Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ehkä mahdollisuus muuttaa toiseen kaupunkiin asumaan, mutta en tiedä, että että mitä teen.

Vierailija
12.05.2019 |

Jäänkö nykyiseen kotikaupunkiini ja sitten kadun, että en muuttanut vai muutanko ja kenties tunnen siellä oloni ulkopuoliseksi kaivaten takaisin nykyiseen kotikaupunkiini. Kunpa edes olisi mahdollista muuttaa takaisin synnyin kaupunkiini, se olisi edes jollain tapaa tuttu kaupunki minulle, vaikka onkin muuttunut siitä kun muutin sieltä pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/4 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vaan, aina voi muuttaa takaisin jos siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi iso kaupunki, jossa on palveluita ja voit harrastaa ja tehdä kaikkea mitä nykyisessäkin asuinpaikassasi, suosittelen kokeilemaan. Sen sijaan pienemmälle paikkakunnalle ei yleensä kannata muuttaa, saati maalle, jos on tottunut hyviin palveluihin. Elämä jossain pikkukunnassa voi olla yhtä helvettiä, kun ei ole ihmisiä, tekemistä eikä palveluita.

Vierailija
4/4 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarpeeksi iso kaupunki, jossa on palveluita ja voit harrastaa ja tehdä kaikkea mitä nykyisessäkin asuinpaikassasi, suosittelen kokeilemaan. Sen sijaan pienemmälle paikkakunnalle ei yleensä kannata muuttaa, saati maalle, jos on tottunut hyviin palveluihin. Elämä jossain pikkukunnassa voi olla yhtä helvettiä, kun ei ole ihmisiä, tekemistä eikä palveluita.

Kiitos vastauksesta! Kyseessä on isompi kaupunki kuin tämä nykyinen melko pieni kaupunki ja siellä olisi varmasti paremmat palvelut kuin täällä, ainakin mielenterveysongelmiin varmasti saisi paremmin apua kuin täällä ja se olisi minulle todella tärkeä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi