Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätäkö nykyajan deittailu siis todella on: tapailumies menee tänään toisen naisen kanssa treffeille

Vierailija
11.05.2019 |

Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja latasin suurin epäilyin Tinderin kevättalvesta. Nyt noin neljän viikon ajan olen ollut tapailu/seksisuhteesta tosi kivan ja ennen kaikkea hyvännäköisen ja fiksun miehen kanssa. Hänellekin vasta tulee alle vuosi avioerosta ja ollaan puhuttu, että kumpikaan meistä ei tässä vaiheessa ole vielä valmis uuteen avioliittoon tai edes vakavaan suhteeseen. Mutta viime viikkojen ajan ollaan oltu tosi tiiviisti yhteydessä, meillä on hauskaa, koko ajan puhuttavaa ja seksissä ollaan samalla aaltopituudella. Hän nauttii sinkkuelämästä huonon parisuhteen jälkeen ja suon sen hänelle, olen itsekin samassa tilanteessa. Siten ei olla käyty sitä keskustelua, että onko meidän suhde nyt ”virallinen” seurustelusuhde tms. Epämuodollista tapailua, hyvää seksiä, pientä ihastusta ja vipinää puolin ja toisin.

No nyt mies muina miehinä kuitenkin vähän vahingossa puhelimessa lipsautti, että on tänään viemässä toisen (ilmeisesti myös Tinderissä tavatun) naisen treffeille. En halunnut kuulostaa takertuvalta, joten en pystynyt sanomaan miehelle, että mitä hel*ettiä. Mies ehkä vaistosi hämmennykseni, sillä hän selitteli jotain poikamieselämästä ja sitten selvällä tekosyyllä lopetti puhelun (”kuuluvuus huono”, joo niin varmaan 4g verkossa Helsingissä).

Tavallaan oon sitä mieltä, että eihän me olla todellakaan sovittu mistään seurustelusta, sen puoleen ihan ok, jos mies tosiaan deittailee vaikka kymmentä samaan aikaan. Toisaalta tuntuu pahalta, sillä meillä oli mielestäni oikeasti tosi kivaa kemiaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia? Täytyy varmaan käydä miehen kanssa se keskustelu, että montako meitä tapailunaisia hänellä oikein on. Toisaalta tiedän, että kiinnostukseni häneen taitaa aika lailla romahtaa tuon keskustelun jälkeen. Jos näen hänen valehtelevan, kiinnostus loppuu. Toisaalta jos hän rehellisesti kertoo, että tapailee muitakin, loppunee kiinnostus siltikin.

Kommentit (558)

Vierailija
261/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mieshän selvästi haluaa seurustella kun kulkee treffeillä. Hän vaan ei ilmiselvästi halua seurustella sinun kanssasi. Ei kukaan äijä jaksa treffeillä käydä seksin takia jos seksiä on muutenkin tarjolla. Oot nyt se kakkosnainen jolta saa seksiä ja kun oikeasti mielenkiintoinen nainen löytyy niin sut dumpataan.

M36

Kuljen minäkin treffeillä, mutta en halua seurustella.

Miksi sä kuljet treffeillä, jos et halua seurustella?

No píllukarusellin vuoksi.

Ei silloin kannata treffeille vaivautua, hakee vain seksiseuraa. 

No miten se tapahtuu? Olen "tavis". En saa naisia puhtaasti seksimielessä. Se onnistuu vain .miesten aatelistolta.

Sinunkin mielestä taitaa naiset olla vain antamassa seksissä?

Vierailija
262/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitkä fiilikset?

Ei kovin hyvät, aika epätodelliset suorastaan. Mies whatsappaili minulle myöhään eilen illalla, kyseli olenko nukkumassa ja toivotteli hyvää yötä. Näin viestit näyttöruudulla, en avannut. Tänään hän on jo soittanut ja kysellyt miten vietän äitienpäivää. Sinänsä jännä, että tässä lyhyessä ei-muodollisessa suhteessa hän on onnistunut luikertelemaan niin lähipiirini, että on saanut kyseltyä minulta tosi henkilökohtaisia mm lapsuudenperheeseen liittyviä asioita, joita en yleensä ole kertonut kenellekään. Siinä(kin) mielessä on hyväksikäytetty olo.

Kaikille asiallisesti vastanneille isot kiitokset, hyvä välillä kuulla se epämiellyttävä totuus, vaikka tuntuukin tosi pahalta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaisesi naiset ovat kuin kultakaivos näille tindermiehille.

