Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CURLY GIRL ja URHEILU - pystyykö yhdistämään?

Vierailija
10.05.2019 |

Olen innoissani aloittamassa curly girl -menetelmän kokeilemisen hiustenhoidossa, mutta törmäsin heti ensimmäiseen ongelmaan...

Miten ihmeessä hiukset voi pestä vain kerran viikossa-parissa, jos/kun urheilee päivittäin ja tietenkin myös pää silloin hikoilee?

Voiko hiukset ihan oikeasti vaan jättää pesemättä ja antaa hien kuivua päänahkaan?

Luulisin että suurin osa ihmisistä urheilee nyt ainakin muutaman kerran viikossa, joten ehkä joku teistä muista osaa neuvoa... ☺️

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curly girlissä hiukset kyllä voi pestä useamminkin. Itse pesen joka toinen päivä. Tietusti hiusten pesu kuivattaa hiusta, joka on ristiriidassa curly girlin tarkoitusten kanssa (hiusten kosteuttaminen) mutta parempi sekin kuin hikinen ja kutiava päänahka. Sen metodin voi ottaa vähän lepsumminkin 😄 ei tarvitse kaikkia kohtia seurata niin tarkasti

Vierailija
2/5 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreen hien saisi pestyä hiuksista ehkä vaan vedellä. En ole kyllä uskaltanut itse vielä kokeilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopsaa luin tosta curly girlistä niin sehän on vaan aivan tavallista ja normaalia kiharien hiusten hoitamista. Eli joo, voi urheilla ja pestä kunhan hoidat oikein mikäli sulla on luonnonkiharat.

Vierailija
4/5 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin hiustenpidennykset. Viimeksi pesin hiukset 8 päivää sitten. Käytän vain kuivashampoota. Tuntuu ettei hiukset enää edes rasvoitu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi