Onko olemassa miehiä, jotka eivät katso muita naisia?
Tällä tarkoitetaan esim. autosta jokaisen naisen tsekkaamista, etenkin jos kaunis yksilö. Ei mitään kadulla vastaantulemista ja katseen pikaista vaihtamista. Se kun on normaalia, eikä sitä voi välttää.
Olen itse seksuaalinen nainen, ja nautin muiden naisten tavoin komeasta fyysisestä ulkomuodosta, mutta kykenen silti olemaan katsomatta pitkään sellaisen tultua näkökenttään. Omaan vilkkaan mielikuvituksen, jolla voin kyllä tarvittaessa hoitaa loput mielikuvat komean miehen kropan visualisoinnista. Miksi miehet eivät kykene tähän?
Nykyinen kumppanini on parin eksäni tavoin tällainen tuijottelija. Vain ensimmäinen kumppanini ei tuijotellut seurassani muita, mutta olimmekin teini-ikäisiä, vailla halua menettää toista. Olen itsekin nainen, jonka ulkomuotoa miehet jäävät katsomaan, sillä erotun piirteilläni useimmista naisista. Eli, vaikka omaat ulkonäköäkin, ei se estä miehiä katsomasta muiden perään.
Olen alkanut miettimään, pitäisikö vain pysyä sinkkuna vai onko minun oikeasti mahdollista löytää mies, joka toimii kumppaniaan kunnioittaen?
Kommentit (78)
Itse nautit märistäpäiväunista ja panet mielessäsi jokaista vähänkin komeampaa vastaantulijaa, mutta miehesi ei saisi edes katsoa naisia. Enpä haluaisi olla kumppanisi olet sitten minkälainen seksipommi tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä katsominen ei ole epäkunnioittavaa käytöstä. Katson minä itsekin. Ei katsominen ole toiselta pois. Et sinä voi hallita puolisosi silmiä etkä ajatuksia.
Kyllä tietynlainen katsominen on nimenomaan sitä epäkunnioittavaa käytöstä. Kyllä mieskin pystyy hallitsemaan käytöstään ja katseensa suuntaa ja kestoa.
Miehillä kyse ei ole vain katsomisesta. Suupielestä alkaa valua kuola ja housut käy ahtaammiksi kun viisari värähtää. Mies on seksieläin.
Katso säkin surutta. Silmäkarkkia ei kuitenkaan saa nuolaista. Siinä menee raja.
Ei voi mitään, mutta formu miehiä on pakko ihan pikkusen vilkaista. N35
Vierailija kirjoitti:
Jospa sun miehet on ulkonäkökeskeisiä. Kiinnostuneet sunkin ulkonäöstä, jonka kerroit kääntävän päitä. Yksikään mun mies ei ole tuijottanut kaikkien naisten perään, vaikka ovat komeita ja havaintojeni mukaan minäkin käännän päitä. Veikkaan, että olet vaan ikävä kyllä löytänyt pinnallisia miehiä.
Ei miehet tuijota kaikkien naisten perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sun miehet on ulkonäkökeskeisiä. Kiinnostuneet sunkin ulkonäöstä, jonka kerroit kääntävän päitä. Yksikään mun mies ei ole tuijottanut kaikkien naisten perään, vaikka ovat komeita ja havaintojeni mukaan minäkin käännän päitä. Veikkaan, että olet vaan ikävä kyllä löytänyt pinnallisia miehiä.
Tässä on perää. Mitään henkeviä keskusteluita en ole saanut kumppanieni kanssa aikaiseksi. Liekö yhdistävä tekijä.
Ehkä olen kompastunut samaan valuvikaan toimiesssani aina jotakuinkin saman kumppaninhakukaavan mukaisesti. On aika vaihtaa kaavaa ja kriteerejä.
Ap
Hyvä idea! Avaran tissivaon, napapaidan ja herkkuperseen tyrkyttäminen ei ehkä ole viisain strategia, jos pyrit henkevään keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä katsominen ei ole epäkunnioittavaa käytöstä. Katson minä itsekin. Ei katsominen ole toiselta pois. Et sinä voi hallita puolisosi silmiä etkä ajatuksia.
Kyllä tietynlainen katsominen on nimenomaan sitä epäkunnioittavaa käytöstä. Kyllä mieskin pystyy hallitsemaan käytöstään ja katseensa suuntaa ja kestoa.
Koittakaas nyt päättää. Onko miehet kalunsa vietävissä vai onko meistä älylliseen toimintaan?
En ole koskaan huomannut että mies tuijottelisi peppuja tai tissejä. Toki jokainen vilkaisee vastaantulijaa, minäkin, mutta enpä jää kuolaamaan kenenkään perään.
Toisaalta, tuskin loukkaantuisin siitä näin 23v jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Latinalaisen Amerikan naiset ei päästä miehiä ulos ase ladattuna.
Siellä pikaseksi paineiden purkamiseksi onkin ihan aamupalajuttu. Suomalainen lahna ei tätä voi edes tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas nyt päättää. Onko miehet kalunsa vietävissä vai onko meistä älylliseen toimintaan?
95% vie kalu tai oikeammin mieshormonit!
Paljon isompi osa naisista kuin miehistä hakee vastakkaisen sukupuolen katseita tai huomiota. Se, että nainen haluaa olla saalis ainakin katseiden tasolla on syvälle rakennettu.
Kyllä hyvässä parisuhteessa vois sanoa: "vau mikä perse tolla muijalla, mutta kyllä sulla on vielä herkumpi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko, että yksi ja sama nainen on kirjoittanut kaikki em. vastaukset? Itse olen suhteessa miehen kanssa, joka käyttäytyy sivistyneesti. Enkä huonompaa olisi huolinut. Ja minun mielestäni miehet eivät ole kalunsa vietävissä. En silti pysty estämään jotain toista naista (tai miestä) ajattelemasta niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95% vie kalu tai oikeammin mieshormonit!
Tuoksuu mutulta, vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latinalaisen Amerikan naiset ei päästä miehiä ulos ase ladattuna.
Siellä pikaseksi paineiden purkamiseksi onkin ihan aamupalajuttu. Suomalainen lahna ei tätä voi edes tajuta.
Samoin on miehillä laittautuminen ja oman naisen kehuminen.
Toisilta vain puuttuu näköjään käytöstavat ja muiden huomioiminen. Oma ex oli niin juntti, että kehui minulle suureen ääneen aina kun näki kauniin naisen. Minua ei tietenkään ikinä kehunut. Onneksi on ex.
Tässä on perää. Mitään henkeviä keskusteluita en ole saanut kumppanieni kanssa aikaiseksi. Liekö yhdistävä tekijä.
Ehkä olen kompastunut samaan valuvikaan toimiesssani aina jotakuinkin saman kumppaninhakukaavan mukaisesti. On aika vaihtaa kaavaa ja kriteerejä.
Ap