Yksinkertainen neuvo: älä anna kenelle tahansa!

Anna? Taas tämä outo luulo että nainen antaa ja mies ottaa.

Se on biologiaa. Miksi pitää kieltää se?

Miehet jotka ajattelevat tällä tavalla ovat poikkeuksetta aivan stanan huonoja seksissä. (En voinut kirjoittaa "rakastajia", koksa heidän itsekkäällä ja omanapaisella touhullaan ei ole mitään tekemistä rakastelun kanssa.)

Oon huomannut saman. Mies, jonka mukaan nainen antaa, on yleensä tosi huono sängyssä. Hyvä varoitussignaali, tietää kenen kanssa ei tee lähempää tuttavuutta.

Vierailija
264/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitkä fiilikset?

Ei kovin hyvät, aika epätodelliset suorastaan. Mies whatsappaili minulle myöhään eilen illalla, kyseli olenko nukkumassa ja toivotteli hyvää yötä. Näin viestit näyttöruudulla, en avannut. Tänään hän on jo soittanut ja kysellyt miten vietän äitienpäivää. Sinänsä jännä, että tässä lyhyessä ei-muodollisessa suhteessa hän on onnistunut luikertelemaan niin lähipiirini, että on saanut kyseltyä minulta tosi henkilökohtaisia mm lapsuudenperheeseen liittyviä asioita, joita en yleensä ole kertonut kenellekään. Siinä(kin) mielessä on hyväksikäytetty olo.

Kaikille asiallisesti vastanneille isot kiitokset, hyvä välillä kuulla se epämiellyttävä totuus, vaikka tuntuukin tosi pahalta.

Ap

Tuntuu kurjalta sinun puolesta ap, tuo ei kuulosta kivalta että hän edelleen noin viestittelee. Mutta älä turhaan syyllistä itseäsi siitä, että luotit häneen ja kerroit henkkoht asioita. Sinä luotit (hyvää suhdetta ei voi syntyä jos ei luota joten on pakko uskaltaa luottaa), ja hän petti luottamuksesi. Se ei ole millään tavalla sinun vika. 

Toisaalta, ei se toinen nainenkaan mikään täystyrmäys miehelle ollut, kun suoraan niitten deittien jälkeen viestittelee sinulle. Ties mitä soopaa puhunut sille naiselle ja ehkä se nainen on jäänyt yöksikin. Ja silti nyt viestejä sinulle.

Jos olisin sinä, niin laittaisin illalla viestin, että "Olen pettynyt että pyörität muita naisia samalla kun tapailet minua. Itse en sellaista hyväksy enkä arvosta. Sen vuoksi en voi tavata sinua enää."

Vierailija
265/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on biologiaa. Miksi pitää kieltää se?

Miehet jotka ajattelevat tällä tavalla ovat poikkeuksetta aivan stanan huonoja seksissä. (En voinut kirjoittaa "rakastajia", koksa heidän itsekkäällä ja omanapaisella touhullaan ei ole mitään tekemistä rakastelun kanssa.)

Oon huomannut saman. Mies, jonka mukaan nainen antaa, on yleensä tosi huono sängyssä. Hyvä varoitussignaali, tietää kenen kanssa ei tee lähempää tuttavuutta.

Voi kun ette ymmärrä. Se, että puhutaan naisen antamisesta ei tarkoita etteikö nainen saisi seksistä mitään mielihyvää tai että naista ei tarvitse tyydyttää vaan nyt oli puhe tapailussa seksistä ja siitä että mies haluaa nimenomaan sitä seksiä.

Lähtökohtaisesti seksin saamisesta on miehelle enemmän hyötyä kuin naiselle. Niinkuin näkee aloittajankin tapauksessa, mies ei näytä tuntevan mitään paitsi saanut egobuustia, mutta ap tuntee itsensä hyväksikäytetyksi juurikin siksi kun antoi itsestään noin paljon ja seksiä myös (seksi erittää naisella hormonia joka saa tunteet pintaan). Joten niistä hyvistä panoista ei ollut naisena ap:lle sinällään mitään hyötyä koska hän olisi halunnut kuitenkin mieheltä enemmän.

Lopputuloksena mies sai mitä halusi ja on tyytyväinen, ap ei.

Siksi puhutaan naisen antamisesta ja miehen ottamisesta, koska mies saa siitä yleensä olennaisesti enemmän hyötyä kuin nainen. Vaikka ap on kuinka saanut hyvät orkut niin hän tuntee itsensä hyväksikäytetyksi koska halusikin jotain enemmän.

Tästä syystä naisen on syytä tehdä itselleen heti aluksi selväksi mitä haluaa eikä panna menemään tosta noin vaan, koska suurella todennäköisyydellä käy sitten näin.

Vierailija
266/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen kommentoija, mutta minusta tuo on käyttökelpoinen fraasi niin kauan, kun yksikin nainen luulee, että hänen ja miehen välillä on jotain spesiaalia vain siksi, että seksi toimii. Jos siis sitten kuitenkin itketään jälkeenpäin, että mies tapailee myös muita.

Silloin on annettu itsestään enemmän kuin saatu. 

Vierailija
267/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehen toiminta vahvistaa teorian siitä, että olet vaihtoehto,kunnes löytyy se nainen,joka vie häneltä jalat alta. Eilinen treffinainen ei ilmeisesti tehnyt vaikutusta ja mies otti sinuun yhteyttä nopeasti varmistaakseen, että olet vielä hänen varanaisensa. Kunnes hän menee taas seuraavan kanssa treffeille..ja sitä.seuraavan. sitten,kun se oikea löytyy, sinä jäät välittömästi. Itse en jatkaisi miehen kanssa. Täytyy säilyttää itsekunnioitus.

Vierailija
268/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syytä Tinderiä ja deittailukulttuuria, jos valitset tyhmästi

Jaa tyhmästi valittu? Mies on mukava, fiksu, hyvännäköinen, sanavalmis ja meillä on fyysistä vetovoimaa. Ei kai ole ihme, että olen hänestä kiinnostunut. Toki olen ymmärtänyt, ettei puolin tai tosin tässä olla menossa naimisiin, kunhan tapaillaan ja nautitaan toistemme seurasta. En siten ymmärrä, miten valintani olisi tyhmä. Hämmästelen vaan tätä, että miehelle ei siis riitä yksi hyvä tapailusuhde, pitää olla useampiakin.

Oletko yllättynyt että kärkitason miehellä on muitakin naisia?

Ehkäpä joo olen. En ole deittaillut pitkiin aikoihin. Ihmettelen, että mies itse on ollut viime viikot tosi aktiivinen ja intohimoinen mua kohtaan mutta sitten kuitenkin toiset treffit tänään.

Ap

Kyllä muakin ihmetyttäis tuollainen.

Vierailija
269/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen sattumalta kirjoittikin saman asian vähän pitemmästi.

Mutta niin kauan tämä ongelmanpoikanen jatkuu, kun antamisella ja saamisella tarkoitetaan vain pelkkää seksiä, eikä myönnetä, että tunteet voi tulla siihen väliin. Valitettavasti ne tunteet tulee useimmiten naisilla, eikä miehillä.

270

Vierailija
270/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tehnyt mitään väärää. Minusta olisi reilua, että kerrot hänelle suoraan f2f missä nyt mennään. Pyydä hänet luoksesi ja keskustelkaa. Myönnä reippaasti että sinulle ilmestyi tunteita peliin ja päättäkää yhdessä miten nyt edetään.

Tätäkin ketjua lukiessa en kyllä yhtään ihmettele että jengi pysyy sinkkuina. Kauheat suojamuurimodet kaikilla päällänsä: ”Älä vaan ota riskiä hänen kanssaan ettet joudu pettymään!”.

Vierailija
271/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen kommentoija, mutta minusta tuo on käyttökelpoinen fraasi niin kauan, kun yksikin nainen luulee, että hänen ja miehen välillä on jotain spesiaalia vain siksi, että seksi toimii. Jos siis sitten kuitenkin itketään jälkeenpäin, että mies tapailee myös muita.

Tämä. Tätähän monet eivät halua ymmärtää että vaikka seksi sujuu ja on ns. kemiaa, se ei kerro miehen puolelta että siinä olisi jotain erityistä.

Naiset ampuvat itseään jalkaan lähestymällä suhdetta tältä kannalta.

En kyllä jaksa enää väitellä, kun ei oteta neuvosta vaaria niin ei oteta.

Vierailija
272/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinä, niin laittaisin illalla viestin, että "Olen pettynyt että pyörität muita naisia samalla kun tapailet minua. Itse en sellaista hyväksy enkä arvosta. Sen vuoksi en voi tavata sinua enää."

Minusta tuo olisi aika outoa tuomitsemista, kun kerran ap ja mies ovat yhdessä jo puhuneet, etteivät etsi vakaata suhdetta. Ap on tähän asti ollut kaikkiin miehen juttuihin "ok"-linjalla. Aika tekopyhää olisi nyt puhua petetyksi tulemisesta ja tuomita toisen arvot. 

