Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, en saa weppikameraa toimimaan! Olen asentanut ja poistanut moneen kertaan, hakenut paivitykset netista eika silti toimi kunnolla, valilla nakyy kuva hyvin ja sit taas

Vierailija
23.05.2006 |

tulee ihme raitoja, semmosia legopalikan näkösiä juttuja - missä vika vois olla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme