Viisikymppinen, äskettäin eronnut, tukahdutetun seksuaalisuutensa uudelleenlöytänyt nainen, missä olet?
Sinua kaivataan, väittävät että sinuja on olemassa.
Kommentit (7)
Miksi vasta eronnut? Jotta olisi haavoittuvainen ja helpommin manipuloitavissa? Oletko joku kumma pervertikko, häh?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta eronnut? Jotta olisi haavoittuvainen ja helpommin manipuloitavissa? Oletko joku kumma pervertikko, häh?
Koska vastaeronnut on innokkaampi kokeilemaan juttuja. Joku viisi vuotta kissansa kanssa elänyt on fakkiintunut kissatätielämään.
Eiköhän se 5 vuotta yksin ollut olisi innoissasi sinusta (jos olet charmikas).
Vasta eronnut miettii exäänsä, tämäkö hyvä?
Täällä yksi. Pitkä seksitön avioliitto takana, jossa vähän kaikki oli tabu, ja mistään ei voinut puhua. Olin nuori kun menimme yhteen, ja kokemusta muista ei minulla niin paljon ollut, että olisin osannut ajatella, että toisinkin voi olla, ja että voisin siitä huolimatta olla haluttava.
Oli ihanaa, kun eron jälkeen ensimmäisessä suhteessa molemmat olimme kuin seksin ensi kertaa löytäneitä. Kaikki oli luvallista, mikään ei ollut noloa.
Olin luullut että tiedän, mikä on orgasmi, kunnes sain viisikymppisenä suuseksissä elämäni ensimmäisen, oikean tajunnan vievän orgasmin. Ajatella, että niin kauan meni, että joku viitsi nähdä vuokseni sen verran vaivaa.
Koskaan, edes parikymppisenä ei ole ollut niin estoton ja villi elämänvaihe.
Ihanaa.
Voi, minä olin tuollainen vähän päälle nelikymppisenä!
Nyt reilu viisikymppisenä ja kymmenen vuotta rietastelleena voin todeta, että ei kiinnosta enää miehe(npuolikkaa)t.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se 5 vuotta yksin ollut olisi innoissasi sinusta (jos olet charmikas).
Vasta eronnut miettii exäänsä, tämäkö hyvä?
Ei mieti koska on jo ainakin 10 vuotta halunnut eroa mutta ei ole lapsien tms takia toimeentunut eroamaan.
Vastaus #5 juuri sitä mitä hakusessa ja kertoo hyvin miksi ;-)
-ap
Kuinka äskettäin pitää olla eronnut? Ja onko pakko olla tukahdutetun seksuaalisuuden taustaa?