Miten tulla rikkaaksi? Alanko salakuljettamaan huumeita?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Helppo tapa rikastua on aloittaa sijoittaminen jo nuorena. Itse pistin 30 000€ sijoituksiin 19-vuotiaana ja kyllähän se vuosien mittaan kasvoi mukavasti korkoa. Ei tarvinnut opintolainaakaan ottaa. Nykyisin omistan pari sijoitusasuntoa, toki sillä ei paljoa pääse tienaamaan mutta ainakin kämpät voi myydä kun rahantarve tulee
Lue: Helppo tapa rikastua on syntyä kultalusikka suussa.
Sopivaan puolueeseen vaan sisään ja siitä uraa rakentamaan. Kato noita juttuja miten Sipilä on miljoonansa kikkaillut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo tapa rikastua on aloittaa sijoittaminen jo nuorena. Itse pistin 30 000€ sijoituksiin 19-vuotiaana ja kyllähän se vuosien mittaan kasvoi mukavasti korkoa. Ei tarvinnut opintolainaakaan ottaa. Nykyisin omistan pari sijoitusasuntoa, toki sillä ei paljoa pääse tienaamaan mutta ainakin kämpät voi myydä kun rahantarve tulee
Lue: Helppo tapa rikastua on syntyä kultalusikka suussa.
Nyt maistuisi kultalusikka suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikillahan sitä on nykyään 19 vuotiaana sijoittaa 30 donaa. No mulla ei ollut nuorena ja sehän olisi ollut silloin 180 000 markkaa. Huumeet voi olla bisneksenä tuottoisa mutta aika stressaava homma. Lotolla yritän itse rikastua.
Ajatteles paljonko kannattaa heittää rahaa kaivoon. Juuri juttelin toisten mummojen kanssa, että kun joka viikko laittaisitte sen 10 euroa rahastoon, niin se olisi vuodessa jo tuottanut. He vaikuttivat etteivät tahdo muuttaa mitään tottumuksiaan. Lottoon laitettuja rahoja ei voi saada takaisin, mutta rahastosta saat korkojen kanssa.
Hanki toki itsellesi asiakkuus ja oma merkintäviite.
Hei kaikille, olen täällä todistamassa, kuinka minusta tulee rikas ja kuuluisa menestyvä malli maailmassa, olen käynyt läpi vaikeuksia vuosia, koska menetin molemmat vanhempani, en voinut edetä matkallani pidemmälle taloudellinen ratkaisu, kunnes viisi kuukautta sitten, tarkoitin ystävää, joka toi minut vapaamuurariperheeseen, aluksi pelkäsin liittyä, koska olen lukenut niin paljon valeuutisia Internetin kautta vapaamuurariperheestä ja jonka nyt tiedän. se ei ole totta, kaikki oli valeuutisia, ja haluan käyttää tätä tilaisuutta hyväkseni sanoakseni suuret kiitokset vapaamuurariperheelle, kaikille tämän perheen veljille ja sisarille. Olen niin kiitollinen tuesta, jota te kaikki annatte minulle, ja ne, jotka pitivät vapaamuurariperhettä pahoina, jotka eivät tunne tämän perheen sääntöjä ja määräyksiä, lopeta tuomitseminen asioista, joista et tiedä, ja lopeta valeuutisten jakaminen, jos olet kiinnostunut liittymään jäseneksi ja nauttimaan vapaamuurariperheen edut, ota yhteyttä alla olevasta osoitteesta lisätietoja,
WhatsApp; +31 687 329 133
Sähköposti; info.masonic.oregon@email.cz
Sähköposti; info.masonic.oregon@gmail.com
Tai lue lisää meistä Facebook-sivun linkistä; https://web.facebook.com/infomasonicoregon
HYVÄÄ JOULUA ETUKSEN!!
Nyt kun vuosi lähenee loppuaan, vapaamuurarisäätiö lahjoittaa 1,000,000.00 $ (MILJOONA DOLLARIA) auttamaan jokaista uutta ja vanhaa jäsentä, sinulla on mahdollisuus hakea nyt edunsaajaksi. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä virallinen osoite alla,
WhatsApp; +31 687 329 133
Sähköposti; info.masonic.oregon@email.cz
Sähköposti; info.masonic.oregon@gmail.com
Tai lue lisää vapaamuurariudesta vapaamuurariuden Facebook-sivun linkistä; https://web.facebook.com/infomasonicoregon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikillahan sitä on nykyään 19 vuotiaana sijoittaa 30 donaa. No mulla ei ollut nuorena ja sehän olisi ollut silloin 180 000 markkaa. Huumeet voi olla bisneksenä tuottoisa mutta aika stressaava homma. Lotolla yritän itse rikastua.
Nimenomaan se vaati joko yrittäjä- tai ko-koomusvanhemmat jotta lapsi saa lapsilisät koko 18 vuodelta itselleen kalja- tai pörssirahaksi käytettäväksi.
Vuokraluukut ovat edelleen huonompi sijoitusinstrumentti tuotoltaan kuin yleisimpien yritysten pörssiosakkeet tuotoltaan.
Jos ei meinaa keksiä uutta Wolttia ei 8-16 päivätyöllä kyllä miljonääriksi pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vuokraluukut ovat edelleen huonompi sijoitusinstrumentti tuotoltaan kuin yleisimpien yritysten pörssiosakkeet tuotoltaan.
Ja lisäksi pörssiosakkeet ovat helpompia ylläpitää ja hallinnoida. Osakesalkkua ei laita joku nisti tai maahmu muutamassa viikossa remonttikuntoon.
mitä ovat miljonäärit näyttelijä,koripaloilija,jalkapaloilia,jääkiekoilija esim,eivät rikolisia,ovatko työntekijöitä en osaa sanoa,mutta rahaa tulee,kuten musiikisakin,aika monet ovat rikastuneet,joten ei tarvitse olla rikolinen,tehdä jotain mikä ei sallitua.
1. Älä osta mitään.
2. Maksa mahdolliset velat.
3. Kerää puskuriraha pankkitilille.
4. Sijoita kaikki mitä palkasta jää pakollisten menojen jälkeen.
nykyään huumeilla tekee helposti isot rahat, kun niin moni käyttää erilaisia päihteitä.
se on helppoa ja voit olla itse se joka määrää hinnan ja laadun. toki joutuu välillä kuumotella että yrittääkö "ostaja" ryöstää sinut kun menet kaupoille, mutta muuten se on iha asiallista touhua. niin ja tietenkään alaikäisille ei myydä yhtään mitään!
etsi oman alueen tyypit joilla saattaa olla yhteyksiä huumeisiin, eikä mene aikaakaan kun tunnet jo monia eri tyyppejä. siitä sitten vain rakentamaan luottamusta ja vaalit suhteita jotka on toimivia. älä koskaan kuseta tai yritä myydä paskaa. näillä pärjäät pitkälle. onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Nosta miestäsi vastaan tekaistu syyte, tee sama muillekin sukulaisille ja elele vahingonkorvauksilla, lisäksi nostat keksittyjä vakuutuskorvauksia olemattomista asioista - sillä siskoni rahoittaa elämäänsä.
Älä valehtele. Kukaan ei saa keksityillä tarinoilla niin suuria korvauksia, että niillä elelisi. Pitää olla vakava rikos jotta saa kunnok korvaukset.
Purralle, Satoselle ja Rydmanille voitaisiin esitellä uusia elinkeinovaihtoehtoja talouden piristämiseksi. Huumekauppa, prostituutio, elinkauppa ja vauvatehtailu.
Käytkö uhkailemaan?
T: alkuperäinen ap