Miehellä oli suhde, miten tästä selviää?
Lyhykäisyydessään kysymys otsikossa. Mitä teit? Lähinnä kaipaan vinkkejä siihen miten saan itseni ylös ja motivoitua. Miestä en aio tässä vaiheessa jättää.
Kiitos etukäteen kaikille vastauksille ja hatunnostot saman kokeneille selviytyjille.
Kommentit (501)
Toisesta naisesta tuli huono nainen kun sai munan kovettumaan.
Ja nyt pitää saada synninpäästö.
AP:n puliso (ainakin toistaiseksi) kirjoitti:
Morjesta!
Tässä olis nyt tuo suhteen alottanu mies...
Puolisoni (ainakin vielä), näytti tän keskustelun alotuksen jonka hän on alottanutAjattelin ensin etten lukis koko ketjua, mutta ihminen kun on aika utelias ni luin kuitenkin...
Hirmu paljon kommentteja jotka ei yllättänyt yhtään, että olen saatanasta seuraava ja kovaa vauhtia kirimässä siitäkin ohi. Paljon myöskin kommentteja että jätä se, ei tosta tuu mitään, ei nekään yllätyksiä.
Mä tein väärin, kadun tekoani, se ei poista sitä että tein väärin. En todennäkösesti ansaitse puoliakaan siitä mitä puolisoni on meidän eteen tehnyt jo vuosia ja varsinkin nyt kun suhteeni tuli ilmi. Hän taas ei ansaitse edes prosenttia siitä tuskasta, epävarmuudesta tai pahasta olosta mitä olen teollani aiheuttanut.
Ensimmäinen reaktioni oli kun jäin kiinni että okei, nyt tuli ryssittyä ja ainoa vaihtoehto on ero... No vastoin kaikkia odotuksiani puolisoni ei halunnut erota ja kun asioita saatiin puhuttua, päätimme yhdessä yrittää jatkaa ja saada kasaan edes osan siitä mitä me oltiin ennen sekoiluani. Jos yritys ei tuota toivottua tulosta, ollaan myös sovittu että sitten erotaan. Mutta onpahan ainakin yritetty, ei jää jossiteltavaa.
Syyt yrittää jatkaa, eivät ole kummankaan puolelta taloudellisia, molemmat varmasti pärjää omillaan. Syyt yrittää jatkaa eivät johdu lapsista, he ovat riittävän vanhoja ymmärtämään että jos kaksi aikuista ei tule toimeen, on heidän parempi erota. Syyt tulevat ihan puhtaasti halusta ja tunteista toista kohtaan. Puolisoni on sanonut että ei pysty rakastamaan mua just nyt mutta haluaa yrittää kaivaa sen tunteen jostain syvältä takaisin esiin. Tästä tulee varmasti sanomista jälkeenpäin...oma rakkauteni puolisoani kohtaan ei ole missään välissä kadonnut.
Syy miksi tein niin kuin tein on itsellenikin täysin mysteeri vielä, mutta teen töitä sen syyn selvittämiseksi. Se voi olla egon pönkitystä, seikkailunhalua, masennusta tai mitä tuolla edellä nyt onkin mainittu. Minä en osaa itselleni sitä vielä selittää, mitä ajattelin silloin ku näin tapahtui. En koe että olisin ollut vaan helposti vietävissä tai että niin vaan tapahtui, koska se on aivan liian helppo tapa selittää tapahtunut. Ehkä taustalla oli ihastumista, hyvän olon tunnetta...mutta sitä saan kotonakin. Ehkä tein sen vaan koska panetti, no kotona saan 350% parempaa seksiä kun tältä toiselta...
Ja kyllä, valehtelin kummallekkin, puolisolleni ja toiselle naiselle. Molemmille eri syystä ja vaan puolisolle valehtelua kadun.
Tähän toiseen naiseen en ole ollut missään tekemisissä sen jälkeen kun suhteeni paljastui, enkä aio olla.
Jos voisin ni jättäisin koko homman tekemättä, mutta tehty mikä tehty. Nyt yritän korjata sen mitä korjattavissa on.
En tule lukemaan tätä ketjua tästä eteenpäin, oon tilivelvollinen ainoastaan yhelle täällä ja me voidaan selvittää asiamme muualla
Ja kiitos kaikille jotka ovat puolisoani auttaneet kommenteillaan miettimään asiaa monelta eri kantilta, on ne sitten puolesta tai vastaan
Tässä on kyllä paljon sanoja, ilman mitään varsinaista sisältöä. Melkosta lööperiä vaimollesi syötät. Yritätkö puhua sen pyörryksiin?
Apn mies onnistui selittelyillään antamaan itsestään jopa aiempaa huonomman vaikutelman. Vaimon kuvaamana ei kuulostanut aivan niin huonolta mieheltä.
Ihmettelen myös tuota että ei kadu toiselle naiselle valehtelua, semminkin kuin mitä ilmeisimmin valheet olivat syy suhteen alkamiseen ylipäänsä. Vähän kyseenalaista ajattelua että on ihmisiä, joita saa kohdella huonosti ilman katumusta ja toisia joita ei saa. Tuskin toinen nainenkaan mikään hirviöpsykopaatti oli vaan aivan tavallinen ihminen. Vaarana on, että jonain päivänä vaimokin (tai kuka tahansa muu) menee siihen luokkaan, jolle valehtelua ei tarvitse katua. Puute on outo syy, jos kotona kerran saa niin hyvää seksiä. Jos syy on joku muu, jota mies ei itsekään tajua, niin se voi nousta pinnalle uudelleen koska tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta myös ap lopettaa lukemisen koska totuuksien lukeminen miehestä satuttaa.
Ei, täällä olen. Ihan mielenkiintoista lukea eri kokemuksia ja mielipiteitä. Enkä muuten missään vaiheessa ole kai ilmaissut, että tilanteeni olisi jotenkin erityislaatuinen.
Minä en edes usko, että kyseessä oli mikään ap:n mies, vaan ap itse 😂
Tuo kohta viimeistään paljasti, jossa sanottiin että kotona saa 350% parempaa seksiä. No sittenhän sinä vallan idiootti olet, herra ap:n mies, kun olet huonon panon takia mennyt pettämään ja vielä monesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes usko, että kyseessä oli mikään ap:n mies, vaan ap itse 😂
Tuo kohta viimeistään paljasti, jossa sanottiin että kotona saa 350% parempaa seksiä. No sittenhän sinä vallan idiootti olet, herra ap:n mies, kun olet huonon panon takia mennyt pettämään ja vielä monesti.
Tai sit se oli 350% parempaa mutta vaimon takia pitää sanoa että ei. Oot kulta niin hyvä ja rakas ja se toinen oli ihan luuska enkä tiedä mikä muhun meni ja ja:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, täällä olen. Ihan mielenkiintoista lukea eri kokemuksia ja mielipiteitä. Enkä muuten missään vaiheessa ole kai ilmaissut, että tilanteeni olisi jotenkin erityislaatuinen.
Ahaa. Eli sulle on ihan ok mennä siihen vanhanaikaiseen? Uskoa kaikki nuo höpinät? Jatkaa parisuhdetta miehen kanssa joka viestillään osoitti olevansa moraaliltaan todella kaksinaamainen? Asia selvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sanoit, että karma hoitaa toisen naisen. Haluatko, että karma hoitaa myös miehesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies jo satavarmasti jättänyt sen toisen naisen? Jos ei, ainoa neuvoni on jättää mies ihan heti ja välittömästi. Et välttämättä sittenkään saa miestä takaisin, mutta kärsimys lyhenee. Ja toisaalta, tuo on ainoa keino saada mies vapaaehtoisesti takaisin. Muulla tavalla kyhätyt systeemit eivät taida olla kovin kestäviä, koska mies ei tee sitä vapaasta halustaan.
Kyllä on. Jätti heti kun sain tietää ja kerroin että kupit eivät ainakaan tämän takia mene jakoon. Ja olen varma että on ohi, muuten en tosiaan altistaisi itseäni tälle paskalle vaan hörppisin drinkkiä palmun alla samalla kun mies selittää lapsille mihin äiti meni ja kuka toi nainen on.
On jättänyt ihan varmasti toisen naisen.
*tirsk*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sanoit, että karma hoitaa toisen naisen. Haluatko, että karma hoitaa myös miehesi?
Hän vastasi jo aiemmin että ei, koska mies on hänelle tärkeämpi ja siksi arvioi tämän toimintaa eri kriteerein. -se ensimmäinen karmasta kysynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lues nyt ihan ajatuksella toi ukkos kirjotus. Eihän siinä ole päätä eikä häntää. Se aivopesee sua moisella jaarittelulla. Ihme Topelius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut tähän sivulla 4.
Tällä hetkellä kuulen mielelläni vielä vastauksia alkuperäiseen kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän vastasi jo aiemmin että ei, koska mies on hänelle tärkeämpi ja siksi arvioi tämän toimintaa eri kriteerein. -se ensimmäinen karmasta kysynyt
Jospa karmalle ap:n mies ei ole tärkeämpi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lues nyt ihan ajatuksella toi ukkos kirjotus. Eihän siinä ole päätä eikä häntää. Se aivopesee sua moisella jaarittelulla. Ihme Topelius.
Se on Ruuneperi. Joka muuten oli myös melkoinen suttura.
Miten te voitte pitää noi petturi äijänne?? Sen takia ettei vaan kakkonen saa sitä?
Ne voi vähän aikaa olla pitämättä yhteyttä kakkosnaiseen ja jopa yrittää kotona parantaa liittoa.
Mutta jonkin ajan päästä alkaa taas yhteydenpito toisen naisen kanssa kun eivät pysty olemaan erossa toisistaan.
JNE. Sama toistuu.
Ap, haluatko että karma hoitaa miehesi?