Reilumpaa olisi tunnustaa, että omat tunteet ovat muuttuneet ja kysyä sitten mieheltä, mitä hän siitä ajattelee. Jos siis yhtään haluaa jatkaa suhdetta. 

Vierailija
273/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin kauan tämä ongelmanpoikanen jatkuu, kun antamisella ja saamisella tarkoitetaan vain pelkkää seksiä, eikä myönnetä, että tunteet voi tulla siihen väliin. Valitettavasti ne tunteet tulee useimmiten naisilla, eikä miehillä.

270

Ihan oikeastiko ajattelet näin? Minulle on naisena käynyt parikin kertaa niin, että mies on kehittänyt valtavat tunteet minua kohtaan ja minä en valitettavasti tuntenut yhtä suuria tunteita. Ja seksi kuulemma oli minun kanssani upeaa, vaikka itse pidin sitä toisessa tapauksessa jopa huonona.

Vierailija
274/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

270

Ihan oikeastiko ajattelet näin? Minulle on naisena käynyt parikin kertaa niin, että mies on kehittänyt valtavat tunteet minua kohtaan ja minä en valitettavasti tuntenut yhtä suuria tunteita. Ja seksi kuulemma oli minun kanssani upeaa, vaikka itse pidin sitä toisessa tapauksessa jopa huonona.

Sanoinko muka, ettei koskaan voi käydä toisinpäin tai että aina ja ikuisesti nainen kehittää tunteita?

En. 

Vierailija
275/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tätähän monet eivät halua ymmärtää että vaikka seksi sujuu ja on ns. kemiaa, se ei kerro miehen puolelta että siinä olisi jotain erityistä.

Naiset ampuvat itseään jalkaan lähestymällä suhdetta tältä kannalta.

En kyllä jaksa enää väitellä, kun ei oteta neuvosta vaaria niin ei oteta.

Kerro ihmeessä, milloin suhteessa on miehen mielestä jotain erityistä, jos hyvä seksi ei kerro mistään mitään.

Vierailija
276/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat parisuhteen älä anna ensimmäisen 6kk aikana. Vielä parempi jos odotat avioliittoon. 

Vierailija
277/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

270

Sanoinko muka, ettei koskaan voi käydä toisinpäin tai että aina ja ikuisesti nainen kehittää tunteita?

En. 

Sanoit.

Vierailija
278/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias ja ollut mieheni kanssa nyt lähes 10 vuotta eli en ole pitkään aikaan elänyt sinkkuna. Tuntuu, että viimeisen kymmenen vuoden aikana deittikulttuuri on muuttunut valtavasti (ehkä ikäkin tosin voi vaikuttaa). Mutta mulla on siis aivan sellainen olo, kuin olisin aikoinaan elänyt sinkkuaikoja jollain eri planeetalla tai vuosisadalla, kun kuuntelen sinkkukavereideni juttuja tänä päivänä. Useamman tapailu yhtä aikaa tuntuu olevan ihan normi ja myös se, että sitten kun ruvetaan tapailemaan yhtä ihmistä sitoutuneemmin ja tiiviimmin ei kuitenkaan seurustella, vaan ns. kevyempää tapailua saattaa kestää vuoden päivät. Tuntui, että tämä päivänä ihmiset eivät halua enää sitoutua kunnolla mihinkään.

Juuri näin. Samalta tuntuu minusta, nelikymppisestä "uusiosinkusta"...

Vierailija
279/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat parisuhteen älä anna ensimmäisen 6kk aikana. Vielä parempi jos odotat avioliittoon. 

Minä odotin vielä avioliiton jälkeenkin.

Vierailija
280/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia kommentteja, mutta näin miehenä olen sitä mieltä että sun olisi pitänyt sanoa suhteen olevan jo vakavampi. Mies luultavasti luulee sinun olevan kevytkenkäinen ja hakee vakavampaa. Jos mulle nainen ei ehdota laittaa tinderit ja ekontaktit piiloon, niin se on merkki ettei vakavampaa ole tiedossa ja ko. naista ei oikea parisuhde kiinnosta. Noh, minun kohdalla tuli selvä viesti että kontaktit pois (2 viikkoa ensitapailun jälkeen) ja että nyt seurustellaan. Ja edelleen seurustellaan, kolmas vuosi alkoi just. M44

Mieshän nimenomaan sanoi ettei pysty vakavaan suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme