Onko olemassa miehiä, jotka eivät katso muita naisia?
Tällä tarkoitetaan esim. autosta jokaisen naisen tsekkaamista, etenkin jos kaunis yksilö. Ei mitään kadulla vastaantulemista ja katseen pikaista vaihtamista. Se kun on normaalia, eikä sitä voi välttää.
Olen itse seksuaalinen nainen, ja nautin muiden naisten tavoin komeasta fyysisestä ulkomuodosta, mutta kykenen silti olemaan katsomatta pitkään sellaisen tultua näkökenttään. Omaan vilkkaan mielikuvituksen, jolla voin kyllä tarvittaessa hoitaa loput mielikuvat komean miehen kropan visualisoinnista. Miksi miehet eivät kykene tähän?
Nykyinen kumppanini on parin eksäni tavoin tällainen tuijottelija. Vain ensimmäinen kumppanini ei tuijotellut seurassani muita, mutta olimmekin teini-ikäisiä, vailla halua menettää toista. Olen itsekin nainen, jonka ulkomuotoa miehet jäävät katsomaan, sillä erotun piirteilläni useimmista naisista. Eli, vaikka omaat ulkonäköäkin, ei se estä miehiä katsomasta muiden perään.
Olen alkanut miettimään, pitäisikö vain pysyä sinkkuna vai onko minun oikeasti mahdollista löytää mies, joka toimii kumppaniaan kunnioittaen?
Kommentit (78)
Sairas maailma, jos aina vaan seksi mielessä. Se kertoo puutteesta.
Jos ajattelen omaa käyttäytymistäni, niin ei minulla ole mitään mielenkiintoa kytätä vieraita ihmisiä kadulla tai missään. Mitä siitä katsomisesta oikein tulisi itselle muuta kuin tyhmä olo. Tuijotella tuntemattomia ihmisiä miksi? En kuolaa tai tunne tarvetta kyttäillä mitään kaunista. Hetken kuva vekkokalvolla ei tuota minulle mitään tunteita.
En katsele kenenkään alastomuutta tai mitään seksiin liittyvää.
En käsitä, miten uimarannalla voi olla puolialastin, mutta kaupassa käydessä tai katukuvassa pitäisi olla säkkiin pukeutunut, ettei vain joku pervoja saisi ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latinalaisen Amerikan naiset ei päästä miehiä ulos ase ladattuna.
Siellä pikaseksi paineiden purkamiseksi onkin ihan aamupalajuttu. Suomalainen lahna ei tätä voi edes tajuta.
Samoin on miehillä laittautuminen ja oman naisen kehuminen.
Niinpä. Siellä sentään miehet panostavat ulkonäköönsä ja huomioivat kehumalla naistaan. Suomi-juntti verkkareissaan ei tätä tietenkään ymmärrä.
Ap on olemassa sellaisia miehiä, jotka eivät katso ainakaan niin että niskaat menevät sijoiltaan. Mun nykyinen ja myös entinen ovat tällaisia. Molemmilta löytyy hyvin paljon emotionaalista älykkyyttä, etsi sellainen mies? Se on mielestäni vaan joku miesten kirjoittamaton sääntö että "kyllä kaikki miehet katsoo" ja sitten sen varjolla saa käyttäytyä tökerösti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä katsominen ei ole epäkunnioittavaa käytöstä. Katson minä itsekin. Ei katsominen ole toiselta pois. Et sinä voi hallita puolisosi silmiä etkä ajatuksia.
Kyllä tietynlainen katsominen on nimenomaan sitä epäkunnioittavaa käytöstä. Kyllä mieskin pystyy hallitsemaan käytöstään ja katseensa suuntaa ja kestoa.
Koittakaas nyt päättää. Onko miehet kalunsa vietävissä vai onko meistä älylliseen toimintaan?
95% vie kalu tai oikeammin mieshormonit!
Tuoksuu mutulta, vahvasti.
Kokemuspohjainen arvio. Jos saat kalun liikkeelle, mies seuraa perässä. Viisi sadasta poikkeuksia.
