9v tyttö tahtoo Adidaksen verkkarit ja Van jotain repun koska kavereillakin on.
Kommentit (31)
Mun lapsi on jo reiluisti alle kouluikäisenä valinnut itse vaatteensa. Alkuun ostin hänelle sitä ja tätä, mutta kun hän ei niitä päälleen pukenut, niin aloin ottaa mukaan vaateostoksille. Miksi lapsi ei saisi itse valita vaatteitaan? Kivempi mun mielestä laittaa rahat sellaisiin, joita sitten varmasti käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kitinä remmillä pois lähtee
Vitsit miten hauska kommentti! Mistä tä oikein nämä jutut revitte :'D Siis kerta kaikkiaan hauskaa ja omaperäistä trollausta! Ajattele, että joku keksiikin kirjoittaa lapsia käsittelevään ketjuun, että hakkaa sitä lasta, niin se lakkaa haluamasta jotain vaatetta. Mulla tulee kohta pissa housuun, kun sä oot niin kekseliäs! Kai kommentoit taas kohta jotain yhtä nokkelaa?
Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? :D Todella kypsää ja nokkelaa.
Meillä on menossa jo kuinka monet Adidaksen verkkarit. Eivät pysy pitkään ehjänä. Vansin reppu tuli hankittua, koska koulureppua ostaessa valikoima oli mitä oli.
Ei nuo merkit nyt ole niitä kalliimmasta päästä olevia merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kitinä remmillä pois lähtee
Vitsit miten hauska kommentti! Mistä tä oikein nämä jutut revitte :'D Siis kerta kaikkiaan hauskaa ja omaperäistä trollausta! Ajattele, että joku keksiikin kirjoittaa lapsia käsittelevään ketjuun, että hakkaa sitä lasta, niin se lakkaa haluamasta jotain vaatetta. Mulla tulee kohta pissa housuun, kun sä oot niin kekseliäs! Kai kommentoit taas kohta jotain yhtä nokkelaa?
Oot joku isän/äidin hakkaama koulukiusattu kun noin paljon tunteisiin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä voi kasvattaa pois. Mutta mitä tekee mukavuuden haluinen nykymamma ostaa ja uhriutuu.
Kasvattaa pois mistä? Omasta mausta vai? Voin kuvitella tilanteen vaatekaupassa. "Onko nämä mielestäsi tosi rumat? Etkö laittaisi missään nimessä päällesi? Hyvä, otetaan sitten ne."
Omasta mausta ? Mä haluun kun kaikilla muillakin on.
Esim. Tokmanni myy usein Adidaksen collareita ja verkkareita tarjouksessa. Sinne siis tutkimaan hintoja. Urheiluliikkeissä samat pöksyt maksavat yleensä aika paljon enemmän. Eivät nuo lapsen toiveet kovin suurellisia ole, jos vain kyse on verkkareista ja repusta. Palstan mammat tuntuvat haluavan kasvattaa lapsista nöyryytettyjä ja alistettuja, ehkä jopa koulukiusattujakin oikein tosissaan.
Pistä tyttö ansaitsemaan rahansa ekstrakotitöillä. Tarpeeksi kun tekee saa jonkun haluamansa merkkivaatteen. Sinä pääset helpommalla kun tyttö tekee enemmän kotitöitä ja tyttö oppii että jos haluaa jotain niin sen eteen pitää tehdä jotain.
Joo joo. Meidän Joni-Esmeralda-Lumihiutale tahtoo samanlaiset verkkarit kuin "kaikilla muillakin on". Tuolla kasvatuksella se ei ensinnäkään opi ikinä sietämään pettymyksiä eikä toisaalta kykene kehittämään minkäänlaista omaa persoonaa.
Jaa, meillä viidesluokkalainen ei välitä vielä tuon taivaallista merkeistä, mutta olen jo useamman vuoden ostanut Adidas-verkkareita, koska ovat olleet parhaimman laatuisia niistä mitä olen kaupoista löytänyt. Perusverkkareita löytää aika usein tarjouksista, jolloin eivät minusta ole mitään ihan järjettömän hintaisia. Vähän käytettyjä ostanut myös Torista. Joistakin halpisverkkareista hajosi lahkeiden vetskarit heti, joissakin ollut huono istuvuus, jne. Ei ne Adidaksetkaan täydellisiä ole, mutta parempia kuin nuo.
Aika halpoja merkkejä ovat molemmat. Jos ei kiinankopioihin latejaan laita ovat ihan kätevät vermeet. Välillä löytää pilkkahinnallakin. Treeneis ollu 10 vuotta vanhat adidaksen ohuethousut. Menee vielä monta vuotta. Pitävät tuultakin hyvin. Kesällä loistavat jalassa. Omat kakarat ei sillein oo merkeittäin vaatteita halunneet. Mut kyllä me urheiluliikkeestä ollaan kengät haettu kestävyyden takia. Halvoista lähti pohjat ennen talvea. Ylä aste ikäisiä ovat eikä hupparissa saa kuulemma olla mitään merkkiä isolla. Itse valitsevat ne kaupasta.
Kasvattaa pois mistä? Omasta mausta vai? Voin kuvitella tilanteen vaatekaupassa. "Onko nämä mielestäsi tosi rumat? Etkö laittaisi missään nimessä päällesi? Hyvä, otetaan sitten ne."