Jos Tinder on karkkikauppa Top5% miehille niin kertokaa nyt oletteko naiset pettyneet kun saitte seksiä top5% mieheltä ?
Ja mitä tapahtui treffeillä ja treffien jälkeen ? Ghostasiko mies ? Vai tajusitte itse että olet yksi monista ?
Kommentit (226)
Harmi, en voi vastata tähän, koska sain seksiä vain tavallisen näköisiltä mukavilta miehiltä :(
Siinä on se ongelma, ettei naiset halua pelkkää seksiä vaan parisuhteen.
Luulisi paljon saavien osaavan. Ollappa karkkikauppamies, varmaan mahtavaa?
Jos mun exä oli top5% mies, niin aika paska taso kieltämättä Suomen miehillä. Eikä se seksikään mitään kovin kaksista ollut.
No tässä kuukausi sitten tapasin erään, jonka arvioisin monen vuoden Tinderkokemuksella kuuluvan siihen n.5% vähemmistöön. Komea mies, pieni muna. Ei jatkoon. Ihastui muhun ihan tosissaan vaikka väitti, ettei halua mitään vakavaa. Kun kehtaisikin kysyä miehiltä suoraan, onko varustus kunnossa, niin välttyisi ikäviltä kokemuksilta. Nytkin olin ollut ilman jo pitkään, niin olisin kaivannut kunnollista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, en voi vastata tähän, koska sain seksiä vain tavallisen näköisiltä mukavilta miehiltä :(
Sama. Seksiä vain vaatimattoman näköisiltä tavismiehiltä, jotka sen jälkeen jäivät itkemään, kun itse jätin heidät. Raukat etsivät jotain "merkityksellistä" - no minäpä en. Lol lol.
Tinderistä löytää kuka tahansa mies seksiä kunhan ei pukeudu kulahtaneeseen bändipaitaan, pidä epäsiistiä partaa ja tukkaa, crockseja ja hoitaa hygieniansa aamuin illoin.
Joojoo mut suomalaisen muijan aivoissa komea mies = tavismies. Paitsi jos se on ulkkarimies koska silloin rumakin on komea.
Se onkin järisyttävä käänne naisissa. Varatut naiset antaa helpommin kuin sinkut.
Naiset joilla on poikaystävä antaa helpommin kuin sinkkunaiset satunnaiselle miehelle tai ns. yhden illan jutulle yökerhoista jne.
Siinä on syvä opetus.
Tämä ei ole varsinaisesti tietoa, jota olen ylpeä jakaessani, mutta ehdottomasti ei ole valhe.
Todella surullista olla rehellinen tämän asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Seksiä vain vaatimattoman näköisiltä tavismiehiltä, jotka sen jälkeen jäivät itkemään, kun itse jätin heidät. Raukat etsivät jotain "merkityksellistä" - no minäpä en. Lol lol.
Minä taas olisin kaivannut jotain merkityksellistä, mutta niitä vaatimattomien näköisiä tavismiehiä ahdisti kaikkia sitoutuminen ja halusivat vielä lennellä kukasta kukkaan, muutama ghostasikin.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytää kuka tahansa mies seksiä kunhan ei pukeudu kulahtaneeseen bändipaitaan, pidä epäsiistiä partaa ja tukkaa, crockseja ja hoitaa hygieniansa aamuin illoin.
Ei löydä. Ei todellakaan.
En ymmärrä miksi naisten nirsoilua kritisoivat miehet eivät hoida kuntoaan, käy säännöllisesti parturissa ja osta vaatteita edes vähän useammin. Luulisi että miehelläkin olisi parempi olo ja itseluottamus nousisi ja markkina-arvo olisi parisuhdemarkkinoilla parempi
Jos se tyyppi on top 5% niin en halua edes ajatella, minkälaisia ne loput 95 prossaa on. Seksi on hyvää ja siksi kutsun hänet luokseni yhä uudestaan. Millään muotoa en ole kiinnostunut mistään muusta kyseisen tyypin kanssa.
Miksi olisin yksi monista? Olen vähintään top 5% nainen.
Tinderistä olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Ensin pelkkää seksiä, sitten aviomiehen.
Kätevä sovellus, vaikka kieltämättä miesten taso on huono ja selvästi suurin osa heistä etsii hyvin nopeasti vakavoituvaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
No tässä kuukausi sitten tapasin erään, jonka arvioisin monen vuoden Tinderkokemuksella kuuluvan siihen n.5% vähemmistöön. Komea mies, pieni muna. Ei jatkoon. Ihastui muhun ihan tosissaan vaikka väitti, ettei halua mitään vakavaa. Kun kehtaisikin kysyä miehiltä suoraan, onko varustus kunnossa, niin välttyisi ikäviltä kokemuksilta. Nytkin olin ollut ilman jo pitkään, niin olisin kaivannut kunnollista seksiä.
