Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni "jyskyttää" joka ilta omassa huoneessaan.

YkkösÄippä
13.05.2019 |

Olen tässä iltaisin kuunnellut lapseni huoneesta kuuluvan kovaa kolinaa, hänellä on tyttöystävä. Onko muilla ollut samanlaisia tilanteita miten toimitte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä sen jälkeen kun he lähtevät otan piilokameran piilosta ja katson mitä tekivät

Vierailija
2/8 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Meillä ne on kasvatettu huomioimaan muut joten osaavat hoitaa moiset asiat hienovaraisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, että jyskyttää omassa makkarissa eikä missään viinahöyryisissä kotibileissä tai porttikongissa pikku pakkasilla. Lapsesi on terve nuori.

Vierailija
4/8 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaan tyttäreni huoneesta on kuulunut joskus harvoin pientä jyskettä ja voihkaisuja. Uusi poikaystävä on ollut käymässä kylässä ja tuskin siellä on Kimbleä pelattu :)

En ole kommentoinut tai ollut huomaavanikaan. Nyt on kaikki seesteistä, joten turha riita nousisi, jos menisin huomauttamaan... Nuori mieskin vaikuttaa mukavalta. Nyt kesän tullen touhut näyttävät siirtyneen toisaalle.

Vierailija
5/8 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani 26V, asuu edelleen kotona ja runkkaa koneen ääressä monta kertaa päivässä. Olen tämän monesti kuullut ja pari kertaa joutunut näkemäänkin. Olisikin tyttöystävä vaan ei ne tule kotoa hakemaan :(

Vierailija
6/8 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani 26V, asuu edelleen kotona ja runkkaa koneen ääressä monta kertaa päivässä. Olen tämän monesti kuullut ja pari kertaa joutunut näkemäänkin. Olisikin tyttöystävä vaan ei ne tule kotoa hakemaan :(

Vai että "joutunut" näkemään.

Vierailija
7/8 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mullakin olisi ollu sellanen koti jossa olisi voinu rauhassa "jyskyttää"

Vierailija
8/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi