Lapseni "jyskyttää" joka ilta omassa huoneessaan.
Olen tässä iltaisin kuunnellut lapseni huoneesta kuuluvan kovaa kolinaa, hänellä on tyttöystävä. Onko muilla ollut samanlaisia tilanteita miten toimitte?
Kommentit (8)
No ei. Meillä ne on kasvatettu huomioimaan muut joten osaavat hoitaa moiset asiat hienovaraisesti.
Hyvähän se on, että jyskyttää omassa makkarissa eikä missään viinahöyryisissä kotibileissä tai porttikongissa pikku pakkasilla. Lapsesi on terve nuori.
16-vuotiaan tyttäreni huoneesta on kuulunut joskus harvoin pientä jyskettä ja voihkaisuja. Uusi poikaystävä on ollut käymässä kylässä ja tuskin siellä on Kimbleä pelattu :)
En ole kommentoinut tai ollut huomaavanikaan. Nyt on kaikki seesteistä, joten turha riita nousisi, jos menisin huomauttamaan... Nuori mieskin vaikuttaa mukavalta. Nyt kesän tullen touhut näyttävät siirtyneen toisaalle.
Poikani 26V, asuu edelleen kotona ja runkkaa koneen ääressä monta kertaa päivässä. Olen tämän monesti kuullut ja pari kertaa joutunut näkemäänkin. Olisikin tyttöystävä vaan ei ne tule kotoa hakemaan :(
Vierailija kirjoitti:
Poikani 26V, asuu edelleen kotona ja runkkaa koneen ääressä monta kertaa päivässä. Olen tämän monesti kuullut ja pari kertaa joutunut näkemäänkin. Olisikin tyttöystävä vaan ei ne tule kotoa hakemaan :(
Vai että "joutunut" näkemään.
Voi kun mullakin olisi ollu sellanen koti jossa olisi voinu rauhassa "jyskyttää"
yleensä sen jälkeen kun he lähtevät otan piilokameran piilosta ja katson mitä tekivät