Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvolan mukaan on varmaan aivan normaalia vaikkei vauva olisi syönyt pariin viikkoon

Paska mutsi
13.05.2019 |

Tai ainakin siltä tuntuu.. Mitään apua ei tunnu saavan mihinkää. mikäli kasvu menee niiden v***** maagisten käyrien mukaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsella on selvä maitoallergia (yhdestä jo kokemusta), mutta neuvolan mielestä vauvalle aivan normaalia käytöstä. Vauva siis huutaa pää punaisena lohdutonta itkua ruokailun päätteeksi (olen itse imetysdieetillä, mutta vauva saa lisäksi apteekin nutrilon peptiä koska omani ei riitä), lisäksi kakkaa limaista kakkaa useita useita kertoja päivässä, puklaa paksua oksennusta joka haisee kamalle, on ihottumaa jne. Mutta koska kasvaa käyrillä niin kaikki ok.

Onneksi huomenna aika yksityiselle..

Ap

Aika lailla tämä tarina nyt poikkeaa siitä jolla keskustelun aloitit...

Otsikko ei liity mihinkään. Ap

Tämä saattaa olla ongelma neuvolassakin. Puhu vain asiasta kertoessasi niistä asioista, jotka liittyvät tilanteeseesi. Ihmisten on silloin helpompi ymmärtää sinua.

Vierailija
22/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsella on selvä maitoallergia (yhdestä jo kokemusta), mutta neuvolan mielestä vauvalle aivan normaalia käytöstä. Vauva siis huutaa pää punaisena lohdutonta itkua ruokailun päätteeksi (olen itse imetysdieetillä, mutta vauva saa lisäksi apteekin nutrilon peptiä koska omani ei riitä), lisäksi kakkaa limaista kakkaa useita useita kertoja päivässä, puklaa paksua oksennusta joka haisee kamalle, on ihottumaa jne. Mutta koska kasvaa käyrillä niin kaikki ok.

Onneksi huomenna aika yksityiselle..

Ap

Aika lailla tämä tarina nyt poikkeaa siitä jolla keskustelun aloitit...

Otsikko ei liity mihinkään. Ap

Itse ainakin ymmärsin heti, että otsikon tapaus oli keksitty esimerkki. "Varmaan" plus "olisi" samassa lauseessa on kuitenkin aika tavanomainen tapa ilmaista kärjistyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä terkkari vain hymähteli ja kannusti jatkamaan imetystä, kun vastasyntyneellä paino vain laski. Muutaman päivän päästä mentiinkin sitten päivystyksen kautta osastolle, kun vauvalla alkoi tulla hengityskatkoksia. Sen jälkeen siirryttiin pulloruokintaan ja paino alkoi nousta. Myöhemmin selvisi, että vauva oli allerginen lähes kaikelle muulle paitsi lehmänmaidolle. Minulla itselläni on maitoallergia, joten mikään imetysdieetti ei olisi toiminut. (Suurin osa allergioista väistyi n. 2 vuotiaana. Nyt on lähes kaikkiruokainen 9v.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä