sitten hän lähtee kotiinsa tai minä omaani koska hän menee nukkumaan jos ilta.

Ap

Mitä muuta te teette yhdessä?

Vierailija
28/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te yhdessä asuisitte tappelemassa???

Vierailija
29/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis,  j o s  miehellä on vähääkään järkeä, ei hänen kannata missään tapauksessa muuttaa vakinaisesti naisen kanssa yhteen.

Eikä tämä ole provosointitarkoituksessa sanottu.

Miehellä ei käytännössä ole oikeuksia enää - joten on todella riskaabelia muuttaa naisen kanssa asumaan.

Tietty niitä jotka eivät tiedä riskeistä, löytyy varmasti joka naiselle.

Koska tyhmiä on maailma täysi.

Kerro lisää siitä omasta avoliitostasi, jossa sinulla ei käytännössä ollut enää oikeuksia. Minä en oikein osaa hahmottaa, mitä tuollainen tarkoittaa.

Vierailija
30/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että miehellä on samat tavoitteet jos ei suostu edes yökyläilyihin. Ymmärrän, että eronnut ja teini-ikäisten lasten isä ei halua hätiköidö yhteenmuuttoa vaan varmistua, että tämän naisen kanssa eläminen yhdessä varmasti sujuu. Olisihan se aika noloa jos isällä vaihtuisi vakituinen naisystävä monta kertaa vuodessa. Mutta se, ettei yhdeksi yöksi voi jäädä, vaikuttaa siltä, ettei kovasti kiinnota ottaa selvää josko sinä olisit se nainen.

Yksi vaihtoehtohan on, ettei mies ole vielä varma haluaako sitoutua sinuun ja pelkää, että "jos antaa pikkusormen...." Että jo päästää yöksi niin kohta muutatkin sinne ihn omatoimisesti. Ehkä näin kävi eksän kanssa, ken tietä...

Tai sitten mies kuorsaa ja hikoilee koko patjan märäksi eikä siksi uskalla yökyläillä ennen suurinta rakkauden tunnustusta.

Onhan näitä vaihtoehtoja, kysypä mieheltä suoraan. Jos ei 50-vuotias osaa vastata suoraan kysymykseen ja selventää epäselvyyttä niin silloin voi olla ihan hyvä idea päättää tähän.

Vierailija
31/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai se sanoo mitä vaan että sais panna, se on mies. Jos ap oot oikeaa parisuhdetta etsimässä eikä tämä voi jäädä edes yöski puolen vuoden tapailun aikana, niin nakkaa menemään. Jos se kaipaa parisuhdetta niin selvästi ei sinun kanssa.

Vierailija
32/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua asua yhdessä kumppanini kanssa. Minulle se "normaali arki" nimittäin tarkoittaa sitä, että saan itse hoitaa oman huushollini ja rutiinini. En tarvitse enkä halua ketään niitä jakamaan. Vapaa-aikani jaan kyllä oikein mielelläni.

Silti vähän kummeksun tuota, ettei mies halua edes herätä vierestäsi. Meillä on yökyläilyä harva se päivä vaikka omat kodit on kummallakin. Kyllä seksi, toisen kainaloon nukahtaminen ja vierestä herääminen sopii yhteen erillissuhteen kanssa.

Vierailija
33/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua asua yhdessä kumppanini kanssa. Minulle se "normaali arki" nimittäin tarkoittaa sitä, että saan itse hoitaa oman huushollini ja rutiinini. En tarvitse enkä halua ketään niitä jakamaan. Vapaa-aikani jaan kyllä oikein mielelläni.

Silti vähän kummeksun tuota, ettei mies halua edes herätä vierestäsi. Meillä on yökyläilyä harva se päivä vaikka omat kodit on kummallakin. Kyllä seksi, toisen kainaloon nukahtaminen ja vierestä herääminen sopii yhteen erillissuhteen kanssa.

Tämä juuri! En itsekkään ehkä enää haluaisi asua yhdessä mutta kyllä minunkin mielestä yhteiset yöt on osa normaalia parisuhdetta.

Vierailija
34/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä yhteisten aamujen ja heräämisten puute? Vaikka ei yhdessä asuisikaan, niin tuntuu oudolta, ettei puolessa vuodessa ole ehtinyt kokea yhteistä aamua. Kuulostaa enempi seksisuhteelta kuin vakavalta seurustelulta.

