Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että valtaosa naisista tuntee vastenmielisyyttä jäyhiä, kylmänoloisia, suorapuheisia ja juroja miehiä kohtaan

Vierailija
09.05.2019 |

Nimimerkillä kokemusta on. Ehkä naiset vähän pelkäävät meitä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät kestä totuutta.

Vierailija
2/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama huomio. Todella monelle tuntuu olevan mahdotonta käyttäytyä asiallisesti. Minulla on ollut kymmenen vuoden aikana kolme pidempää suhdetta, ja kaikissa nainen on vaatinut että kotityöt tehdään tasan, mutta esim nurmikonleikkuu, tai mikä tahansa muu jää miehen vastuulle. Pitkin näitä itsekkäitä prinsessoja sitten pois kun eivät osaakkaan elää tasa-arvoisesti. Naisilla on ihme käsitys että heitä ei koske heidän vaatimat asiat ja säännöt. No olen yritykseni yrittänyt ja nyt en enää jaksa naisilla päätäni vaivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai toisin sanoen käytöstavaton, tunnekylmä juntti? Hmm joo, todellakaan en tälläisesta välitä.

Vierailija
4/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, AP:n pointissa on varmasti perää. Tosin luulen että tämä ei ole sukupuolisidonnaista, vähän epäilen että miehetkään tykkäävät naisesta joka on jäyhä, kylmänoloinen, suorapuheinen ja juro. 

Vierailija
5/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä en ainakaan tykkää.

Vierailija
6/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama huomio. Todella monelle tuntuu olevan mahdotonta käyttäytyä asiallisesti. Minulla on ollut kymmenen vuoden aikana kolme pidempää suhdetta, ja kaikissa nainen on vaatinut että kotityöt tehdään tasan, mutta esim nurmikonleikkuu, tai mikä tahansa muu jää miehen vastuulle. Pitkin näitä itsekkäitä prinsessoja sitten pois kun eivät osaakkaan elää tasa-arvoisesti. Naisilla on ihme käsitys että heitä ei koske heidän vaatimat asiat ja säännöt. No olen yritykseni yrittänyt ja nyt en enää jaksa naisilla päätäni vaivata.

Millälailla tuo on epäasiallista käytöstä?

Vierailija
7/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään miehet eivät tällaisista naisista tykkää. Pitäisi olla niin hemmetin iloinen ja lämmin, vaikka mies kuinka jurottaisi ja haukkuisi.

Vierailija
8/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelmasi ei olekaan naisten epäasiallinen käytös, koska siitä et ainakaan antanut yhtäkään esimerkkiä.

Vierailija
9/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ominaisuudet eivät yksinään ole "deal breaker", mikäli liitännäissairauksiin ei kuulu umpimielisyys, ylemmyydentunto ja joustamattomuus. Usein näin vain on.

Vierailija
10/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan pitäisi ihmisestä , jolla ei ole mitään myönteisiä ominaisuuksia?

Vierailija
11/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, AP:n pointissa on varmasti perää. Tosin luulen että tämä ei ole sukupuolisidonnaista, vähän epäilen että miehetkään tykkäävät naisesta joka on jäyhä, kylmänoloinen, suorapuheinen ja juro. 

Vakka ja kansi... me ollaan kummatkin jäyhiä, kylmänoloisia, suorapuheisia jurottajia. Hyvin ollaan sovittu yhteen jo kolmattakymmenettä vuotta ilman turhia riitoja. Ja hauskaa on, keskenämme.

Vierailija
12/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka ja kansi... me ollaan kummatkin jäyhiä, kylmänoloisia, suorapuheisia jurottajia. Hyvin ollaan sovittu yhteen jo kolmattakymmenettä vuotta ilman turhia riitoja. Ja hauskaa on, keskenämme.

Sääli että sulla on tuollainen huono luonne.

Vierailija
13/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan naiset nimenomaan kiinnostuvat enemmän totisista ja kylmiltä vaikuttavista miehistä. Esim. Tinderissä eniten tykkäyksiä saivat miehet, joiden kasvoilla oli totinen ilme. Jopa pelon ja häpeän ilmeet koettiin viehättävämpänä kuin hymy.

Vierailija
14/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteeni on oikein sopiva itselleni ja puolisolleni, muiden mielipiteet asiasta ei kiinnosta.

Vierailija
15/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteeni on oikein sopiva itselleni ja puolisolleni, muiden mielipiteet asiasta ei kiinnosta.

Et halua siis ystäviä, tai jos haluat, niin tylsimyksiä. Luulitko, että halusin sinun muuttuvan? Eihän kommentissani siitä ollut kyse. Mainitsin vain tosiasian. Olet surkimus, ja pysyt sellaisena, miksi kuvittelet, että se minua haittaisi?

Vierailija
16/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan naiset nimenomaan kiinnostuvat enemmän totisista ja kylmiltä vaikuttavista miehistä. Esim. Tinderissä eniten tykkäyksiä saivat miehet, joiden kasvoilla oli totinen ilme. Jopa pelon ja häpeän ilmeet koettiin viehättävämpänä kuin hymy.

Minä olen lukenut tästä tutkimuksesta myös ja ihmettelin kyllä. Itselleni on aina ollut tärkeää, että mies vaikuttaa helposti lähestyttävältä, hyväntuuliselta ja ystävälliseltä ja tällaiset ihmiset, yllätys, yllätys, hymyilevät paljon. Ehkä sitten olen harvinainen poikkeus.

Vierailija
17/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua siis ystäviä, tai jos haluat, niin tylsimyksiä. Luulitko, että halusin sinun muuttuvan? Eihän kommentissani siitä ollut kyse. Mainitsin vain tosiasian. Olet surkimus, ja pysyt sellaisena, miksi kuvittelet, että se minua haittaisi?

Se on sinun mielipiteesi ja se ei minua hetkauta. Minullakin on mielipide sinusta ja se ei ole positiivinen.

Vierailija
18/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarun, erittäin monet suomalaiset ovat suhteellisen solmussa itsensä kanssa ja heijastavat sen lälheisiinsä. Tuloksena massiivinen solmu. Erittäin hienoa, että täälläkin aletaan vihdoin puhua näistä tunnesolmuista ja tunnelukoista ja hellästi niitä avata ja tutkia. Se on parasta hoitoa meille suomalaisille. 

Kirjasuositus: Tunnelukkosi, hankkisin tämän klassikon jokaiseen kirjahyllyyn sillä se on erittäin hyvä teos. ja kirjoittaja on muuten mies, Kimmo Takanen!

Vierailija
19/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lukenut tästä tutkimuksesta myös ja ihmettelin kyllä. Itselleni on aina ollut tärkeää, että mies vaikuttaa helposti lähestyttävältä, hyväntuuliselta ja ystävälliseltä ja tällaiset ihmiset, yllätys, yllätys, hymyilevät paljon. Ehkä sitten olen harvinainen poikkeus.

Tällä elämänkokemuksella olen havainnut, että pelimiehillä on aina suu korvissa ja läppä lentää. Hiljaisemmat ja vakavamieliset miehet on niitä, joita on voinut tosissaan harkita parisuhteeseen ja perheenperustamiseen eikä pelkästään panoiksi.

Vierailija
20/45 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo Takaselta on tullut uusi teos Parisuhteen tunnelukot ja en ole lukenut sitä, mutta varmasti toinen klassikko on siinä. Hienoa Kimmo, mahtavaa että olet kirjailija ja haluat hyvää suomalaisille! Olen ylpeä sinusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi