Aina sama tarina: "tapasin miehen Tinderissä, mutta..."
"Tapasin komean ja kivan miehen Tinderissä..."
"Meillä on ollut hyvää seksiä ja hauskaa yhdessä"
"Mies on ollut hyvin aktiivinen"
"Mutta nyt mies ghoustasi/ei vastaa puhelimeen/deittaili toista naista/sanoikin haluavansa vain seksiä"
"Minä olisin halunnut suhteen :("
Kuulostaako tutulta?
Kertokaapa naiset, miksi näitä ketjuja on täällä kymmeniä joka viikko? Ne jutut naisista ja komeiden miesten Tinder-haaremeista siis oli mielikuvituksen tuotetta?
Kommentit (11)
Nehän on aina niitä 10 prosentin kärkimiehiä jotka jatkaa kyntämistään 80-prosenttisessa naispellossa.
Koska tuota Tinder tutkitusti on.
Miesten top 11% vs naisten top 80% kohtaavat, ihan Tinderin oman datan mukaan. Jokaiselle naiselle ei riitä noita miehiä parisuhteeseen.
Miesten aloittamissa ketjuissa on aina ettei saa mätsejä. Naisten ketjut on että tulee mätsejä ja löytyy komeita miehiä, mutta sitten miehet katoavat (saatuaan p.llua).
Kyllähän se kaava tuosta selväksi tulee.
Joku jaksaa hämmätellä että silkasta panosovelluksesta löytyy porukkaa jotka haluavat vain naida eivätkä sen vakavampaa? :D Minä en tajua ketkä sieltä muka luulee oikeaa parisuhdetta saavansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen palstaillut reilu viisi vuotta hyvin aktiivisesti, pitäisi kai hankkia muutakin elämää, mutta en silti ole kertaakaan törmännyt siihen että täällä olisi väittämääsi kymmeniä ketjuja viikottain tästä aiheesta. Ei ole ollut tuota määrää ainakaan viimeiseen viiteen vuoteen kertaakaan.
Kerropas ap, pitäiskö sun hankkia apua ton sun pakkomielteesi kanssa? Miksi naisten deittailu häiritsee sua näin paljon?
Sun kannattaa hommata silmälasit tai sitten lopettaa valehtelu taulapää.
T: Ei ap
"Yhyy, en saa mätsejä tinderissä ja olen varma, ettei se johdu minusta vaan naiset suosivat sitä 1% miehistä, joilla on alfageenit :'''(((( todistan sen valehtelemalla vauva-palstalla, tähän täytyy tulla muutos!!!"
Tutkimuksesta:
"Female Tinder usage data was collected and statistically analyzed to determine the inequality in the Tinder economy. It was determined that the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men. The Gini coefficient for the Tinder economy based on “like” percentages was calculated to be 0.58. This means that the Tinder economy has more inequality than 95.1% of all the world’s national economies. In addition, it was determined that a man of average attractiveness would be “liked” by approximately 0.87% (1 in 115) of women on Tinder."
Vierailija kirjoitti:
Nehän on aina niitä 10 prosentin kärkimiehiä jotka jatkaa kyntämistään 80-prosenttisessa naispellossa.
Tinderiä käyttää useampi mies kuin nainen.
Jos naisia on vaikkapa 100 ja miehiä 800 niin jos 80% naisista löytää sovelluksen avulla miehen, se tarkoittaa, että 80 naista löytää 80 miestä. Se taas tarkoittaa, että 10% miehistä löysi naisen.
Nyt on naisia jäljellä enää 20 per 720 miestä. Ilmeisesti se naisten "heikoin aines" kun ei kelpaa kellekään.
Nuo prosenttilukusi eivät kerro yksinään mitään jos ei ole lukuja, joihin niitä suhteuttaa .
Mitä tarkoittaa 'Top 80%'? Miksei vain 80%? Tuo ulisijoiden käyttämä 'top 80%' on mielestäni outo, varsinkin kun sitä ei voi suhteuttaa mihinkään todelliseen lukumäärään. Se on vain joku hölmö määre, jolla vääristellään asioita.
Olen palstaillut reilu viisi vuotta hyvin aktiivisesti, pitäisi kai hankkia muutakin elämää, mutta en silti ole kertaakaan törmännyt siihen että täällä olisi väittämääsi kymmeniä ketjuja viikottain tästä aiheesta. Ei ole ollut tuota määrää ainakaan viimeiseen viiteen vuoteen kertaakaan.
Kerropas ap, pitäiskö sun hankkia apua ton sun pakkomielteesi kanssa? Miksi naisten deittailu häiritsee sua näin paljon?