Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että valtaosa naisista tuntee vastenmielisyyttä jäyhiä, kylmänoloisia, suorapuheisia ja juroja miehiä kohtaan

Vierailija
09.05.2019 |

Nimimerkillä kokemusta on. Ehkä naiset vähän pelkäävät meitä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa kuvatut on juuri parhaita miehiä, rehellisiä suomalaisia. Sellainen minulla on, en vaihtaisi. Turhan lässyttäjät ei kiinnosta.

Vierailija
42/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lähtee itsestä ja päätyy toiseen - sinuun kirjoitti:

milloin aletaan ymmärtää sen sijaan että pelätään ja vihataan toisia? otsikon kuvainen mies tai nainen on lukossa itsensä kanssa eikä sellaiseen ole niin helppo tutustua. ehkä hän on kokenut hirveitä asioita ja suree tai pelkää tulevansa uudelleen loukatuksi. itse ainakin olen. silloin tarvitaan aikaa, hoitoa, lempeyttä ja rakkautta että kukka alkaa taas kukkia. on normaalia, että on tunnekylmä jos sinulle on oltu tunnekylmiä. vain rakastava ilmapiiri luo rakkautta. joten ensin on hyvä opetella rakastamaan itseään ja puhua itselleen kauniisti arvostavasti ja kunnioittavasti. ensin se tuntuu hassulta ja vieraalta. sitten kun jaksaa uskoa siihen, alkaa kuulla muualtakin mukavia kommentteja joihin voi aina heikolla hetkellä palata. "oi miten hyvältä tuntui kun hän minua kehaisi silloin, tai huomasi jotain erityistä juuri minussa" Pikku hiljaa sitä alkaa ajatella että olen ihan kiva ja mukava ihminen ja ansaitsen hyvää. Siitä alkaa rakkaus.

Otsikossa kuvaillut piirteet voivat olla myös luontaisia persoonallisuuden piirteitä, eivät siis välttämättä merkkejä lukoista. Tunnekylmyys on vahvasti sidoksissa geeneihin, joten siihen vaikuttaminen voi olla vaikeaa, ellei mahdotonta.

mä ne itse usko geeneihin tunnekylmyydessä vaan ympäristöstä opittuun ja ympäristön kohtelun vaikutuksiin lapsena ja nuorena. olen nähnyt kun ihmistä kohdellaan hyvin hän avautuu ja on luonteva omassa persoonassaan. kun häntä ei huomioida tai kohdella tarpeeksi hyvin, hän jäätyy ja tulee jäyhäksi. näin karrikoiden tämän itse näen saa olla vapaasti eri mieltä. mun filosofia on että ihmistä täytyy kohdella hyvin. harvassa on syntymästään jäyhät ihmiset.

Tietenkin ympäristöllä on todella suuri vaikutus yksilön käyttäytymiseen. Pointtini oli, että geenit luovat pohjan, kuinka ympäristön ärsykkeet otetaan vastaan ja kuinka ne yksilössä lopulta näyttäytyvät.

Olen ehdottomasti samaa mieltä, että kaikkia tulee kohdella hyvin. Tämä toimii tukena käyttäytymisen kehittymisessä positiiviseen suuntaan, mutta tietyt yksilölliset rajat ovat geeneissä kuitenkin olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkään miehet eivät tällaisista naisista tykkää. Pitäisi olla niin hemmetin iloinen ja lämmin, vaikka mies kuinka jurottaisi ja haukkuisi.

Iloinen ja positiivinen on tuo deitti- ja vonkuilmoitusten vakiovaade naisille isorintaisuuden ja himokkuuden lisäksi:). 

Minä pidän ensinäkelmältä jäyhistä miehistä jos he pystyvät puhumaan asiaa kun siihen on tarve. Suorapuheisuus on suorastaan vaade, jos se ei ole mitään möläyttelyä. 

Vierailija
44/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikista tule tunneihmisiä eikä kaikilla ole tarvetta liikaa puhua tunneasioista. Tunnen sellaisia ihmisiä. Turhaa joku yrittää muuttaa heitä toisenlaiseksi.

Vierailija
45/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäyhiä, kylmänoloisia, suorapuheisia ja juroja.

Kuulostaa epäkohteliaalta moukalta. Tarkoittaako tämä siis suomeksi sitä että jurottaa jossain nurkassa ja laukoo negativiisia kommentteja pilaamaan muiden päivää? Ujous voi olla sympaattista, mutta käytät sanoja jäyhä ja juro, eivät ole positiivisia asioita. Kylmyys ei ole positiivista. Suorapuheisuus on hyvä asia, mutta vain siinä tapauksessa, että ihmisella on empatiakykyä hoitaa suora puheensa muita kunnioittaen ja fiksusti.

Ihmettelen miksi tämä vastenmielisyys rajoittuisi vain naisiin. Luulisi miestenkin pitävän ikävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi