Olen 177cm ja 95kg, kaadan naisia. Onko kysyttävää?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset naiset pitävät lyhyistä ja lihavista miehistä?
No, etkö vastannutkaan kysymykseen.
En huomannut. En ole kovin lihava. Kauniit ja seksikkäät naiset tykkää. AP
Sentäs ovat sun mielestä kauniita ja seksikkäitä, pointsit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ap, olen tässä miettinyt, että kun miehet on hakemassa irtosuhteita, siis yhden illan juttuja, niin mitä merkitystä siinä on miehen varallisuudella? Jos nainen katsoo miehen varallisuutta jotenkin merkittävänä asiana sen suhteen että lähteekö nusasemaan vai ei, niin mikä se juttu siinä oikein on? Miten siihen yhteen nusasuun vaikuttaa ne rahat? Onko sellainen nainen sit niin tasokas että miehen pitää hänet viedä johonkin kalliiseen paikkaan toimittamaan tämä kertaluontoinen fyysinen suoritus? Että pitää olla kartano eikä käy vuokrayksiön peti?
Nainen antaa miehille jotka on haluttuja, raha ja asema vaikuttaa
Eivät kai mehevä, kestävä kalu, hyvät nuolentataidot jne. korreloi varallisuuden kanssa - miksi siis valita seksipartneri lompakon paksuuden perusteella?
Et ole tainnut kamalasti seksiseuraa saada, jos et tiennyt että naiset metsästävät kunnon kyytejä, eivät toimi "antavana" osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ap, olen tässä miettinyt, että kun miehet on hakemassa irtosuhteita, siis yhden illan juttuja, niin mitä merkitystä siinä on miehen varallisuudella? Jos nainen katsoo miehen varallisuutta jotenkin merkittävänä asiana sen suhteen että lähteekö nusasemaan vai ei, niin mikä se juttu siinä oikein on? Miten siihen yhteen nusasuun vaikuttaa ne rahat? Onko sellainen nainen sit niin tasokas että miehen pitää hänet viedä johonkin kalliiseen paikkaan toimittamaan tämä kertaluontoinen fyysinen suoritus? Että pitää olla kartano eikä käy vuokrayksiön peti?
Nainen antaa miehille jotka on haluttuja, raha ja asema vaikuttaa
Eivät kai mehevä, kestävä kalu, hyvät nuolentataidot jne. korreloi varallisuuden kanssa - miksi siis valita seksipartneri lompakon paksuuden perusteella?
Et ole tainnut kamalasti seksiseuraa saada, jos et tiennyt että naiset metsästävät kunnon kyytejä, eivät toimi "antavana" osapuolena.
Yep, trolli.
Epäilemättä tuollaisen ihrakasan alta ei hento nainen pääse yhtään mihinkään.
So what daa? Olen 174 ja painan 92. Tosin olen urheilija😀
Vierailija kirjoitti:
So what daa? Olen 174 ja painan 92. Tosin olen urheilija😀
Onko 92 painamiesi naisten määrä ja 174 ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin, että minkä tyyliset naiset tykkää laisestasi miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin, että minkä tyyliset naiset tykkää laisestasi miehestä.
Feminiiniset hentorakenteiset naiset erityisesti. AP
Vierailija kirjoitti:
Toki asiassa auttaa isot tulot, hyvä suoliikki ja paino suurimmaksi osaksi lihasta. Ap
Isot tulot ja pituudella ja painolla ei ole mitään väliä
Oletko mies vai nainen?
Kaadatko taklaamalla vai kamppaamalla?