Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin olla hyvä vaimo ja äiti, sairastuin masennukseen

Vierailija
09.05.2019 |

On tosi epäonnistunut olo, olen yrittänyt olla puolisolle hyvä vaimo ja lapselle hyvä äiti ja nyt olen vain hyödytön, väsynyt ja masentunut ihmisraunio.
Olen yrittänyt antaa itsestäni 150% perheelle, voimavarat salakavalasti hiipuivat, millä saa itseni tsempattua tästä takaisin normaaliksi ihmiseksi?
En pysty tapaamaan ihmisiä, pelkään jonkun näkevän hymyn läpi mitä oikeasti ajattelen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bukowskin hautakivessä lukee "Älä yritä". Suosittelen, siis tuota yrittämisen lopettamista.

Kiitos, tämä oli oikeasti tosi hyvin sanottu.

En yritä, vaan minähän teen, sitkeällä sisulla ja periksiantamattomuudella 💪

Vierailija
42/43 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi oli yrittäminen. Ole sitä mitä olet, älä yritä olla jotain muuta. Itseään voi kyllä muuttaa hitaan prosessin kautta paremmaksi vaimoksi ja äidiksi esimerkiksi terapian ja muiden itsetuntemusta lisäävien aktiviteettien kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytännössä tarkoittaa olla "hyvä vaimo ja hyvä äiti"?

Haluan että koti on puhdas, vaatteet silitettynä ja pestynä, ruokaa kaapissa, piha siisti ja mikään työ ei roiku tekemättömänä jne..

Yritin lapsen saamisen jälkeen, että mies saisi jatkaa elämäänsä niinkuin ennen lastakin, harrastaa ja mennä vapaa-aikansa, olen tehnyt hänelle kaiken "valmiiksi".

Mistä sulle tuli ajatus toimia noin?

En halua olla miehelle hyödytön elätettävä.

Voi v ttu mitä paskaa, oikeasti. Onko tällä palstalla enää mitään muuta kuin trollaamista, persuöyhötystä ja naisvihaa? On, pari hullua, joista toinen vauhkoaa jostain brittikuninkaallisista ja toinen Saara Aallosta.

Nyt kun mainitsit, miksi Saara Aallosta ei ole ollut mitään täällä? Haluan tietää vetääkö pubeissa, stadioneilla vai yksityisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi