Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä pois haitallisesta ja kontrolloivasta ihmissuhteesta?

Sirpa77
12.05.2019 |

Tapasin maailman ihanimman miehen, rakastuin ja suhde eteni nopeasti. Olen perusluonteeltani kiltti, herkkä ja empaattinen. Suhteen edetessä miehellä paljastui vakava päihdeongelma, jonka takia yritin päättää suhdetta. Tästä hän sai erilaisia kohtauksia, alkoi uhkaamaan ja kiristämään minua, sekä rikkomaan omia ihmissuhteitani selittelemällä erilaisia tarinoita minusta. Ahdistuin tästä ja yritin korjata välejä hänen kanssaan, koska hän ei muuten tätä lopettanut. Hän myös syyllistää, nöyryyttää ja kommentoi jatkuvasti miten ruma olen ja pilaan hänen elämänsä, mutta siltikin haluaa olla kanssani kontaktissa. Minulla on huono omatunto jos en ole hänen kanssaan ja siitä mitä olen voinut hänelle aiheuttaa. Mielestäni en ole kuitenkaan mitään pahaa hänelle tehnyt.

Tässä on käynyt kaikenlaisia hirveitä tilanteita, mutta hänellä on jo niin vahva ote minuun, etten tiedä miten pääsen tästä irti. Ikävöin häntä, samalla inhoan ja huomaan miten hän tuhoaa elämääni. En ole ollut työkykyinen moneen kuukauteen. Myös lähipiirini on todella huolissaan ja heille en uskalla totuutta kertoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat välttämättömimmän mitä tarvitset mukaan ja häivyt muualle.

Miehelle ei tarvitse ilmoittaa edes minne häivyt, vaan että tämä oli tässä, hyvästi.

Vierailija
2/3 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen ihminen, joka nyt vaan tarvitsee jonkun kontrolloimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin keskityt ajattelemaan kaikkea hänen sinuun kohdistamaa vääryyttä ja sitä miten sinuun on se sattunut. Patoat kaiken pieneksi ja tiiviiksi energiaksi ja sen voimalla sitten tömpsäytät monon kuvan hänen miesvittuunsa, niin lujaa että hän muistaa sen loppuikänsä.