2n+ lyhyt varustuksinen mies
Onko järkeä? Haaveilen kolmen kimpasta kahden naisen kanssa. Minulla voisi ehkä olla vaimoni ja hänen heteroystävänsä kanssa kolmen kimppaan. Ongelma on kuitenkin penikseni, se ei ole mikään pitkä (ei edes keskiverto) ja vaimonkin kanssa on vaan pari asentoa missä yllän maaliin.
Onko saanko tällä nysällä hommasta irti jos vaimolle ehdotan kimppakivaa? En viitsi edes ehdottaa jos nysän takia en itse pysty kunnolla panemaan. Mietin myös vaimoa ja vaimon kaveria jotka on heteroita, että tuskin hekään saa toisistaan niin hirveästi iloa. Toista miestä en vaimon kolmanneksi halua, sillä miehellä on 99% pidempi mela.
Onko kimppakokemusta lyhyemmästä vehkeestä ja kahdesta naisesta?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. On kiva, kun he ottavat suihin vuoronperään, ei tietenkään loppuun asti. Ja sitten tyydyttävät toisensa. Itse käytän silloin katsellessa vibra-anusta. Kaikilla on kivaa. Sitten juodaan hieman lisää ja kohta sama uudestaan.
Onko teillä ollut panemista vai pelkkkä suuleikkejä? Tuntuisi taivaalliselta ajatukselta että yksi keskittyisi mun kulliin ja vaimo toisi pillunsa mun nuoltavaksi. Itse voisin kuvitella laukeavani vaimon sisään, mutta saako heterokaveri ja vaimo kiksejä kun en varmaan paria kertaa enempää pysty laukeamaan? Haluaisin että hekin nauttivat niin itsekin olisin varmasti kiihottuneempi.
Kun vaan ajattelenkin asiaa niin housuissani alkoi jo pullistaa.
Jos naiset on heteroita, eivätkä siis saa toisistaan mitään kiksejä, niin homma tulee kaatumaan jo siihen. Pitäisi olla edes jotain bi-uteliaisuutta. Muuten yrität vain asettaa vaimosi asemaan, jossa joutuu katsomaan kun miehensä on toisen naisen kanssa. Jos ei ole yhtään bi-uteliaisuutta niin he ei todellakaan tule "tyydtyttämään toisiaan", tod näk eivät halua juurikaan edes koskea toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset on heteroita, eivätkä siis saa toisistaan mitään kiksejä, niin homma tulee kaatumaan jo siihen. Pitäisi olla edes jotain bi-uteliaisuutta. Muuten yrität vain asettaa vaimosi asemaan, jossa joutuu katsomaan kun miehensä on toisen naisen kanssa. Jos ei ole yhtään bi-uteliaisuutta niin he ei todellakaan tule "tyydtyttämään toisiaan", tod näk eivät halua juurikaan edes koskea toisiinsa.
Tätä minä mietin, siksi täällä kyselen onko mun lyhyestä kalusta iloa näille heteronaisille. Mutta jos saataisiin 3. pyöräksi bi, olisiko siitä vaimolle enemmän iloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minä mietin, siksi täällä kyselen onko mun lyhyestä kalusta iloa näille heteronaisille. Mutta jos saataisiin 3. pyöräksi bi, olisiko siitä vaimolle enemmän iloa?
Miksi et kysy vaimoltasi, onko siitä hänelle iloa? Muutenkin niin omituinen kirjoitus sulla.
Ongelma tuskin on vehkeen pituus vaan se, että vain itse haluat 2n + m. Vaimosi ilmeisimmin ei ole ilmaissut kiinnostusta asiaan.
Jos vaimosi ei ole bi, niin mitä häntä ilahduttaa, onko mukana oleva nainen bi vai hetero?
Haet itsellesi kiksejä.
Kysy vaimoltasi, kiinnostaako jakaa sinut jonkun toisen naisen kanssa. Taidan kyllä tietää vastauksen.
Mikset tarjoa 2m + n, siitä voisi olla vaimollesi iloa, kun hän kerran on hetero?
Toisekseen, miksi luulet, että kolmas pyörä innostuisi, kun tarjolla olisi keskivertoa lyhyempää, niin kuin asian ilmaiset?
Ei tuossa aloituksessa ollut mitään järkeä IMHO.
Onko järkeä? Haaveilen kolmen kimpasta kahden naisen kanssa. Minulla voisi ehkä olla vaimoni ja hänen heteroystävänsä kanssa kolmen kimppaan. Ongelma on kuitenkin penikseni, se ei ole mikään pitkä (ei edes keskiverto) ja vaimonkin kanssa on vaan pari asentoa missä yllän maaliin.
Onko saanko tällä nysällä hommasta irti jos vaimolle ehdotan kimppakivaa? En viitsi edes ehdottaa jos nysän takia en itse pysty kunnolla panemaan. Mietin myös vaimoa ja vaimon kaveria jotka on heteroita, että tuskin hekään saa toisistaan niin hirveästi iloa. Toista miestä en vaimon kolmanneksi halua, sillä miehellä on 99% pidempi mela.
Onko kimppakokemusta lyhyemmästä vehkeestä ja kahdesta naisesta?
Tästä jo käy hyvin ilmi, että itsellesi olet nautintoa hakemassa, kerran vaimosi ei ole bi eikä ole ilmaissut halukkuuttaan olla toisen naisen kanssa, mutta et myöskään halua kolmanneksi pyöräksi miestä, ettei vain vaimosi pääsisi vahingossakaan nauttimaan kerrankin isomman kokoisesta. Kivat vaimolles.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy vaimoltasi, onko siitä hänelle iloa? Muutenkin niin omituinen kirjoitus sulla.
En ole ehdottanut vaimolle kolmen kimppaa ja ajattelin kysyä täältä onko siinä mun tapauksessa järkeä edes ehdottaa. En halua vaimoa jättää joten jos ehdotan kimppaa ja se ei tyydytä vaimoa niin tuleeko siitä vaan kaikille paha mieli? Siksi kysyn täältä. En varmaan ehdota mutta toista miestä sänkyyn ei tule.
Mistä tuo "En halua vaimoa jättää" nyt tuli? Eli sinullako on niin into saada vierasta, että tuokin on yksi vaihtoehto?
Usko jo! Se, että heterovaimo nauttisi puuhailusta toisen naisen kanssa ja siitä, että saisi katsella kun duunaat toista naista, on ihan yhtä todennäköistä kuin että sinä nauttisit puuhailla miehen kanssa ja katsella, kun hän panee vaimoasi.
MIKÄ kolmen kimpassa naisen kanssa voisi mitenkään "tyydyttää vaimoasi"? Herää jo. Omaa tyydytystä sinä vain olet kiinnostunut hakemaan.
Kyllä, vaimollesi tulisi paha mieli. Kolmas pyörä-nainen ei myöskään saisi siitä mitään, koska vaimoasi ei naiset kiinnosta, eikä sinulla ole tälle naiselle mitään tarjottavaa.
Ehkä sun kannattaa olla tyytyväinen siihen mitä sulla on. Tuossa on kaikki ainekset siihen, että oma liitto on lopullisesti pilalla. Jos kumppani itse ottaa aiheen esille, niin sitten lähtisin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun kannattaa olla tyytyväinen siihen mitä sulla on. Tuossa on kaikki ainekset siihen, että oma liitto on lopullisesti pilalla. Jos kumppani itse ottaa aiheen esille, niin sitten lähtisin eri asia.
Tämän takia täällä kyselenkin ettei meidän liitto kariudu tuon kolmen kimpan takia. Toinen mies on siksi ehdoton ei kun sillä on varmaan pidempi mela kuin minulla ja vaimo varmaan nauttisi kun saisi pitkää muissakin asennoissa kun noissa kahdessa mihin minä pystyn. Olen vaimon ensimmäinen petikumppani niin siksi pelkään että jos saa kokea edes normaalipituista penistä, meidän juttu jäisi siihen.
Mutta en siis ehdottele edes sitä kolmen kimppaa sitten, haaveilen vain.
ap
No aina vain pahenee, oikein pelkäät, että vaimosi saisi nauttia!
Oletpa itsekäs.
Paras on kun pidät kolmenkimppa-jutut ajatuksen tasolla.
Mun mielestä sä kuulostat ihan fiksulta tyypiltä.
Voi luoja mikä tampio sä olet.
