Minne aiot matkustaa kesällä?
Tallinna on niin nähty jo, että sinne en itse ainakaan halua lähteä. Mihin muut suunnittelevat matkaa?
Kommentit (53)
Miehikkälään olin ajatellut mennä kesällä.
Ihan Suomen sisällä matkustan. Pari reissua pohjoiseen on ainakin suunnitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Citymarkettiin
Mä Prismaan 👍
Pitkä parisuhde päättyi enkä ole ollut sinkku sen jälkeen kun täytin 18. Tekisi mieli matkustaa yksin ulkomaille.
Kreikassa ja Perussa. Tallinnaan ei jaksa sentään vääntäytyä.
En mihinkään ja miksi pitäisikään, kun tykkään kodistani ja viihdyn siellä parhaiten.
Aion käydä ainakin mökillä, Tangomarkkinoilla, raveissa ja ehkä Kaustisella
Vierailija kirjoitti:
Pitkä parisuhde päättyi enkä ole ollut sinkku sen jälkeen kun täytin 18. Tekisi mieli matkustaa yksin ulkomaille.
Suosittelen. Me käydään puolison kanssa nyt toukokuussa kaupunkilomalla Keski-Euroopassa mutta kesäkuun lopussa lähden yksin 1,5 viikoksi Etelä-Eurooppaan kohteeseen, joka kiinnostaa minua mutta ei häntä. Ennen kuin tapasimme, matkustin paljon yksin, nyt matkustamme enimmäkseen yhdessä. Molemmissa on puolensa; siinä että jakaa kokemuksen rakkaan ihmisen kanssa ja siinä että voi toteuttaa täysin omia juttuja eikä tarvitse tehdä kompromisseja.
Pariisiin. Myös Lissabon ja Madrid kiinnostaisi.
Repovedelle nyt oli ainakin tarkoitus lähteä itsekseni ihmettelemään ja vaeltelemaan. Eipä ole mitään tuon suurempia suunnitelmia vielä tässä vaiheessa.
Ette kai te hyvät ihmiset minnekään ulkomaille lähde kun kotonakin on kerrankin mahdollisuus nauttia säistä?
Kyprokselle kesäkuussa!