Minusta se on jotenkin noloa, kun miehet eivät osaa vilkaista mitenkään hillitysti. Silmät pullistuvat päästä ja pää pyörii kuin pöllöllä jos näkevät haluttavan naisen eikä tilanne jää epäselväksi kenellekään.
Minä en ymmärrä mitä vikaa siinä on jos katsoo. Meillä mies kommentoi näkemäänsä ääneen eikä siinä mitään pahaa ole. Itsekin katson, mieheltä mitään salaamatta. Välillä vastataan toiselle että ai oikeesti, tuo?! Tai nyökkäillään mukana että jopas onkin hyvännäköinen mies/nainen. Koittakaa nyt pikkuvaimot ymmärtää ettei se miehen tai naisen visuaalisuus katoa minnekään vaikka parisuhteessa onkin. Hyvässä suhteessa sen voi tehdä avoimesti, toista loukkaamatta. Katsominen ja vieraiden ihmisten kauneuden tunnustaminen ääneen ei ole synonyymi pettämiselle.
Ei ne ihmisen alkukantaiset vaistot ja ympäristön havainnointi katoa minnekään parisuhteessa. Se on sitten eri keskustelu onko ihminen ylipäätään yksiavioinen.
Itse uskon ettei ketään voi omistaa ja toisaalta parisuhteeni ja itseluottamukseni on sen verran vahva ettei joku random kaunis nainen kadulla ole uhka parisuhteelle. Kuten ei se komea mieskään.
T. Vaimo, onnellisesti yhdessä jo 16vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvässä parisuhteessa vois sanoa: "vau mikä perse tolla muijalla, mutta kyllä sulla on vielä herkumpi"
Kuulostaa järkyttävältä juntilta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä mitä vikaa siinä on jos katsoo. Meillä mies kommentoi näkemäänsä ääneen eikä siinä mitään pahaa ole. Itsekin katson, mieheltä mitään salaamatta. Välillä vastataan toiselle että ai oikeesti, tuo?! Tai nyökkäillään mukana että jopas onkin hyvännäköinen mies/nainen. Koittakaa nyt pikkuvaimot ymmärtää ettei se miehen tai naisen visuaalisuus katoa minnekään vaikka parisuhteessa onkin. Hyvässä suhteessa sen voi tehdä avoimesti, toista loukkaamatta. Katsominen ja vieraiden ihmisten kauneuden tunnustaminen ääneen ei ole synonyymi pettämiselle.
Ei ne ihmisen alkukantaiset vaistot ja ympäristön havainnointi katoa minnekään parisuhteessa. Se on sitten eri keskustelu onko ihminen ylipäätään yksiavioinen.
Itse uskon ettei ketään voi omistaa ja toisaalta parisuhteeni ja itseluottamukseni on sen verran vahva ettei joku random kaunis nainen kadulla ole uhka parisuhteelle. Kuten ei se komea mieskään.
En kyllä katselisi tuollaista miestä. Kai tajuat ettei se tee kenestäkään pikkuvaimoa jos ei siedä epäkunnioittavaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä pikaseksi paineiden purkamiseksi onkin ihan aamupalajuttu. Suomalainen lahna ei tätä voi edes tajuta.
Niinpä. Siellä sentään miehet panostavat ulkonäköönsä ja huomioivat kehumalla naistaan. Suomi-juntti verkkareissaan ei tätä tietenkään ymmärrä.
Suomi juntilla ei asekaan ole yhtä laukaisuvalmiina. Latinonaiset tietää, etä jos eivät hoida miestään, joku muu hoitaa. Suominainen ei vaan taivu vaikkapa aamupalaseksiin miehen paineiden purkamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas arvostan enemmän sisäistä kauneutta. En voisi kuvitellakaan kulkevani arvostelemassa toisten ulkonäköä, enkä todellakaan halua niin junttia miestäkään.
Lisäisin vielä, että vihaan sitä, että kukaan käy käsiksi minuun. Vihaan sitä, että minua yritetään väkisin viedä tai kiskoa mihinkään. Inhottaa sellaiset miehet, jotka tulevat tuijottamaan tai yrittävät iskeä, vaikka selkeästi en ole kiinnostunut. Kuvottaa, kun nään jonkun katselevan minua.
Jos joku fantasioi olla miesten halujen kohde, niin ei kannata. Se on hirveää, kun kaikenlaiset miehet osoittavat mielenkiintoansa, joka ei jää pelkkään vilkuiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi juntilla ei asekaan ole yhtä laukaisuvalmiina. Latinonaiset tietää, etä jos eivät hoida miestään, joku muu hoitaa. Suominainen ei vaan taivu vaikkapa aamupalaseksiin miehen paineiden purkamiseksi.
Mitä on aamupalaseksi?
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on jotenkin noloa, kun miehet eivät osaa vilkaista mitenkään hillitysti. Silmät pullistuvat päästä ja pää pyörii kuin pöllöllä jos näkevät haluttavan naisen eikä tilanne jää epäselväksi kenellekään.
Eikö tuo ole kaksinaismoralistista. Hyi, kun miehet katsovat minua niin, avaanpa vielä vähän enemmän tissivakoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole kaksinaismoralistista. Hyi, kun miehet katsovat minua niin, avaanpa vielä vähän enemmän tissivakoa!
täh? Kuka noin on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on aamupalaseksi?
Kun aamupala on syöty, putsataan pöytä seksille! Toki variaatioita on, mutta aamuherkusta siis kyse. Suomalainen nainen ei tähän aikaan ole vielä seksuaalisesti herännytkään.
Jos sulla on puoliso, on erittäin epäkohteliasta alkaa arvostella muita naisia/miehiä seurassa ja muulloinkin. Jos haluat pitää puolison itsetunnon korkealla josta tietysti seuraa hyvä olo ja kukoistus, keskity puolisosi ulkonäköön.
Uimarannallakin voi tsempata itseään siinä miten paljo niitä toisia tsiikailee.
Kunnioitusta hei molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin vielä, että vihaan sitä, että kukaan käy käsiksi minuun. Vihaan sitä, että minua yritetään väkisin viedä tai kiskoa mihinkään. Inhottaa sellaiset miehet, jotka tulevat tuijottamaan tai yrittävät iskeä, vaikka selkeästi en ole kiinnostunut. Kuvottaa, kun nään jonkun katselevan minua.
Jos joku fantasioi olla miesten halujen kohde, niin ei kannata. Se on hirveää, kun kaikenlaiset miehet osoittavat mielenkiintoansa, joka ei jää pelkkään vilkuiluun.
Pieni osa naisista on oikeasti miesallergeenisia, suurin osa miesestoisista naisista on kuitenkin vain vanhan puritaanisen kulttuurin kasvattamia. Kerran elämässä ihokontakti mieheen ja sekin vain hääyönä ja peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kiinnostuin kun kerroit vahvasta seksuaalisuudestasi. Kerro vähän miten se näkyy ulospäin. Mitä korostat ja miten?
Pukeudun kauniisti (naisellisesti ja tyrkysti pukeutumisella on ero) ja näytän huolitellulta.
Sinkkuna ollessani tykkään myös flirttailla naapurintyttömäisesti, eli ujohkosti.
Nämä seikathan eivät varsinaisesti aina kerro ihmisen seksuaalisuudesta, mutta itsessäni seksuaalisuus on ulkopuolisen silmin havaittavissa juuri siten.
Muuten annan sen näkyä selkeästi vain kumppanilleni ollessani kahden hänen kanssaan.
Huomaan tässä suhteessa kadottaneeni seksuaalisuuttani, minkä taas luulen johtuneen samaisesta teemasta kuin tämä keskustelu. Sitä tuppaa jäämään tuttuun ja turvalliseen, vaikka onni saattaisi odottaa aivan nurkan takana - yksin tai kaksin.
Ap
Kyse ei ole vain siitä että mies huomaisi muut naiset. Olen huomannut, että mies joka ei huomaa muitakaan naisia ei yleensä huomaa omaa vaimoakaan vaikka tämä olisi kuinka laittanut itseään.
Ap, kiinnostuin kun kerroit vahvasta seksuaalisuudestasi. Kerro vähän miten se näkyy ulospäin. Mitä korostat ja miten?