Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä muuttunut rumasta kauniiksi? Tai edes nätiksi? Miten?

Vierailija
10.05.2019 |

Tässä oma tarinani:

Olin ennen ruma tai korkeintaan rumahko tavis. Kropaltani olin tavis, sellainen ryhditön laihaläski. Kasvot mulla on perussuomalaiset (ei persut :D): melko pyöreät , vaalea punoittava iho, olemattomat ripset ja kulmat. Maantienväriset ohuehkot hiukset, joita kuitenkin väkisin halusin kasvattaa pitkiksi. Pukeuduin AINA mustaan tai harmaaseen.

Muutokseni nätiksi tapahtui näin:

1. Hurahdin liikuntaan. En koskaan tiennyt, kuinka paljon oikeasti tykkäänkään liikkua, ennen kuin aloin harrastaa sitä säännöllisesti. Seuraukset: hyvä ryhti, kiinteytynyt kroppa, parempi iho (epäpuhtaudet vähentyneet tosi paljon - laitan tämän säännöllisen hikoilun ja liikunnan aiheuttamien hormonien piikkiin!)

2. Leikkasin tukan olkapäämittaiseksi ja raidoitan sitä nykyään vaaleilla raidoilla. Näyttää niiiiin paljon paremmalta ja freesimmältä kuin ennen. Jos on ohut tukka, ei kannata väkisin koittaa kasvattaa sitä ohutta lirua. Polkkamittainen näyttää terveemmältä.

3. Aloin kestovärjätä kulmia ja ripsiä. Vaaleanruskea väri riittää, ei tule liian voimakas lopputulos, mutta eron ilman meikkiä ollessa todella huomaa. Etenkin kulmissa. Tuo ryhtiä kasvoihin.

4. Väriä vaatteisiin! Tämä on tehnyt valtavan muutoksen ulkonäkööni! Kun ennen pukeuduin aina mustaan, nykyään valitsen yleensä mustan alaosan ja värikkään paidan. Kirkastaa koko olemuksen.

5. Laitoin hampaat kuntoon. En aiemmin tykännyt hymystäni, koska minulla oli todella pitkät ja terävät kulmahampaat. Siis kunnon vampyyrit! Lopulta päätin tehdä niille jotain, ja olin aivan shokissa, kun noiden kahden hampaan hionta tylpemmäksi yksityisellä vaati yhden käynnin ja maksoi noin 70€! Jos olisin tiennyt sen olevan noin helppoa, olisin tehnyt sen vuosia aiemmin. Nykyään hymyilen taas.

6. Poistatin kasvoistani luomen, jota inhosin. Tätäkin olin aina pitänyt vain asiana, joka on pakko sietää kun se on osa minua. Luomenpoisto kävi yksityisellä helposti ja maksoi muutaman kympin.

Näiden muutosten jälkeen olen mielestäni muuttunut rumasta nätiksi. Itsetuntoni on parantunut huimasti. Minusta tuntuu kuin uusi elämä olisi auennut minulle.

Ennen kaikkea olen jotenkin äimistynyt siitä, kuinka paljon ja kuinka helposti omaa ulkonäköä voi parantaa mieleisekseen. Esim. nuo hampaani ja luomi naamassa. Kärsin niistä vuosia, kunnes lopulta päätin selvittää mahdollisuuksia ja tadaa - asiat hoituivat parissa viikossa ja suht. halvallakin. Suosittelen kaikille, jos kärsitte jostain vastaavasta!

Olisi kiva kuulla muiden tarinoita, jos olette myös tehneet muutoksia ja saaneeet itsetuntonne kohoamaan :) Anteeksi superpitkästä aloituksesta...

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaurastuin. En muuttunut kauniiksi mutta komeaksi kylläkin.

Vierailija
22/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasta naisestahan tulee hottis, kun hän ottaa silmälasit pois päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihotin itseäni 8kg. Näytän terveemmältä ja kauniimmalta. Aiemmin olin 171cm ja 51kg luuranko.

Vierailija
24/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumasta naisestahan tulee hottis, kun hän ottaa silmälasit pois päästä.

Ja avaa hiukset auki poninhännältä.

Vierailija
25/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa enää 40v ikäisestä ylipainoisesta mt kuntoutujasta kaunista. Kaunis olin nuorena.

Vierailija
26/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei saa enää 40v ikäisestä ylipainoisesta mt kuntoutujasta kaunista. Kaunis olin nuorena.

Kyllä saa, eri asia on se onko voimavaroja muutosten tekemiseen. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
27/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon kuulemma pyöreekasvosena kaunein😂.. Sillon ei näy väsymys nii helposti😂

Kaikilla ei kyllä se laihduttaminenkaan auta jos vaan on sellainen kasvojenluusto että on pyöreänaamainen. Tai pitäisi laihtua ihan anorektisiin mittoihin mikä taas harvalta aikuisena edes onnistuu.

