Sinkkuna ilman
Olen sinkkunainen ja ollut ilman s.ksiä nyt 1,7 vuotta, sillä en halua 1 illan juttuja. Enkä löydä vakituista kumppania.
Alkaa jo vähän ketuttamaan.
Kommentit (29)
Löytyyhän niitä fwb-ratkaisuja naiselle....
Minulla on muuten sama tilanne, mutta viimeisin seksikokemus on viidentoista vuoden takaa. Sekin oli niin yhdentekevä kokemus, että olisi saanut jäädä olematta. Viimeisin hyvä kokemus on vuodelta 1998.
Ei tämä tosiaan kivaa ole, kun mieli tekee pahimmillaan kymmeniä kertoja päivässä.
Ensimmäinen vastaaja oli tietenkin sitä mieltä, että omista valinnoista on kyse. Ei se välttämättä ole, varsinkaan, jos haluaa vain hyvää seksiä, jollaiseksi katsoo seksin oman kumppanin kanssa. Siis sellaisen ihmisen, joka on muutenkin kiinnostunut kuin vain sänkyyn päästäkseen.
Voi johtua matemaattisesta osaamisestasi. Tarkoitit oletettavasti 1 vuosi ja 7 kuukautta, mikä ei ole 1,7 vuotta.
Mieluummin olisin sinkkuna ilman kuin suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua matemaattisesta osaamisestasi. Tarkoitit oletettavasti 1 vuosi ja 7 kuukautta, mikä ei ole 1,7 vuotta.
Matemaattisella osaamisella ei ole tekemistä sen kanssa, että toinen ei saa seksiä.
Sinun vittumainen nillittämisesi taas on este hyvinkin todennäköisesti. Ohis.
Olisiko aika tehdä jotain asian eteen?
Tuskin se karvarintainen sadun prinssi sinua sieltä kotisohvalta ikinä löytää.
Vierailija kirjoitti:
1,7 vuotta olisi 1 vuosi ja 8,4 kuukautta.
Minä olen sinkkuunnuttuani saanut reilussa vuodessa seksiä enemmän kuin edeltävinä 12 avioliittovuotena yhteensä. Ja ilmeisesti enemmän kuin ihmiset keskimäärin. Ja vieläpä elämäni parasta.
Ihan kannattaa katsella ympärilleen ja tehdä aloite mieluisan ihmisen suuntaan.
Selibaatti-sinkuilla on se yhdistävä piirre, että ne istuvat kotona somettamassa. Ei siellä ihmisiä kohdata!
Jännä tapa ilmaista että seksittömyyttä on jatkunut vuosi, 8 kk, 2 vk ja pari päivää
Vierailija kirjoitti:
Jännä tapa ilmaista että seksittömyyttä on jatkunut vuosi, 8 kk, 2 vk ja pari päivää
Aika jännä tapa myös keskittyä muuhun, kuin asian oleelliseen sisältöön.
Mä olen ollut jonkinlaisessa suhteessa jo jokusen vuoden, mutta seksiä ei mieheltä heru. Itsetunto mennyt kun ei saa tuntea itseään oikeaksi naiseksi ollenkaan:(
Ihan normaalia sinkkumiehelle. Varmaan 3v jo menty ilman.
M36
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muuten sama tilanne, mutta viimeisin seksikokemus on viidentoista vuoden takaa. Sekin oli niin yhdentekevä kokemus, että olisi saanut jäädä olematta. Viimeisin hyvä kokemus on vuodelta 1998.
Ei tämä tosiaan kivaa ole, kun mieli tekee pahimmillaan kymmeniä kertoja päivässä.
Ensimmäinen vastaaja oli tietenkin sitä mieltä, että omista valinnoista on kyse. Ei se välttämättä ole, varsinkaan, jos haluaa vain hyvää seksiä, jollaiseksi katsoo seksin oman kumppanin kanssa. Siis sellaisen ihmisen, joka on muutenkin kiinnostunut kuin vain sänkyyn päästäkseen.
Jos nainen on ollut 15v ilman niin ei ole todellakaan kyse mistään muusta kuin omista valinnoista eli helvetin korkeista vaatimuksista. Miehen kohdalla sanottaisiin takuulla "ettei sulle selkeesti kelpaa kuin instabeibet".
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti-sinkuilla on se yhdistävä piirre, että ne istuvat kotona somettamassa. Ei siellä ihmisiä kohdata!
Miksi pitäisi kotona istua jos somettaa? Tiesitkö, että älypuhelin kulkee mukana minne vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on ollut 15v ilman niin ei ole todellakaan kyse mistään muusta kuin omista valinnoista eli helvetin korkeista vaatimuksista. Miehen kohdalla sanottaisiin takuulla "ettei sulle selkeesti kelpaa kuin instabeibet".
Pitää olla vaatimuksia, jos nainenkin haluaa saada siitä seksistä jotain irti. Esim orgasmin. Sitä on ennemmin kokonaan ilman kuin harrastaa huonoa.
Eri (mutta joka on ollut miehen kanssa viimeksi seitsemän vuotta sitten).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla vaatimuksia, jos nainenkin haluaa saada siitä seksistä jotain irti. Esim orgasmin. Sitä on ennemmin kokonaan ilman kuin harrastaa huonoa.
Eri (mutta joka on ollut miehen kanssa viimeksi seitsemän vuotta sitten).
Jos 15v on yksin niin voi miettiä niitä omia vaatimuksia onko ne realistisia. Oikeasti näissä on kyse monesti oikeasti jo siitä ettei oikeasti edes haluta muutosta tilanteeseen eikä.osata edes olla enää parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkunainen ja ollut ilman s.ksiä nyt 1,7 vuotta, sillä en halua 1 illan juttuja. Enkä löydä vakituista kumppania.
Alkaa jo vähän ketuttamaan.
Ymmärrän kyllä vallan hyvin ketutuksen, kovin tuttua :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Omia valintoja.