Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelolla odotan huomista vinkumista siitä, miten miehet ovat äitienpäivänä muistaneet

Vierailija
11.05.2019 |

Voin sanoa jo nyt kaikille, että ero on ehdottomasti paras ratkaisu.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle punaiset rintaliivit ja pikkuhousut. Illalla paketoin ne kun vaimo on lasten kanssa saunassa 🙂

Vierailija
22/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on ainakin sellainen taivaan lahja, että vetää äitienpäivän ihan överiksi ja se on minun pilalle hemmottelupäiväni. Tosin me olemme muutenkin "hedonisteja" ja kaikki kuhlat vapusta jouluun juhlitaan pitkän kaavn kautta. Ei nyt niin materialisteja sentään, mutta hemmotteluhoidot sun muut kuuluu asiaan äitienpäivänä, samoin kuin koko perheen retket/kokemuslahjat ja hyvä ruoka. :)

Ja äitiäänkin muistaa tietenkin ja se kuuluu minusta vähintään hyviin tapoihin jos äiti on ollut hyvä äiti.

Toki ymmärrän, että on ihmisiä, jotka eivät tee äitienöäivästä numeroa, kukin tavallaan. Meillä tehdään numero.

Kiitos alapeukusta. Joko vinkuminen alkaa? Toiset viettää äitenpäivää "väärin" tai sitten olisi itse halunnut viettää äitienpäivää samoin kuin toiset. Tätä se huominen sitten on taas ja siitä viikko putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan mies muista mitenkään.Ei ole koskaan muistanut.Lapset muistavat kortilla ja kerhossa ja koulussa tekemillään lahjoilla.

Ei voi tietää. Malta huomiseen. Kuntoilusetti voi olla iloinen yllätys.

Vierailija
24/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti alkoi vinkumisen jo tänään, kun minä ja sisarukseni peruttiin kylään meno isän pyynnöstä. Isällä on kuumetta 40 astetta, mutta ne kakkukahvit (minä leivon) olis äidin pakko saada just huomenna ja omassa kodissaan. En ole menossa saamaan mitä lie influenssaa ja isä vielä erikseen pyysi, että tultais joskus muulloin, kun hän ei kerta kaikkiaan jaksa nyt kuunnella tai viihdyttää viittä alle kouluikäistä.

Vierailija
25/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan niitä aloituksia, mutta suurella innolla. Popparit on, ja lukurauha. Itsellä ei ole enää äitiä,, eikä ole omaa perhettä, joten tuulahduksia siitä ihanuudesta on kiva lukua. Pankaa parastanne, provoten tai raportoiden, kaikki luetaan.

Vierailija
26/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän äitihullu muistaa äitiään. No, eiköhän sekin huomenna selviä.

Vierailija
27/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan myös valmiiksi jo kommmenttini huomista varten, Jätä se sika!

Vierailija
28/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi miehen pitäisi lahjoa muita kuin omaa äitiään. Itse en ainakaan halua muuta kuin kortin ja halauksen omilta lapsilta. Kakkukahvit nautimme mummolassa, jolle kyllä ostan lahjan ja vien kukan.

Vierailija
29/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitten uhriutua jo etukäteen.

Vierailija
30/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten uhriutua jo etukäteen.

Sen tein. Ylpeänä.

Vierailija
31/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vuoden verran uhrautunut ja uhriutunut, voi kaivaa sen marttyyrinviitan kaapinperukoilta päälleen.

Vierailija
32/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni äiti, eikä mieheni ole lapseni isä. Miksi siis mieheni pitäisi minulle lahja ostaa?7

Vierailija
33/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä isä laittaa aterian perheelle tai vie ravintolaan syömään, kuten isänpäivänä sekä puolison että omana syntymäpäivänä.

34/34 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa stressata näistä, itse tiedän etten saa mitään, enkä oikeastaan mitään kukkapuskia tai muuta kaipaisikaan. Harmikseni mies kuitenkin töissä, mutta lähdetään lapsen kanssa sitten käymään vähän reissussa kaksin. :)

Itse tein tänään mokkapalakakun ja siinä on ihan tarpeeksi äitinä olon juhlistamista minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan