En saa peruutettua tuota prkeleen Elisa Viihdettä netissä
V**tuttaa niin paljon, menin huonolla hetkellä puhelinmyyjän lankaan ja otin ilmeisesti vastaan jonkun HBO ja Elisa Viihteen kuukauden ilmaisen kokeilujakson jota en ole katsonut sekuntiakaan (ei edes ole telkkaria). Huomasin siis vasta puhelun jälkeen että sähköpostiin tuli tilausvahvistus tilauksesta jota en edes tietoisesti tehnyt. Nyt tuota ei saa peruutettua millään, sivuilta ei vaan löydy kohtaa mistä sen voisi peruuttaa. Olen yrittänyt irtisanoa sitä puhelimessa ja etsiä netistä ohjeita, sanotaan vaan että elisaviihde.fi/maksukanavat sivulla pitäisi irtisanoa.
Jos en saa täältäkään apua, marssin Elisan toimipisteen tiskille ja perun koko puhelinliittymäni kyseisestä lafkasta. Olen niin kyllästynyt näihin vastaaviin huijauksiin ja kyseisen yrityksen sivuihin ja yleiseen toimintatyyliin. Niin typerää ja turhaa stressiä ei olekaan, eikä minkään vastaavan yrityksen sivuja olla tehty näin vaikeiksi ja oveliksi. Hävettäisi olla Elisalla töissä, monta kertaa tullut heiltä eteen suoranaista huijaamista. Nyt alkaa riittää. Osaako joku auttaa vai hyppäänkö suosiolla jokeen?
Kommentit (22)
Minulla oli sama ongelma pari vuotta sitten. Sain peruttua monta asiaa netissä kokeilukauden jälkeen, mutta vaikka valitsin kaiken niin tilaus viihteen tilaus jatkui.
Huomasin vasta muutaman kuukauden jälkeen. En löytänyt tapaa perua. Soitin Elisalle ja peruin valitusten kanssa livena. Muistaakseni maksut hyvitettiin. Kyse ei ollut monesta eurosta, vaan periaatteesta.
Se on vain yksi syy miksi en enää ole Elisan asiakas.
Juuri siksi ei ikinä pidä ottaa mitään ilmaisia kokeilujaksoja. Minullekin noita tarjotaan koko ajan, tuli uuden tv:n mukana kokeilujaksotarjous, samoin iPadin ja Neste äppissä on lähes kuukausittakin joku kokeilu tarjolla. Ei kiitos, olen oppirahani maksanut enkä ikinä ota kuukausimaksullista palvelua, vaikka siinä olisi miljoonan vuoden ilmainen kokeilujakso.