Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulla rikkaaksi? Alanko salakuljettamaan huumeita?

Vierailija
10.05.2019 |

Ei rehellisellä työllä rikastu.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuutesi rikastua huumeiden salakuljetuksella riippuvat siitä kuinka suuri pyllynreikä sinulla on.

Vierailija
2/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tulla rikkaaksi mutta ongelma on että miten tulla rikkaaksi joutumatta vankilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tapa rikastua on aloittaa sijoittaminen jo nuorena. Itse pistin 30 000€ sijoituksiin 19-vuotiaana ja kyllähän se vuosien mittaan kasvoi mukavasti korkoa. Ei tarvinnut opintolainaakaan ottaa. Nykyisin omistan pari sijoitusasuntoa, toki sillä ei paljoa pääse tienaamaan mutta ainakin kämpät voi myydä kun rahantarve tulee

Vierailija
4/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo tapa rikastua on aloittaa sijoittaminen jo nuorena. Itse pistin 30 000€ sijoituksiin 19-vuotiaana ja kyllähän se vuosien mittaan kasvoi mukavasti korkoa. Ei tarvinnut opintolainaakaan ottaa. Nykyisin omistan pari sijoitusasuntoa, toki sillä ei paljoa pääse tienaamaan mutta ainakin kämpät voi myydä kun rahantarve tulee

Kaikillahan sitä on nykyään 19 vuotiaana sijoittaa 30 donaa. No mulla ei ollut nuorena ja sehän olisi ollut silloin 180 000 markkaa. Huumeet voi olla bisneksenä tuottoisa mutta aika stressaava homma. Lotolla yritän itse rikastua.

Vierailija
5/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikastumiseen vaaditaan järjestelmällisyyttä 20v ajan. Jos ei pysty niin kauan olemaan kurinalainen, niin mitä iloa rahoista kun olisivat joka taoauksessa tuhlattu roskaan parissa kuukaudessa?

Vierailija
6/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikillahan sitä on nykyään 19 vuotiaana sijoittaa 30 donaa. No mulla ei ollut nuorena ja sehän olisi ollut silloin 180 000 markkaa. Huumeet voi olla bisneksenä tuottoisa mutta aika stressaava homma. Lotolla yritän itse rikastua.

Tottahan tuo, mutta ei sitä kymmeniä tuhansia tarvitse aloittaakseen. Satanen sinne tänne rahastoihin, se on hyvä alku. Ylppärilahjaksi usein nuori saa rahaa ja monet saa synttärilahjaksi. Lukion päätteeksi voi myydä oppikirjat, amiksessa varmaan myös. Opintolainankin voi sijoittaa jos uskaltaa, ilmaista rahaa lähes puolet siitä on. Ei mikään rikas tarvitse olla voidakseen laittaa muutaman kympin tai satasen rahastoihin. Ne on vaan niitä päätöksiä

Vierailija
7/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustat yrityksen ja teet ihan helvetisti duunia seuraavat 10 vuotta.

80-100 työtunnin viikkoja seuraavat 500 viikkoa.

Ei ole oikotietä onneen, ellei tule rikkaasta perheestä. Ainakaan sellaista, mikä ei johda vankilaan.

Vierailija
8/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta miestäsi vastaan tekaistu syyte, tee sama muillekin sukulaisille ja elele vahingonkorvauksilla, lisäksi nostat keksittyjä vakuutuskorvauksia olemattomista asioista - sillä siskoni rahoittaa elämäänsä.

Vierailija
9/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin se ruma hoivayhtiön rumilla johdoilla?

Vierailija
10/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea koulutus tekniseltä tai kaupalliselta alalta, rikollinen elämä (nuuuskan myyminen, huumevelkojen periminen) , oikeaan perheeseen syntyminen, sijoittaminen, rikkaan puolison naiminen, yrittäjyys, korkeapalkkaisen työn tekeminen selkä vääränä.

Tässä joitakin tuttujeni rikastumiskeinoja.

Vierailija
11/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo, mutta ei sitä kymmeniä tuhansia tarvitse aloittaakseen. Satanen sinne tänne rahastoihin, se on hyvä alku. Ylppärilahjaksi usein nuori saa rahaa ja monet saa synttärilahjaksi. Lukion päätteeksi voi myydä oppikirjat, amiksessa varmaan myös. Opintolainankin voi sijoittaa jos uskaltaa, ilmaista rahaa lähes puolet siitä on. Ei mikään rikas tarvitse olla voidakseen laittaa muutaman kympin tai satasen rahastoihin. Ne on vaan niitä päätöksiä

30k€ vs 100€ 😂😂 Palstakokkare bongattu

Vierailija
12/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka, Petri vai Ismo Alanko?

Vierailija
13/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä!

Ap

Vierailija
14/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rehellisellä työllä voi rikastua. Olen siitä elävä esimerkki.

Vierailija
15/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta huumeiden salakuljettamisella rikastunutta tunnet?

Vierailija
16/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä!

Ap

Mieti nyt vähän. <3

Vierailija
17/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä!

Ap

Joko keksit? (sic)

Vierailija
18/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä!

Ap

Et ole oikea ap

T. Ap

Vierailija
19/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta huumeiden salakuljettamisella rikastunutta tunnet?

Itse tunnen yhdeksän. Ei ap

Vierailija
20/36 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tyytyy vain tavalliseen, eikä edes halua rikastua? Ei rikkaus tuo onnea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi