Mitä sanoit viimeeksi ja kenelle?
"Oletko syönyt mitään?"
Noin puoli tuntia sitten tyttärelle.
Kommentit (34)
Hyvää sunnuntain jatkoa ja nähdään taas! Koiratutulle jonka tapasin sattumalta lenkillä ollessani.
Itselleni sanoin äsken että onkohan tiskikone jo täynnä.
No niin tietysti! Itselleni kun aloin taas aivastella tolkuttomasti. (Koivuallergia)
"Turpa kiinni tai hakkaan sinut", sanoin 4v tytölle joka tuli valittamaan, että isoveljet kiusaavat.
Saanen toivottaa sulle hyvää äitienpäivän jatkoa, vaikka et äitini olekaan -( Puhelun päätteeksi ystävälleni, joka on kolmen lapsen äiti).
Vierailija kirjoitti:
”En tule nyt sinne.”
Miehelle joka halusi että tuun sen viereen sohvalle. Nousin ylös mennäkseni tupakalle. Eipä hirveesti huvita mennä sen viereen kun ei ole tänään äitienpäivänä huomioinut minua mitenkään. Luulee varmaan että saa seksiä tänään, mutta siinäpähän luulee.
Jos mies haluaa naiselta seksiä, niin naisen velvollisuus on antaa sitä hänelle,
Noora 34v kirjoitti:
"Turpa kiinni tai hakkaan sinut", sanoin 4v tytölle joka tuli valittamaan, että isoveljet kiusaavat.
Hä Sanoitko ihan oikeasti noin 4 vuotiaalle lapselle, joka kertoi sinulle, että isoveljet kiusaa. - Vai enkö minä lukijana ymmärtänyt jotain.
"Ei ainakaan siellä, missä sä oot" pojalle, kun kysyi missä isä on. Vastaa mulle usein noin, niin näpäytin takas. Alkoi nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”En tule nyt sinne.”
Miehelle joka halusi että tuun sen viereen sohvalle. Nousin ylös mennäkseni tupakalle. Eipä hirveesti huvita mennä sen viereen kun ei ole tänään äitienpäivänä huomioinut minua mitenkään. Luulee varmaan että saa seksiä tänään, mutta siinäpähän luulee.Jos mies haluaa naiselta seksiä, niin naisen velvollisuus on antaa sitä hänelle,
Miten niin velvollisuus? En ole velvollinen antamaan miehelle seksiä vaikka kuinka kinuis.
-17
Kissalle sanoin: mamin pieni hanilainen, pusulainen, ihana pieni kissalainen. Kissa kehräsi suloisesti kiitokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kissalle sanoin: mamin pieni hanilainen, pusulainen, ihana pieni kissalainen. Kissa kehräsi suloisesti kiitokseksi.
*vihreä naamainen oksentava emoji*
"Juuso Mäkilähde" tyttärelleni