Alapeukut yllättää. Tottakai, jos lähdetään seksimielellä liikkeelle, pitäisi pystyä varmistumaan siitä että saa mitä haluaa. Sehän on koko homman juju. Samalla tavoin, kun vaikkapa joku mies ei halua seksiä lihavan naisen kanssa niin minä en halua käyttää aikaani pieniin muniin.
Seurustelen tällä hetkellä yhden ulkonäöllisesti taatusti tuohon viiteen prosenttiin kuuluvan miehen kanssa. Olen kuitenkin laittamassa miestä kiertoon miehen elämänhallintaan liittyvien ongelmien takia. Mies on hyvä sängyssä ja kiva katsella, siihen se sitten jääkin.
Minulla on lisäksi pitkäaikainen pano, jonka olen hänetkin löytänyt jo viitisen vuotta sitten Tinderistä. Tämäkin mies on todella hyvännäköinen ja saan häneltä loistavaa seksiä. Seksin lisäksi olemme ystäviä ja oikeastaan minulle riittää tämänkaltainen "suhde". Lapsia kun en halua enkä leikkiä kotia.
Yhdenkään Tinderistä valkkaamani hyvännäköisen miehen kanssa tapailu ei ole jäänyt siihen, että mies hylkäisi minut. Minä olen se, joka valitsee. Ja todella harva niistä Tinderistä tykkäämistäni miehistä ovat silti sellaisia, että haluaisin kertakahvilakäyntiä enempää. Ehkä 1/20 on ollut sellaisia, että on kiinnostanut tehdä lähempää tuttavuutta. Monella kivalla ja hyvännäköisellä miehellä on esim. liian pieni muna tai sitten jotakin muuta "vikaa". Rehellisesti myönnän siis etsiväni isomunaista, erittäin älykästä, mukavaa ja hyvännäköistä miestä. Pituutta pitää olla vähintään 185 cm.
Vaatimukseni ovat kovat mutta taidan onnekseni kuulua siihen naisten haluttavimpaan joukkoon ja lisäksi olen ihan fiksu. Palikkani ovat ns. kasassa. Ja ikää 38.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää että myönnät haluavasi isoa. Aivan järkeensä naiset väittää täällä ettei koko muka merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen tällä hetkellä yhden ulkonäöllisesti taatusti tuohon viiteen prosenttiin kuuluvan miehen kanssa. Olen kuitenkin laittamassa miestä kiertoon miehen elämänhallintaan liittyvien ongelmien takia. Mies on hyvä sängyssä ja kiva katsella, siihen se sitten jääkin.
Minulla on lisäksi pitkäaikainen pano, jonka olen hänetkin löytänyt jo viitisen vuotta sitten Tinderistä. Tämäkin mies on todella hyvännäköinen ja saan häneltä loistavaa seksiä. Seksin lisäksi olemme ystäviä ja oikeastaan minulle riittää tämänkaltainen "suhde". Lapsia kun en halua enkä leikkiä kotia.
Yhdenkään Tinderistä valkkaamani hyvännäköisen miehen kanssa tapailu ei ole jäänyt siihen, että mies hylkäisi minut. Minä olen se, joka valitsee. Ja todella harva niistä Tinderistä tykkäämistäni miehistä ovat silti sellaisia, että haluaisin kertakahvilakäyntiä enempää. Ehkä 1/20 on ollut sellaisia, että on kiinnostanut tehdä lähempää tuttavuutta. Monella kivalla ja hyvännäköisellä miehellä on esim. liian pieni muna tai sitten jotakin muuta "vikaa". Rehellisesti myönnän siis etsiväni isomunaista, erittäin älykästä, mukavaa ja hyvännäköistä miestä. Pituutta pitää olla vähintään 185 cm.
Vaatimukseni ovat kovat mutta taidan onnekseni kuulua siihen naisten haluttavimpaan joukkoon ja lisäksi olen ihan fiksu. Palikkani ovat ns. kasassa. Ja ikää 38.
Ihan kuin olisin kirjoittanut tämän :) t. toinen ns. tasokas nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää että myönnät haluavasi isoa. Aivan järkeensä naiset väittää täällä ettei koko muka merkitse mitään.
Ehkä ne jutut tulee sellaisilta naisilta, joilla ei ole varaa valita.
Eihän nyt tietenkään. Kun naisten logiikan mukaan ne loputkin 95% on ihan samanlaisia sikoja. Ainoa ero vaan että ovat vähemmän komeita ja saavat vähemmän seksiä.