Vierailija
28/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään väärän väriset vaatteet voi tehdä jonkun sairaan näköiseksi.

Vierailija
29/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristin hampaat, annoin oman värin kasvaa takaisin ja pidän usein ponnaria missä koko hiukset ylhäällä eikä mitään jakauksia, meikkaan kulmat hiukan tummemmiksi nykyään (olen vaalea, oikeasti siis vain HIUKAN tummemmiksi, ennen en laittanut kulmia yhtään). Vaatteissa kiinnitän huomiota tyylikkyyteen enemmän. Nyt ainakin tykkään itsestäni ihan ok

Vierailija
30/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap.n aloituksessa on ihanaa se, että nuo muutokset ovat "terveellisiä", esim. liikunta, hampaiden kunnostus, pirteämmät vaatteet. Ilahduin kun listasta ei löytynyt mitään ripsipidennyksiä, tekorusketusta, täyteaineita.... Noita ap:n vinkkejä voi suositella kaikilel!

Vierailija
31/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ryhti, hiusten pitäminen auki ja hymyily. Olen kuin eri ihminen, jos teen nuo/en tee niitä.

Vierailija
32/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettet ruma ole ollutkaan, jos noin helpolla sait itsestäsi kauniin. 

Kiusattiinko sinua ulkonäöstäsi (hampaista, hiuksista, luomesta, ryhdistä, vaatteiden väreistä)? Jos ei, et tiedä mitään rumana olemisesta. 

Olet vain yksi monesta, joka haluaa näyttää muiden kloonilta. 

Vierailija
34/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eipä kauneuteen oikein muuta tarvita kuin hymy.

Sanoo ihminen, jolla on kaunis hymy. Onhan se silloin helppoa. Et sanoisi noin, jos hymysi näyttäisi lähinnä irvistykseltä. 

Vierailija
35/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskin on niin subjektiivista. Esimerkiksi minulla on myös nuo vampyyrin kulmahampaat eikä ole käynyt mielessäkään hioa niitä. Kaikessa karmivuudessaankin ne ovat jotenkin kauniit :D Olen kyllä kuullut naljailua enemmän kuin kehuja mutta silti vain jaksan rakastaa niitä.

Vierailija
36/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ap.n aloituksessa on ihanaa se, että nuo muutokset ovat "terveellisiä", esim. liikunta, hampaiden kunnostus, pirteämmät vaatteet. Ilahduin kun listasta ei löytynyt mitään ripsipidennyksiä, tekorusketusta, täyteaineita.... Noita ap:n vinkkejä voi suositella kaikilel!

Ap:n neuvot eivät tehoa kuin niihin, jotka ovat jo kauniita, mutta luulevat olevansa rumia.  

Vierailija
37/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n neuvot eivät tehoa kuin niihin, jotka ovat jo kauniita, mutta luulevat olevansa rumia.  

Varmasti ehkä osittain näin, ja sitten se psykologinen puoli, itsevarma ihminen on viehättävä, niin miehissä kuin naisissa. Eli jos tehdyillä asioilla saa itsestään itsevarmemman niin ne kannattaa tehdä.

Vierailija
38/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma, että ap.n neuvot tekevät ihan kenestä vain nätimmän. Liikunnallisuus, hyvä hiustenleikkaus, siistit hampaat - kenen ulkonäköä nämä eivät parantaisi?

Vierailija
39/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin pois hupparit, muut kuin pillifarkut, löysät paidat, liian värikkäät vaatteet (kuten pinkit ja punaiset), rupesin sheivaamaan, meikkivoiteet (Jopa cc-voide jäi iholle rakeina pohjustuksesta huolimatta) ja värikkäät kynsilakat ja korut (tunkkainen vaikutelma kun muuten olen luonnollinen). Luonnonkiharat hiukset muuttuivat yllättäen suoriksi, ovat nyt aina sileät ja hienot. Painoa olen pudottanut 6 kiloa vaikka olen normaalipainoinen. Fyysisen työn takia olen lihaksikkaampi.

Vierailija
40/61 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullemma, sain tässä vähän aikaa sitten eräältä vuosien takaiselta tutulta kuulla. Innostuin urheilusta -> timmimpi kroppa, kasvot ovat kaventuneet (myös ikä vaikuttanut), hiukset olen kasvattanut pitkiksi, meikkaamisen olen jättänyt minimiin ja tyylini on aiempaa naisellisempi. Siinäpä se. Mitään "projektia" en ole aloittanut muuttaakseni itseäni, kaikki vain tapahtunut vuosien myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä