5v sitten tuttava oli todella kaunis, upea vartalo
ja kaunis silleen luonnollisella tavalla, söpö ja ihana. Kadehdin häntä silloin, mutta eilen järkytyin, kun näin kuvan hänestä. Näyttää nykyään ihan ikäiseltään/vanhemmaltakin, väsynyt olemus, naama roikkuu eikä vartalokaan ole enää upea. Olen koko päivän vaan miettinyt, että mitä hänelle on tapahtunut.
Kommentit (33)
Mutta eihän ulkonäöllä ole mitään väliä, ja kun ei ole mitään tasoja, ei ole olemassa kaunista/rumaa/söpöä eikä muutakaan muuta kuin kaikki samaa
No onpa jännä, itse sen sijaan et vanhene ollenkaan ja olet täsmälleen saman näköinen ja samoissa mitoissa, kuin 5 vuotta sitten.
Mulla vaan ulkonäkö paranee. Kohta olen jo hopeaketun tasoinen valioyksilö.
M47
Pitäisiköhän sun nyt ottaa yhteyttä tähän tuttavaan ja kertoa hänelle mitä olet havainnut. Ihme ettei ole itse hoksannut rupsahtamistaan!
Voisit myös vinkata korjausliikkeitä esim. vähän kovempaa lihastreeniä kun ne rinnatkin näyttää roikkuvan ryhdin puutteen vuoksi ja väri-ideoita niin meikkiin kuin vaatteisiinkin ettei näyttäisi niin vanhalta ja kuluneelta. Nyt vaan soittamaan / viestiä laittamaan!
40 v helposti ajattelee, että.mitä väliä syön mitä haluan. Perunalastut, karkit yms mitä väliä. Vai onko sittenkin
Laseroiko ihonsa ja iho alkoi roikkua?
Saman tekee mikroneulaus, voimaksa tretinoin voide jne.
kirjoitti:
No onpa jännä, itse sen sijaan et vanhene ollenkaan ja olet täsmälleen saman näköinen ja samoissa mitoissa, kuin 5 vuotta sitten.
En ole aloittaja, mutta minä ainakaan en ole ulkonäöltäni vanhentunut ollenkaan. Olen nyt 35 v, ja nykyisin naamani on paljon sileämpi kuin aiemmin, kun tänä vuonna olen jättänyt viljat ja sokerit ruokavaliosta pois. Paino ei ole noussut, vaan pikemminkin laskenut muutaman kilon. Kropassa on nyt vähän enemmän lihasta kuin aiemmin.
En ymmärrä, miksi ihmisen pitäisi lihoa iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta minä ainakaan en ole ulkonäöltäni vanhentunut ollenkaan. Olen nyt 35 v, ja nykyisin naamani on paljon sileämpi kuin aiemmin, kun tänä vuonna olen jättänyt viljat ja sokerit ruokavaliosta pois. Paino ei ole noussut, vaan pikemminkin laskenut muutaman kilon. Kropassa on nyt vähän enemmän lihasta kuin aiemmin.
Heh heh. Siis v a s t a 35- vuotias. Palataan asiaan muutaman vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Ai ihan 35. Monet ovat ihan parhaimmillaan siinä iässä. Ei 35-vuotiaalla ole edes ryppyjä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
No, jos äitiini tulen, niin en minä ryppyiseltä ja lihavalta näytä vielä viisikymppisenäkään... Nykyisin äitini on 71 v eikä kyllä näytä kulahtaneelta eläkeläiseltä. Kolme lasta kuitenkin päälle kolmekymppisenä tehnyt.
Mutta palataan asiaan, saatte ryppyiset läskit sitten keksiä jotain muuta haukuttavaa, kun en edelleenkään ole läski, ruma ja ryttyinen, toisin kuin te :DDDDDDDDDDDD
Moni on vielä 38v tosi hyvännäköinen, jotkut onnekkaat jopa 40v. Mutta kyllä se alamäki vaan siinä 40 paikkeilla useimmiten alkaa. Ja se on ihan käsittämätöntä, miten ihminen voikin lyhyessä ajassa niin muuttua kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitatkohan musta? Viidessä vuodessa ehtii ulkonäkö rupsahtaa ja lihoa ihan tosi paljon! Pelottavaa. Täytin 40v ja nyt on lähtenyt mopo käsistä painon suhteen, täytyy sanoa.
Ei ikä ole mikään tekosyy lihomiselle. Itsestäsi Se vain on kiinni. Mulla ikää 42 v ja painoa tänä aamuna 56 kg, pituutta 173 cm. Ekassa neuvolassa esikoista odottaessa painoin 55 kg. Ja hormonikorvaushoitoakin olen käyttänyt jo 5,5 v, ja käytössä on toinenkin mahdollisesti painonnousua aiheuttava lääke. Näytän paremmalta kuin koskaan - ja vientiä olisi enemmän kuin koskaan.
Ja miten tää sua nyt näin paljon liikuttaa? Ette ole läheisiä ihmisiä eikä hänen ulkonäkönsä pitäisi kuulua sinulle sentin vertaa. Huolehdi vain omasta rupsahtamisestasi.
5 vuotta lyhyt aika, ei siinä ehdi farkut kulua puhki edes.
eikä voi lihoa paljoa koska sen huomais heti nuissa farkuissa.
Ainoa muutos on että enempi liikuntaa ja vähempi ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
No, jos äitiini tulen, niin en minä ryppyiseltä ja lihavalta näytä vielä viisikymppisenäkään... Nykyisin äitini on 71 v eikä kyllä näytä kulahtaneelta eläkeläiseltä.
Onhan sulla ilmeisesti huonommat geenit kuin äidilläsi, kun kerran jouduit jo 35-vuotiaana luopumaan viljoista ja sokereista pysyäksesi kauniina. Vai luopuiko äitisikin niistä tuossa iässä, jotta nyt 71-vuotiaana näyttää vielä nuorelta?
Sellaista se on ap, kun katsoo itseään peilistä viiden vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Kerrot jättäneesi sokerin ja viljan pois. Mitä jätät seuraavaksi? Vartalonsa nuorekkuudesta tunnetut julkkikset, kuten Jennifer Lopez, ovat yleensä äärimmäisen tiukkaa ruokavaliota ja treeniohjelmaa noudattavia absolutisteja. Makunsa ja arvonsa kullakin, mutta minusta on pikemminkin säälittävää kuin ihailtavaa rajoittaa merkittävästi elämäänsä saadakseen ylläpidettyä tiettyä ulkonäköä. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän on nähtävä vaivaa, eikä sitä kaikesta vaivannäöstä huolimatta kuitenkaan näytä samalta kuin kaksikymppisenä. Olen saman ikäinen kuin sinä, mutta otan mieluummin muutaman kilon painonnousun ja lisäsentin vyötärölle kuin nyrpistelen ruokapöydässä.
Kirjoitatkohan musta? Viidessä vuodessa ehtii ulkonäkö rupsahtaa ja lihoa ihan tosi paljon! Pelottavaa. Täytin 40v ja nyt on lähtenyt mopo käsistä painon suhteen, täytyy sanoa.