Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroaisit nyt, kuinka nopeasti luulisit saavasi uuden kumppanin?

Vierailija
14.05.2019 |

Peli seurustelumarkkinoilla kovenee koko ajan. Luulen, että en saisi enää samanlaista koskaan.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisin, haluaisin ehdottomasti olla sinkkuna jonkin aikaa. En etsisi uutta kumppania vähään aikaan.

Vierailija
2/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin jäisin, olen vanha, köyhä ja kipeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 2-5 vuotta.

Kiltti miehet ei tuosta vain tapaa uusia naisia. Tarvitaan maaginen "once in a decade" kohtaaminen.

Karu kiltti mies elämä.

Vierailija
4/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Kai nyt jonkun saisi vaikka heti, mutta miksi ihmeessä seurustella kenen tahansa kanssa. Sitä en tiedä rakastuisinko koskaan enää uudestaan. 

Vierailija
5/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v sitten eronneena miehenä en halua enää koskaan parisuhdetta. Panen vaan kun siltä tuntuu

Vierailija
6/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa kumppanin vai itselle sopivan kumppanin? Suuri ero. Kaikilla ei ole pakottavaa tarvetta kokoajan suhteessa. Se, löytyykö itselle sopiva kumppani on osin tuurista kiinni. 

Vierailija
7/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi enää uutta parisuhdetta.

Vierailija
8/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisin heti vaikka en ehkä suomalaista ainakaan samantasoista kuin mieheni. 

Vierailija
9/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisin, en enää saisi uutta kumppania. Enkä edes haluaisi erityisemmin "etsiä". Elinvuosia ei ole enää niin paljoa, että jaksaisin lähteä uuteen tutustumisrumbaan.

Vierailija
10/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eroaisin, haluaisin ehdottomasti olla sinkkuna jonkin aikaa. En etsisi uutta kumppania vähään aikaan.

Ihan sama minulla

Vierailija
11/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin siitä, haluaisinko hyvän parisuhteen vai riittäisikö, että saisi jonkinlaisen kumppanin. Jonkinlaisen saisi varmaan hyvinkin nopeasti, mutta ennen kuin nykyisen kohtasin niin ehdin olla sinkkuna noin seitsemän vuotta eroni jälkeen. Useista vuosista puhuttaisiin varmaan nytkin, jos tosiaan hyvän kumppanin haluaisin, mutta todellisuudessa en usko, että enää edes haluaisin. Jos tämä suhde päättyy niin elän varmaan mieluummin loppuelämäni yksin ja harrastan vain hauskanpitosuhteita.

Vierailija
12/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää, jos haluaisin uuden kumppanin.

Vierailija
13/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10v sitten eronneena miehenä en halua enää koskaan parisuhdetta. Panen vaan kun siltä tuntuu

Minäkin erosin 4v sitten ja ei enää parisuhde kiinnosta.

Vierailija
14/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa vuodessa varmaankin, jos jaksaisin etsiä. En ole ollut koskaan mikään hirveä miesmagneetti. Olen kuitenkin niin himokas kumppani, että miehet ovat suhteissa tätä ominaisuuttaarvostaneet.

Vierailija
15/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 2kk niin löydän uuden pil..n, olehan mies kun veistos

t. ...i

Vierailija
16/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli yllättäen reilu vuosi sitten. Luulin etten saa enää ikinä ketään, ikää 47v.

Noh 3kk erosta aloin katsella ja 3kk deittailin yhteensä 4 eri miehen kanssa. Sitten osui kohdalle se oikea, vaikken mitään vakavaa edes etsinyt.

Vierailija
17/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vähän hiljaista olisi vauvamahan kanssa. Eiköhän tuossa pari kolme vuotta menisi, että viitsisi uutta parisuhdetta katsella. Kyllä varsin kunnollisia reilu kolmekymppisiä sinkkuisiä pyörii vapaana suksien mentyä ristiin lasten äidin kanssa.

Vierailija
18/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys. Kai nyt jonkun saisi vaikka heti, mutta miksi ihmeessä seurustella kenen tahansa kanssa. Sitä en tiedä rakastuisinko koskaan enää uudestaan. 

Sama. Saisin varmasti jonkun miehen vaikka heti suhteeseen, mutta en välttämättä sellaista, jota oikeasti haluaisin. Menihän tämän nykyisenkin löytämiseen aikaa.

Vierailija
19/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista tuskin löytyisi enää koskaan ja en huolisi ihan helposti ketään lähelleni. Ottajia minulla olisi jonoksi asti. Varatut miehetkin ilmoittelee, että jos jään yksin niin kyllä minusta huolta pidetään.

Vierailija
20/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti, jos en olisi näin epäsosaalinen. Olin joskus impulssiivinen, mutta nyt olen vanhempi ja harkitseva.

Olisin mielummin yksin, kuin kenen tahansa kanssa.