Miten usein teistä on sopivaa, että puoliso käy baarireissuilla
ja tulee sitten aamuyöstä kotia. Meillä tuolla ukolla on aina jottai työpaikan juttua, millon mitäkin. Noin kerran kuussa on menossa ja vähän alkaa kyllästyttämään. Kaksi pientä lasta on ja itse en käytä alkoholia.
Kommentit (35)
Olisin aikanaan ollut iloinen, jos exäni olisi juonut VAIN joka viikonloppu.
..
Oikein anelin ja pyysin, että joisi perjantai-illasta sunnantai-iltapäivään ollakseen työkyvyn rajamailla maanantaisin, mutta eihei: piti päästä myös viikolla kapakkaan.
..
No, hän onkin ex.
Hyvä ja kiltti, fiksukin mies, mutta armoton alkoholisti.
..
Tämän takia en yhtään ymmärrä, jos joku vinkuu kerran kuussa juomisesta, koska sehän on (raittiille) puolisolle ihan luksusta!
Mun mies ei käy baarissa, mutta kolmena viikonloppuna kuukaudessa jollain kaverilla saunomassa ja juopottelemassa.
On mulle ok, olen viikot muutenkin kaksin lapsen kanssa niin menee viikonloput siinä samassa👍
Me ei muutenkaan touhuta varsinaisesti "perheenä" muuta kuin vierailut molempien vanhemmilla, niin sinänsä aivan sama jos makaa krapuloissaan sunnuntait.
jos bileet hotelli vantaassa niin vaikka joka viikonloppu, takaisin voi tulla sitten aamupalan jälkeen!
Perheviikonloppu? Mitä silloin tehdään?
Leikitään väkisin iloista kimppakivaa perhettäkö?
Miksi miehen pitää ryypätä itsensä sellaiseen kuntoon? Mitä hän saa siitä ryyppäämisestä? Eikö miesrukka ole saanut nuorena juoda, kun pitää aikuisena vetää lärvit? Vai onko hän joku lapsekas parikymppinen...?
Minä ja mieheni joimme ihan tarpeeksi aikaa ennen lapsia ja sen jälkeen ei ole alkoholi maistunut kummallekaan.
Noin joka kolmas kerta on sopivaa, silloin mä jostakin syystä armahdan häntä natkutukseltani.
Sori vaan, mutta moniakaan miehiä ei kiinnosta mikään perheviikonloppu selvin päin väkisin yrittämässä olla joku superisä.
En tunne yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi ottanut juopottelevaa miestä alun perinkään, joten jos se nyt aloittaisi, saisi lähteä saman tien. En voi sietää känniläisiä, ja humalajuominen on mielestäni tyhmän ihmisen merkki.
Ehdottomuus on yleensä tylsän ja pelottavan ihmisen merkki.
Pelottava saatan olla, mutta tylsyys on minun elämästä kaukana. Tässä ei mitkään juopot perässä pysyisikään.
Tosiaan vois se äitylikin sanoo että heippa lähen ny tyttöjen kaa dokaa kyl se isukki niitä lapsia yhen illan hoitaa jos on olevinaan isähahmo..hitto kyrsii kuunnella näitä kitinöitä kyllä sen my tietää et jos ukolle on viina maistunu nii ei siitä mitää absolutostia tuu ku hommataa kersoja.
Ei minusta tuo kerran kuussa ole mitenkään liikaa pyydetty. Sinähän tietysti saat myös sitten vastavuoroisesti vapaaillan ja seuraavan aamun kerran kuussa. Ei se vaadi alkoholinkäyttöä. Näin ainakin meillä toimittaisiin. En ymmärrä että jotkut ovat parisuhteessaan ja vielä tehneet lapsia miesten kanssa jotka ajattelevat että on ok jos vaan toinen saa vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitää ryypätä itsensä sellaiseen kuntoon? Mitä hän saa siitä ryyppäämisestä? Eikö miesrukka ole saanut nuorena juoda, kun pitää aikuisena vetää lärvit? Vai onko hän joku lapsekas parikymppinen...?
Minä ja mieheni joimme ihan tarpeeksi aikaa ennen lapsia ja sen jälkeen ei ole alkoholi maistunut kummallekaan.
Toiset on myös jättäneet karkit, pullat ja limut nuoruuden jälkeen, kun taas jotkut vetää niitä läpi elämän. Meitä on erilaisia.
En ymmärrä kysymystä.
Kukin menee, kuten haluaa.
.
Jos ei esimerkiksi ap:n miehen "kauheat ryyppyreissut" miellytä, kannattaa harkita eroa.
Eihän kerta kuukaudessa ole mikään big issue.
Vaikka joka viikonloppu kävis baarissa, ei haittaisi. Mutta jos pitäis kännejä vetää, niin kovin montaa kertaa vuodessa en viittis kattella. Voipa olla että kertakin riittäisi.
Me käydään yhdessä ulkona noin 1xkk ja itse käyn kavereiden kanssa noin 5x vuodessa. Ja toivoisin et mieskin kävisi omien kavereiden kans saman mutta ei. On lapsi tosin jo kohta 18 vuotta. Ollaan molemmat alle 40 vuotta.
Mulla on tänään duunin illanvietto. Klo 18 olin himassa.