En saa peruutettua tuota prkeleen Elisa Viihdettä netissä
V**tuttaa niin paljon, menin huonolla hetkellä puhelinmyyjän lankaan ja otin ilmeisesti vastaan jonkun HBO ja Elisa Viihteen kuukauden ilmaisen kokeilujakson jota en ole katsonut sekuntiakaan (ei edes ole telkkaria). Huomasin siis vasta puhelun jälkeen että sähköpostiin tuli tilausvahvistus tilauksesta jota en edes tietoisesti tehnyt. Nyt tuota ei saa peruutettua millään, sivuilta ei vaan löydy kohtaa mistä sen voisi peruuttaa. Olen yrittänyt irtisanoa sitä puhelimessa ja etsiä netistä ohjeita, sanotaan vaan että elisaviihde.fi/maksukanavat sivulla pitäisi irtisanoa.
Jos en saa täältäkään apua, marssin Elisan toimipisteen tiskille ja perun koko puhelinliittymäni kyseisestä lafkasta. Olen niin kyllästynyt näihin vastaaviin huijauksiin ja kyseisen yrityksen sivuihin ja yleiseen toimintatyyliin. Niin typerää ja turhaa stressiä ei olekaan, eikä minkään vastaavan yrityksen sivuja olla tehty näin vaikeiksi ja oveliksi. Hävettäisi olla Elisalla töissä, monta kertaa tullut heiltä eteen suoranaista huijaamista. Nyt alkaa riittää. Osaako joku auttaa vai hyppäänkö suosiolla jokeen?
Kommentit (22)
Soita aspaan heti maanantaina.
Mä sain peruttua.
Vierailija kirjoitti:
Siis ootko kirjautunut Omaelisaan? Siellä pitäi näkyä voimassa olevat tilaukset tai laita sieltä viesti.
Olen ja ne voimassa olevat tilaukset näkyy, mutta mistään ei löydy peruutus-painiketta.
laita sinne ceo lle vaikkapa vieti, että on niitä parempiakin..
mekin meinattiin aikoinaan puhulinmyyjätunkijale laittaa vähintään luuri korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Soita aspaan heti maanantaina.
Mä sain peruttua.
Täytyy yrittää tuota uudestaan. En onneksi asu kovin kaukana toimipisteestä, joten jos ei puhelimessa onnistu, luulisi että paikan päällä joutuvat ilmaiseksi irtisanomaan. Jos tästä joutuu vielä jotain maksamaan irtisanon liittymän samalla. Huoh. Kiitos teille kuitenkin avusta!! Ap
Soita. Mulle osu ihana aspa ja se ymmärsi etten oikeasti halunnut tuota tilata.
mullaki ne oli laittanu jtn väärii juttui ja olin maksanu joku vuoden turhaan??????? -.-
Meillä on Elisa viihde ollut varmaan vuoden. Vieläkään ei mies ole saanut sitä edes asennettua. Joku laite siihen ilmeisesti kuului, tai ainakin siinä tuli mukana laatikko. Suhtauduin hyvin epäillen tähän koko juttuun, arvasin ettei mies sitä käytä. Mutta pakko oli saada kun työkaverillakin oli. Työnantaja tuon maksaa, mutta huoh silti.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruu… tuolla jos menet alhaalla kohtaan Elisa Viihde, kokeile.
Puhelinmyynnissä on 2 viikon peruutusoikeus.
Elisa yrittää koko ajan sitouttaa kuluttajaa uuteen sopimukseen. Eivät anna asiakkaan olla rauhassa.
Kokeilitko Omaelisassa valita em. tilauksen, siinä pitäisi olla peruutusmahdollisuus? Voit myös lähettää viestin Omaelisassa. Mulla onnistui hyvin sopimuksen päättäminen sähköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihana aspa ei riitä sen korvaamiseeen, että firma on koko ajan asiakasta kusettamassa.
Jos laki sanoo että on lähetettävä kirjallinen tilausvahvistus niin sitten sen sopimuksen voi peruuttaa (2 viikoa) vain kirjallisesti.
Näin minulla muistaakseni meni joskus. Aikani soittelin ja aina lupasivat suullisesti peruuttaa tilauksen, mutta mitään ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana aspa ei riitä sen korvaamiseeen, että firma on koko ajan asiakasta kusettamassa.
Et varmaan nyt käsittänyt asiaa. Virallisesti tilausta ei olisi voinut enää perua mutta aspan ymmärtäväisyyden vuoksi peruutus meni läpi.
Sähköinen asiointi on hyvä, kun siitä jää itselle myös kuittaus. Jos myöhemmin tarvii tietoa.
Eikä sähköpostiisi tulleessa tilausvahvistuksessa ollut neuvottu kuinka sopimuksen voi peruuttaa? Ohjeita tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan nyt käsittänyt asiaa. Virallisesti tilausta ei olisi voinut enää perua mutta aspan ymmärtäväisyyden vuoksi peruutus meni läpi.
Mitä ymmärrystä sinä kaipasit?
Miksi et aiemmin ilmoittanut että et halunnut tuotetta? Vastaan itse. Koska Elisa ei toimi lain mukaan vaan piilottelee asiaa miten tilauksen voi perua. On oikeus perua 2 viikkoa, mutta Elisa ei anna työkaluja tehdä tuota peruutusta. Laitonta toimintaa.
Älkää ostako mitään laitetta Elisa liikkeestä, ellette ole varmoja.
Tuttavani kävi Elisa liikkeessä Läppärin ja nettitikun kanssa, kun yhteys ei toiminut (ohjelmiston käyttövirhe).
Myyjä ei tarkistanut varsinaista vikaa, eikä asiakas ymmärtänyt asiasta (ei ATK ammattilainen)?
Elisa liike myi asiakkaalle 246 € reitittimen, eikä sitäkään testattu liikkeessä kannettavan avulla, kuten asiakas toivoi??
Asiakas luuli saavansa tuon 4G reitittimen lähes maksutta, "sisältyy kuukausimaksuun" periaatteella.
Sopimusta ei saanut kirjallisena vaikka pyysi vaan sähköpostilla, sitä ei nähnyt yhteyden toimimattomuuden vuoksi!
Kun tilanne selvisi tuttaville, yhteys liikkeeseen, pitkän jaarittelun päätteksi kaupan purku!!
Liikkeestä ostetulla tuotteella EI ole lähtökohtaisesti palautusoikeutta!?
Oppi, ÄLÄ osta Elisa liikkeestä mitään ellet tiedä mitä todella tarvitset!!
Soita asiakaspalveluun ja peruuta sitä kautta
Siis ootko kirjautunut Omaelisaan? Siellä pitäi näkyä voimassa olevat tilaukset tai laita sieltä viesti.