"Haluaisin kolmenkimppaan heteron vaimoni ja hänen heteron kaverinsa kanssa. Itselläni ei oikein ole tilanteeseen antaa mitään, mutta ottaisin niin kovin mielelläni. Vaimoni pääsisi nauttimaan seksistä naisen kanssa (jota hän ei heterona halua) ja voisi katsella minua panemassa toista naista (mikä olisi hänelle mahdollisesti tuskallista). Toinen nainen pääsisi nauttimaan seksistä vaimoni kanssa (jota heterona todennäköisesti ällöttäisi harrastaa seksiä naisen kanssa). Lisäksi hän saisi poikkeuksellisen lyhyttä munaa ja huonoa seksiä minulta. Toisaalta koko homman pointti on se, että minä pääsen nauttimaan fantasiasta, naisten osa olisi toimia lähinnä statisteina. Tokihan naiset olisivat hommassa mielellään mukana, jos se tekisi minut iloiseksi? Vaimoani en halua tehdä iloiseksi, sillä hän saattaisi tajuta, kuinka huono käsi hänelle jaettiin. Miehineen itsetuntoni hajoaisi pieniksi palasiksi jos vaimoni ikinä saisi kunnolla munaa."
Itse olen bi-utelias nainen, ja olen osallistunut kolmenkimppaan useammassa eri kokoonpanossa. En ikinä kehtaisi houkutella edes bi-seksuaalia kaveria sänkyymme, jos mies olisi pienimunainen ja huono sängyssä. Itseltänihän menisi täysin uskottavuus.
Tuo on kyllä niin hyvin ilmaistu! XD
Ei pysty käsittämään ap:n ajatuksenjuoksua jos ei sitten ole provo.
Vierailija kirjoitti:
"Haluaisin kolmenkimppaan heteron vaimoni ja hänen heteron kaverinsa kanssa. Itselläni ei oikein ole tilanteeseen antaa mitään, mutta ottaisin niin kovin mielelläni. Vaimoni pääsisi nauttimaan seksistä naisen kanssa (jota hän ei heterona halua) ja voisi katsella minua panemassa toista naista (mikä olisi hänelle mahdollisesti tuskallista). Toinen nainen pääsisi nauttimaan seksistä vaimoni kanssa (jota heterona todennäköisesti ällöttäisi harrastaa seksiä naisen kanssa). Lisäksi hän saisi poikkeuksellisen lyhyttä munaa ja huonoa seksiä minulta. Toisaalta koko homman pointti on se, että minä pääsen nauttimaan fantasiasta, naisten osa olisi toimia lähinnä statisteina. Tokihan naiset olisivat hommassa mielellään mukana, jos se tekisi minut iloiseksi? Vaimoani en halua tehdä iloiseksi, sillä hän saattaisi tajuta, kuinka huono käsi hänelle jaettiin. Miehineen itsetuntoni hajoaisi pieniksi palasiksi jos vaimoni ikinä saisi kunnolla munaa."
Itse olen bi-utelias nainen, ja olen osallistunut kolmenkimppaan useammassa eri kokoonpanossa. En ikinä kehtaisi houkutella edes bi-seksuaalia kaveria sänkyymme, jos mies olisi pienimunainen ja huono sängyssä. Itseltänihän menisi täysin uskottavuus.
Kaikille munan koko ei ole seksissä se juttu. Pienimunaista miestä ei tarvitse hävetä, eikä hänen tarvitse kokoansa hävetä!
Itse häpeäisin näitä "ihmisiä" jotka ovat valmiita rajaamaan jonkun muun puolesta elämää ja tekemisiä. Eiköhän kukin saa etsiä onnea ja hyvää seksiä parhaaksi katsomallaan tavalla, kunhan ei loukata muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille munan koko ei ole seksissä se juttu. Pienimunaista miestä ei tarvitse hävetä, eikä hänen tarvitse kokoansa hävetä!
Itse häpeäisin näitä "ihmisiä" jotka ovat valmiita rajaamaan jonkun muun puolesta elämää ja tekemisiä. Eiköhän kukin saa etsiä onnea ja hyvää seksiä parhaaksi katsomallaan tavalla, kunhan ei loukata muita.
Ei keskinkertaisen työntekijän tarvi itseään hävetä, enkä ole estämässä hänen työnhakuaan. Mutta en kyllä ala hänelle suosittelijaksi.
On kokemusta. On kiva, kun he ottavat suihin vuoronperään, ei tietenkään loppuun asti. Ja sitten tyydyttävät toisensa. Itse käytän silloin katsellessa vibra-anusta. Kaikilla on kivaa. Sitten juodaan hieman lisää ja kohta sama uudestaan.