Vierailija
35/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se siinä jos sinä haluat enemmän ja mies ei. 

Voithan yhä tapailla tätä miestä vaikka etsisitkin uutta "parempaa" koska miehelle riittää pelkkä tapailu/seksisuhde.

En suosittele tuota.

Vierailija
36/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun miesystävä ei osaa nukkua toisen kanssa. Tai ei halua, vaikea oppia tavoista eroon, jos esimerkiksi vuosia ollut yksin. Oletko miettinyt että hänen unikaverinsa voi olla kuningas alkoholi. Itse tutustuin miesystävääni, ja pikkuhiljaa selvisi että hänellä oli alkoholiongelma. Vuosien myötä olemme enää vain ystäviä, itse olen rentoutuneempi kun on sitä omaa aikaa. Miesystäväni oli kyllä öitä luonani, mutta hän on tyyppiä että ei omaan asuntoonsa halua kutsua minua, mutta olen päässyt tyypistä pikkuhiljaa irti, ja nykyään riittää tuo ystävyys.

Älä kuluta itseäsi loppuun miettimällä liikaa. Vanhat koirat ei karvoistaan pääse. Ja miehet ovat monasti huonoja keskustelijoita, ja liikaa kysymällä heidät saa aina enemmän sulkeutumaan kuoreensa.

Ei kannata polttaa näppejään. Ehkä sun kannattaa miettiä mitä itse tarvitset, ja mikä sulle ei riitä. Tee inventaario oman pääsi sisällä. Miesten takia ei kannatta hajottaa itseään. 

Mutta lycka till.

Vierailija
37/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset yöt ja yhteen muuttaminen ovat kyllä kaksi ihan eri asiaa. En tiedä mistä ap tietää että mies ei ”halua ikinä” muuttaa yhteen, mutta tuossa vaiheessa sitä ei tarvitse vielä tehdäkään.

Sen sijaan se, ettei halua yöpyä yhdessä on omituista. Minä vaatisin tuossa vaiheessa selitystä miksei halua yöpyä ja jos tilanne ei ole muuttumassa ottaisin etäisyyttä mieheen ja katselisin muita. Ei minusta ole normaalia suhteen tuossa vaiheessa, vaikuttaa siltä että mies tarvitsee aikaa muiden naisten hoiteluun kuten viestittely tai mikä vain, tai johonkin omituiseen asiaan, tai sitten vain ahdistuu hirveästi läheisyydestä. Mikään ei ole hyvä vaihtoehto.

Vierailija
38/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on eri käsitys suhteenne laadusta. Miehelle sinä olet seksiä ja satunnaista hauskanpitoa varten, kun sinä olet vakavammin liikkeellä ja sitoutuneempi "suhteeseenne". Älä alistu tuohon. Nosta kissa pöydälle ja puhu miehen kanssa. Sinun täytyy pistää peli poikki, jos mies ei ole samoilla linjoilla kuin sinä ja valmis syventämään suhdetta.

Vierailija
39/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 10 vuotta sitten vähän seurustelin erään naisen kanssa muutaman kuukauden, ilmoitti sitten että hänellä on yllätys   ja näytti vuokrasopparin irtisanomispaperia , ja että muuttaa minun luo ensi kuun lopussa.

Piti lähtä sitten kävelylle  ja kun oltiin tarpeeksi kaukana minun talosta ilmoitin että saa muuttaa jos haluaa, mutta minun luo ei ainakaan ennenkuin ollaan muutama vuosi seurusteltu.

Voi v*** miten se kilahti, ja onneksi olin arvannut ja pyysin sitä kävelylle .

Ei näkyny sen jälkeen tätä tytsyä, mutta viestejä tuli varmaan viitisen sataa muutaman kuukauden aikana.

Tulipahan se todellinen luonne esiin nopeasti .

Vierailija
40/40 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on vaikka joku sairaus tai lääke, mikä aiheuttaa öisin jotain sivuoireita? Unimaski? Hirveä kuorsaus? Hikoilu? Ilmavaivat? Jatkuva vessassa ravaaminen? Kauanko te vietätte aikaa yhdessä keskimäärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme