Oletko sinä muuttunut rumasta kauniiksi? Tai edes nätiksi? Miten?
Tässä oma tarinani:
Olin ennen ruma tai korkeintaan rumahko tavis. Kropaltani olin tavis, sellainen ryhditön laihaläski. Kasvot mulla on perussuomalaiset (ei persut :D): melko pyöreät , vaalea punoittava iho, olemattomat ripset ja kulmat. Maantienväriset ohuehkot hiukset, joita kuitenkin väkisin halusin kasvattaa pitkiksi. Pukeuduin AINA mustaan tai harmaaseen.
Muutokseni nätiksi tapahtui näin:
1. Hurahdin liikuntaan. En koskaan tiennyt, kuinka paljon oikeasti tykkäänkään liikkua, ennen kuin aloin harrastaa sitä säännöllisesti. Seuraukset: hyvä ryhti, kiinteytynyt kroppa, parempi iho (epäpuhtaudet vähentyneet tosi paljon - laitan tämän säännöllisen hikoilun ja liikunnan aiheuttamien hormonien piikkiin!)
2. Leikkasin tukan olkapäämittaiseksi ja raidoitan sitä nykyään vaaleilla raidoilla. Näyttää niiiiin paljon paremmalta ja freesimmältä kuin ennen. Jos on ohut tukka, ei kannata väkisin koittaa kasvattaa sitä ohutta lirua. Polkkamittainen näyttää terveemmältä.
3. Aloin kestovärjätä kulmia ja ripsiä. Vaaleanruskea väri riittää, ei tule liian voimakas lopputulos, mutta eron ilman meikkiä ollessa todella huomaa. Etenkin kulmissa. Tuo ryhtiä kasvoihin.
4. Väriä vaatteisiin! Tämä on tehnyt valtavan muutoksen ulkonäkööni! Kun ennen pukeuduin aina mustaan, nykyään valitsen yleensä mustan alaosan ja värikkään paidan. Kirkastaa koko olemuksen.
5. Laitoin hampaat kuntoon. En aiemmin tykännyt hymystäni, koska minulla oli todella pitkät ja terävät kulmahampaat. Siis kunnon vampyyrit! Lopulta päätin tehdä niille jotain, ja olin aivan shokissa, kun noiden kahden hampaan hionta tylpemmäksi yksityisellä vaati yhden käynnin ja maksoi noin 70€! Jos olisin tiennyt sen olevan noin helppoa, olisin tehnyt sen vuosia aiemmin. Nykyään hymyilen taas.
6. Poistatin kasvoistani luomen, jota inhosin. Tätäkin olin aina pitänyt vain asiana, joka on pakko sietää kun se on osa minua. Luomenpoisto kävi yksityisellä helposti ja maksoi muutaman kympin.
Näiden muutosten jälkeen olen mielestäni muuttunut rumasta nätiksi. Itsetuntoni on parantunut huimasti. Minusta tuntuu kuin uusi elämä olisi auennut minulle.
Ennen kaikkea olen jotenkin äimistynyt siitä, kuinka paljon ja kuinka helposti omaa ulkonäköä voi parantaa mieleisekseen. Esim. nuo hampaani ja luomi naamassa. Kärsin niistä vuosia, kunnes lopulta päätin selvittää mahdollisuuksia ja tadaa - asiat hoituivat parissa viikossa ja suht. halvallakin. Suosittelen kaikille, jos kärsitte jostain vastaavasta!
Olisi kiva kuulla muiden tarinoita, jos olette myös tehneet muutoksia ja saaneeet itsetuntonne kohoamaan :) Anteeksi superpitkästä aloituksesta...
Kommentit (61)
otin 6 desin silarit ja uudet kengät
Ainiin, yksi unohtui: Opettelin tekemään nätin pohjameikin. Olen aina meikannut ja osannut taitavasti rajata silmät jne., mutta ihon meikkaaminen on ollut mitä sattuu. Kävin kosmetologin opeissa, miten laittaa CC-voide, puuteri ja poskipuna. Ihon punoitus tiessään ja kasvot näyttävät heti paremmilta. Nykyään pidän tätä tärkeimpänä osana meikkausta, tärkeämpänä kuin esim. Ripsaria. - Ap :)
Treenaan salilla, laitoin silarit, ryppyihin botoksia, hiustenpidennykset, valkasin hampaat.
Kyllä kääntyy miesten päät. Ennen olin laihaläski,tyhjät lätkät tisseinä, kurttu otsa, kellastuneet hampaat, tylsät hiukset.
Tuo kuulostaa tosi hyvältä. Hienoa, että sait aikaa muutokseen, elämänlaatusi parani varmasti tosi paljon,
Itse toivoisin, että saisin viimeinkin poistatettua ruman luomen kasvoistani, jospa nyt innostun asiaan kunnolla.
Joo. Vastaus: MEWING.
Google/youtube MEWING ja ala tekemään. Tulet 1000% viehättävämmäksi tällä pelkällä kielen asennolla.
tapasin mieheni joka kehui minua kauniiksi jo alussa kun olin mielestäni aika ruma ja läski. hän teki minut onnelliseksi ja painoni putosi yrittämättä melkein 20 kg ja nykyään hymyilen enemmän ja pukeudun paremmin kun itsetunto on kohdallaan. eipä kauneuteen oikein muuta tarvita kuin hymy.
Polkkamittanen näyttää paremmalta vaan jos ei osaa kunnolla käyttää pidennyksiä tai jos pidennykset ei sovi 😂sillonki kannattaa laittaa tuu hennosta joukkoon😊😊ite otan pidennykset ja joillekki ne sopii. On se freesimpi jos on lyhyt, mut pitkä taas naisellinen. Pidennyksillä voi olla kumpaakin vaihtelevasti
Kasvatin parran. Sain olemattoman leukani piiloon ja miehekkyyteni nousi 500%.
Vierailija kirjoitti:
tapasin mieheni joka kehui minua kauniiksi jo alussa kun olin mielestäni aika ruma ja läski. hän teki minut onnelliseksi ja painoni putosi yrittämättä melkein 20 kg ja nykyään hymyilen enemmän ja pukeudun paremmin kun itsetunto on kohdallaan. eipä kauneuteen oikein muuta tarvita kuin hymy.
Tämä on ihana :) Näinhän se menee - onnellisuus kaunistaa :)
Tuossa on paljon sellaista jota olen itse tehnyt tai suunnittelen niiden tekemistä. Esim. väreillä on aivan valtava merkitys, koskee se sitten hiuksia tai vaatteita. Olen nähnyt monissa naisissa merkittävän muutoksen kun kaksi asiaa on korjattu: hiusväri omaan ihonväriin sopivaksi (maantievärikin voi olla kaunis, mutta kaikille se ei sovi) ja kilojen pudottaminen niin että kasvoissa näkyy luuston muoto (pyöreäkasvoiset tämän tietää!).
0no aina kuullut olevani kaunis, joskus vaan oon ollut onnellisempi ja se must kaunistaa 😂mut on mul ollu kausii millon mun mittapuulla on ollu rumempi ja kauniimpi. Liikunta, mitä elämässä tapahtuu, onko onnellinen, paljonko rahaa, hiukset, meikkituotteet, lähipiiri, seksi vai ei, kaikki vaikuttaa ulkonäköön
Vierailija kirjoitti:
Kasvatin parran. Sain olemattoman leukani piiloon ja miehekkyyteni nousi 500%.
Hyvä sulle. Parrakkaat miehet ovat hyvännäköisiä. Mielestäni jokaikinen mies täällä maan päällä näyttää/näyttäisi paremmalta parralla kuin ilman.
Mä taas oon kuulemma pyöreekasvosena kaunein😂.. Sillon ei näy väsymys nii helposti😂
Laihdutin normaalipainoon ja kuntosaliharjoittelulla huono ryhti parani 👍
Vierailija kirjoitti:
Joo. Vastaus: MEWING.
Google/youtube MEWING ja ala tekemään. Tulet 1000% viehättävämmäksi tällä pelkällä kielen asennolla.
Itsekin aloitin hetki sitten, kun näin tämän:
Attractive Face or Not? It depends on Tongue Posture
On tullut muutoksia jo parissa kuukaudessa, enemmän "mallimaiset" kasvot.
Kuulostaa mahtavalta! Tuli toivinkipinä itsellekin :D
Puberteetti.
Olin oikeasti teininä ihan kauhean näköinen, ainakin juuri siinä murrosiän huipulla. Rasvainen tukka, finninen naama ja reippaasti ylipainoa. Säännöllinen hiustenpesu, puhdistusvaahdot ja liikunta eivät auttaneet. Tätä kesti vuosia, mutta sitten yhtäkkiä lukioaikoina paino alkoi tippua kohisten ja muutkin ongelmat hävisivät. Minusta tuli jopa nätti, ja aivan erilaisen näköinen.
Moni nyt aikuisena tapaamani kouluaikojen tuttu on todennut, että eihän minua meinaa edes tunnistaa samaksi ihmiseksi. Varmaan moni muukin on kokenut tuona aikana voimakkaita muutoksia, mutta esim. yksikään kavereistani ei.
Mä kuulin jo teininäki monilta et oon kaunis, nukkemaisen kaunis mut ainaki kuvissa hirveä😂olin pyöreä ja sellanen, joka ei yhtää kattonu et onko joku hyvännäköistä vai ei. Ja nenä oli sellanen iso peruna, jotenki turvonnut just murrosiässä😂😂😂😂meikkasin ihan kamalalla tavalla ja käytin koomisia vaatteita. Olin koominen myös teini iässä ku vedin kaiken överiks😂😂😂😂😂😂yhen kaverin isä jopa sano mua koomiseks😂tosin siin oli varmaa käytökselläki merkitystä
Siis aina kuulin et oon kaunis mut sellane pyöreys murrosikäsel ei oo mitenkää nätti, ainakaa itselläni ku mikää ei oo oikein paikoissa😂😂😂😂😂😂😂😂
No mut kyllähän sinä olet nähnyt tosi paljon vaivaa ap. Itse lähinnä pudotin painoa ja kasvatin itsetuntoa. Pääsee silläkin johonkin asti.