Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttuu siitä jos olen kateellinen muille naisille

7/10
13.05.2019 |

Esim. ulkonäöstä tai menestyksestä. Miksen saisi olla kateellinen, varsinkin kun ulkonäkö on joillain hieman viallinen ja on esim. epäsymmetrisyyttä ja menestys on jotain jota hehkutetaan, mutta joka ei silti perustu mihinkään.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies haluaisi olla ylpeä sinusta, mutta ei pysty, kun osoitat ettei ole aihetta vaan muut parempia.

Vierailija
2/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on yksi täysin turhista asioista. Mitä sinä saat kadehtimalla toisia ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyrkiä olemaan vain paras versio itsestään ja unohtaa vertailu. Aina on sinua "huonompia ja parempia" maailmassa. Jos voit kehittää itseäsi jossain asiassa, niin tee se, mutta asiat joihin ei voi vaikuttaa, kannattaa vaan hyväksyä.

Vierailija
4/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies haluaisi olla ylpeä sinusta, mutta ei pysty, kun osoitat ettei ole aihetta vaan muut parempia.

Ehkä. Olen vain niin kriittinen, että huomaan viat itsessäni ja muissa liian tarkkaan. En voi olla onnellinen jos en ole täydellinen. ap

Vierailija
5/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan ymmärtää, miten turhaa kateus on ja häntä harmittaa huono itsetuntosi. Harrastatko useinkin itsesäälistä ruikutusta, se käy hermoille.

Vierailija
6/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy salilla niin ei tarvitse olla kateellinen.

Vierailija
7/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pyrkiä olemaan vain paras versio itsestään ja unohtaa vertailu. Aina on sinua "huonompia ja parempia" maailmassa. Jos voit kehittää itseäsi jossain asiassa, niin tee se, mutta asiat joihin ei voi vaikuttaa, kannattaa vaan hyväksyä.

Mitä muuten tapahtuu jos ei hyväksy? En ole aloittaja. Tätä oon kuitenkin pohtinut.

Vierailija
8/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet vielä nuori, että sinulla on toivoa ja mahdollisuuksia kehittää itsetuntoasi ja ajattelutapaasi. Joko terapian tai elämänkokemuksen myötä.❤️

Vierailija
9/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan ymmärtää, miten turhaa kateus on ja häntä harmittaa huono itsetuntosi. Harrastatko useinkin itsesäälistä ruikutusta, se käy hermoille.

Harrastatko useinkin trollausta?

Vierailija
10/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten tapahtuu jos ei hyväksy? En ole aloittaja. Tätä oon kuitenkin pohtinut.

Silloin on katkera ja katkeruus tekee elämästä aika onnettoman.

Vierailija
11/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet vielä nuori, että sinulla on toivoa ja mahdollisuuksia kehittää itsetuntoasi ja ajattelutapaasi. Joko terapian tai elämänkokemuksen myötä.❤️

En ole nuori ja kaikki vain pahenee iän myötä. ap

Vierailija
12/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä muuta, kuin että elämästä on aika vaikea nauttia.

Vierailija
13/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin on katkera ja katkeruus tekee elämästä aika onnettoman.

Olen katkera monesta muustakin syystä. Kauniimpana ja paremmilla lähtökohdilla olisin ollut ehkä onnellinen. ap

Vierailija
14/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nuori ja kaikki vain pahenee iän myötä. ap

Ammattiapua saa mutta sitä pitää itse hakea.

Vierailija
15/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko useinkin trollausta?

Joskus, mutta tämä ei sellaista ollut. Kyllä se on aika raskasta lähipiirille, jos joku lyttää itseään jatkuvasti ja katkerana kadehtii toisten saavutuksia ja ominaisuuksia. Näin huonosta itsetunnosta kärsivillä on usein tapana tehdä.

Vierailija
16/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikeaa on nauttia jos on nujerrettu pienestä pitäen. Lääkkeitä pitäisi kai vain syödä ja lihoa, että kelpaa muille!!!!!!!!! ap

Vierailija
17/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä ap sitten odotat miehen suhtautuvan ja mitä sanovan, kun tuot esille kateutesi ja katkeruutesi? Ethän sä varmaan kuitenkaan usko, vaikka hän kehuisi ja tsemppaisi sinua ja muistuttaisi sun hyvistä ominaisuuksista. Etkä sä uskoisi, jos hän vaikka sanoisi jostakusta kadehtimastasi kaunottaresta, että eihän tuo nyt niin erikoinen ole (ja voisi hyvin tarkoittaa sitä).

Vierailija
18/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Olen itse myös superkriittinen ja inhoan sitä kun epätäydellisiä ihmisiä kehutaan aiheetta.

Vierailija
19/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikeaa on nauttia jos on nujerrettu pienestä pitäen. Lääkkeitä pitäisi kai vain syödä ja lihoa, että kelpaa muille!!!!!!!!! ap

Noniin, tulihan se sieltä. Vikaa on kaikissa muissa paitsi itsessä. Katse peiliin ja itseä niskasta kiinni. Ole onnellinen että miehesi vielä on rinnallasi, suurin osa olis jo lähtenyt kävelemään. Älä ole marttyyri, kukaan ei pidä sellaisista.

Vierailija
20/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa. Olen itse myös superkriittinen ja inhoan sitä kun epätäydellisiä ihmisiä kehutaan aiheetta.

Kaikki me olemme epätäydellisiä, höpsö. Etkö itse arvosta ja välitä kuin sellaisista ihmisistä, jotka ovat mahdollisimman "täydellisiä" ja onnistuvat kaikessa?