Miten selvitä miehen kaksoiselämästä?
Minulle selvisi muutama viikko sitten, että mies on elänyt kaksoiselämä useita vuosia. En tarvitse kyselyitä miten näin on päässyt käymään, vaan kertoa miten tästä voi selvitä kahden pienen lapsen kanssa? Selviääkö tästä? Maailma täysin pirstaleina.
Mies ei ota mitään vastuuta tapahtuneesta, syyttää minua, ei vaikuta edes ymmärtävän mitä on tehnyt. Mies jatkaa elämää kuin mitään ei olisi tapahtunut, aivan täysin eri ihmisenä minkälaisena olen häntä koskaan nähnyt.
Ei ole ketään kenelle voisin asiasta puhua ja ahdistaa vain hirveästi.
Kommentit (8)
Hanki heti apua itsellesi, terveyskeskuksesta tai työterveydestä psykologille. Muista, että sinun ei tarvitse hävetä, vaan syy on miehen. Kerro todellinen syy kysyjille ja pane ero vireille. Keskity lapsiin ja omaan hyvinvointiin, oma asunto tai mies pois asunnosta mahdollisimman pian. Käy seksitautien takia tarkistuttamassa itsesi. Sinä selviät ajan kanssa, kaikki ovat puolellasi, kun kerrot tilanteen läheisillesi.
Jos ei ota vastuuta tekemisistään niin et tuu selviämään.
Mun mies eli myös kaksoiselämää melkein meidän koko suhteen ajan, siis useita vuosia, useita naisia pokannut.
Otti täyden vastuun (jälleen, ei paljastunut ekaa kertaa) mutta en jaksanut yrittää enää hänen kanssaan. Meillä tosin ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia?
Ai oho, olihan siellä maininta.
Totta kai sinä selviät, kunhan et jää yksin. Soita Mielenterveysseuran kriisipuhelimeen alkuun, numerot löydät netistä. Sieltä saa myös ilmaiseksi terapiaa, jos asut isommalla paikkakunnalla. Tai sitten terveyskeskuksesta lähete psykologille tai työterveydestä. Kriisipuhelimeen kannattaa soittaa jo heti tänään.
Naisia oli useampi, pitkiä suhteita, jopa kihlat yhden kanssa.
En missään nimessä jatka suhdetta moisen hirviön kanssa. Tästä en edes keskustele.
Mies itse ei ymmärrä tehneensä mitään väärää, hän on kuulemma toiminut itselleen parhaalla tavalla kuten hänellä on oikeus omassa elämässään.
En ymmärrä enkä käsitä tapahtunutta. Olen asian ilmitulon jälkeen robottina hoitanut kaiken arjen, nyt tuntuu etten enää jaksa. Jos mies olisi edes pahoillaan, mutta ei, vaan väittää minun ansaitsevan kaiken kohtelun. Olen aivan sumussa ja aivot samaten.
Muutaman miehen kaverin tiedän ja heille minusta on valehdeltu, että olen aivan kamala ihminen. Jotta en voi kertoa heille totuutta tapahtuneesta, koska pitäisivät minua aivan hulluna, jos sanoisin miehen tehneen jotain näin omituista, sanoo mies. Eli mies on pedannut itselleen jo valmiiksi synninpäästön ennen kiinni jäämistään.
AP
Tällä palstalla tuntuu olevan vain petettyjä ja kaksoiselämää eläviä. Miten ihmiset oikeasti selviävät näistä? Eikö kenelläkään ole kokemusta miten elämä jatkuu? Voiko tälläisen jälkeen enää luottaa kehenkään? Pettäjät vain porskuttavat elämässä eteenpäin? Eikö heidän ystävänsä yhtään ihmettele tälläistä elämää vai onko ihmisillä niin vähän ystäviä, että tällaiset mätämunatkin kelpuutetaan?
Toinen perhe? Huumeet? Peliongelma? Toinen mies? Millä tavalla?