Kun tulet verkkokauppaostoksessa katumapäälle, haetko pakettia ollenkaan?
Vai haetko paketin postista ja täytät palautuskupongit yms ja sitten viet uudelleen lähetykseen?
Kommentit (10)
Täh?
En todellakaan tilaa mitään, mistä voin tulla katumapäälle ennen kuin edes olen pakettia avannut. Olet varmaan ap sama tyyppi joka kiikuttaa kaupassa tavaroita ympäri kauppaa ja hylkää ne ties minne, kun tulee "katumapäälle". Jäätelöt kenkähyllyyn jne...
Haen tietenkin paketin, koska jos en niin voi tulla tilaus kielto päälle, eli en voi tilata ilman extra maksua. Kerran olen tilannut verkosta siten että olen heti palauttanut paketin, löysinkin saman tuotteen huomattavasti edullisemmin kivijalka kaupasta.
Tulen katumapäälle vasta, jos tuote on huonolaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Olet varmaan ap sama tyyppi joka kiikuttaa kaupassa tavaroita ympäri kauppaa ja hylkää ne ties minne, kun tulee "katumapäälle". Jäätelöt kenkähyllyyn jne...
Jaa, mikäköhän tyyppi se sinä olet...
Harkitsen aina niin perustellisesti kaikkia ostoksiani, etten ole vielä kertaakaan tullut katumapäälle. Nytkin olen pohtinut erään kirjan tilaamista netistä jo parin kuukauden ajan. Olen palauttanut ainoastaan tuotteita, jotka ovat olleet viallisia tai väärää kokoa.
Mutta jos niin kävisi, että tulisin katumapäälle, niin hakisin kyllä paketin ja palauttaisin sen normaalin käytännön mukaisesti.
Ainakin Ellos veloittaa noutamatta jääneestä lähetyksestä 19,90€.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen aina niin perustellisesti kaikkia ostoksiani, etten ole vielä kertaakaan tullut katumapäälle. Nytkin olen pohtinut erään kirjan tilaamista netistä jo parin kuukauden ajan. Olen palauttanut ainoastaan tuotteita, jotka ovat olleet viallisia tai väärää kokoa.
Mutta jos niin kävisi, että tulisin katumapäälle, niin hakisin kyllä paketin ja palauttaisin sen normaalin käytännön mukaisesti.
Näin, ja silloinkin laitan syyksi muuta kuin että muutin mieleni.
Mietin vain sitä, että niin moni ajattelee vieläkin, että noutamatta jättäminen on palautus.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain sitä, että niin moni ajattelee vieläkin, että noutamatta jättäminen on palautus.
Moni? En kyllä tunne yhtään sellaista.
En tilaa asioita hetken mielijohteesta, joten ei tule katumusta.