Olen 177cm ja 95kg, kaadan naisia. Onko kysyttävää?
Kommentit (52)
Helppohan tuollaisen minimunaläskin on töniä kevyempiä naisia kumoon.
Olen 145 cm 200 kg. Törmäillen tarkoituksella muihin ihmisiin ja kaadan heitä.
Paljonko sinulla on miehen mittaa, siis tuloja? Onko helposti näkyvää varallisuutta tai muuta, mikä lisää seksikkyyttäsi?
Olen pelkkä pää joka huutaa maahan levinneestä puolen kuution rasva- ja kudosmassasta. En siis pysty liikkumaan ja enkä ole onnistunut kaatamaan ketään..
Nyrkillä vai tyrkkäätkö vaan? Miksi? Onko tullut tuomioita? Saiko äitisi tuomiota insestistänne?
Millaiset naiset pitävät lyhyistä ja lihavista miehistä?
Oletko naistenvihaaja, kun kerran kaadat heitä?
Sulla taitaa olla hyvä mielikuvitus.
Kuinka pitkä kalu sulla on?
Entäs kalun paksuus?
Oletko kestävää sorttia, vai räpsähtääkö herkästi reisille?
Muuten ap, olen tässä miettinyt, että kun miehet on hakemassa irtosuhteita, siis yhden illan juttuja, niin mitä merkitystä siinä on miehen varallisuudella? Jos nainen katsoo miehen varallisuutta jotenkin merkittävänä asiana sen suhteen että lähteekö nusasemaan vai ei, niin mikä se juttu siinä oikein on? Miten siihen yhteen nusasuun vaikuttaa ne rahat? Onko sellainen nainen sit niin tasokas että miehen pitää hänet viedä johonkin kalliiseen paikkaan toimittamaan tämä kertaluontoinen fyysinen suoritus? Että pitää olla kartano eikä käy vuokrayksiön peti?
Mitä mahdollisesti kuvittelet kenelläkään olevan kysyttävää? Kerrot kaatavasi naisia, ja kerrot painon ja pituutesi. Sou? Kuinka yksinkertaisina muita ihmisiä pidät? Kuinka yksinkertainen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä kalu sulla on?
Entäs kalun paksuus?
Oletko kestävää sorttia, vai räpsähtääkö herkästi reisille?
Kalulla ei naiset kaadu. Isohko. Ei tule reisille. AP
Vierailija kirjoitti:
Muuten ap, olen tässä miettinyt, että kun miehet on hakemassa irtosuhteita, siis yhden illan juttuja, niin mitä merkitystä siinä on miehen varallisuudella? Jos nainen katsoo miehen varallisuutta jotenkin merkittävänä asiana sen suhteen että lähteekö nusasemaan vai ei, niin mikä se juttu siinä oikein on? Miten siihen yhteen nusasuun vaikuttaa ne rahat? Onko sellainen nainen sit niin tasokas että miehen pitää hänet viedä johonkin kalliiseen paikkaan toimittamaan tämä kertaluontoinen fyysinen suoritus? Että pitää olla kartano eikä käy vuokrayksiön peti?
Nainen antaa miehille jotka on haluttuja, raha ja asema vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
No, etkö vastannutkaan kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomannut. En ole kovin lihava. Kauniit ja seksikkäät naiset tykkää. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI 30,3 merkittävä lihavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI 30,3 merkittävä lihavuus.
Mä olen samanpituinen mies 177cm ja paino 89kg. Vatsalihakset ja apollonvyö näkyy...
Olen 166cm ja 107kg nainen, miehiä sinkuista varattuihin olisi tyrkyllä niin että joudun tekemään karsintaa.
Pitäiskö minun kysellä täällä onko jollain tästä kysyttävää?