Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan on aivan erinäköinen synnytyksen jälkeen

Vierailija
09.05.2019 |

https://aijaa.com/Xm6q8R
Onko varmasti sama ihminen näissä kuvissa 😅

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olin ihan eri näköinen, olen ns. normaalisti todella hoikka. Mutta synnärillä otetuista kuvista ei tunnista. Kuvista ei uskoisi että raskaudesta tarttui vain +7kg ja viikko synnytyksestä kaikki oli poissa.

Vauvapalsta mutta teidän kokemukset synnytyksestä on näin olemattomat. Meghan näyttää hyvältä, ottaen huomioon koska ja kuinka pian kuvat on otettu. Lähinnä keskivartalossa ja kasvoissa on turvotusta.

Vierailija
22/47 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä tulossa av-mamma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää tätä palstaa. Täällä olettaisi kuitenkin olevan suurimmaksi osaksi äitejä. Raskauden ja synnytyksen kokeneita. Äitejä, ja varsinkin julkkiksia arvostellaan ihan riittävästi mediassa synnytyksen jälkeen. Antakaa olla ja antakaa hänen toipua synnytyksestä ja totutetella äitiyteen rauhassa. 

En ole mikään Meghan-fani, mutta nostan hattua siitä, että rikkoi tässä kohti perinteitä eikä tullut koko maailman eteen pari tuntia synnytyksestä korkkareissa ja viimeisen päälle tällättynä. 

Vierailija
24/47 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Meghan-fani, mutta hän näyttää upealta kuvassa!

Vierailija
25/47 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin olin sitä mieltä, että kyseinen ihminen on kaunis kun näin nuo synnytyksen jälkeiset kuvat. Hehkua onnea!

Vierailija
26/47 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksitosiini is a helluva drug 💖

Vierailija
27/47 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvältähän Meghan näyttää vaikka onkin vähän turvonnut. Mä olin sektion jälkeen ihan turvoksissa, kun pari päivää oli pumpattu oksitosiinia, nestettä ja sokerilitkua kroppaan. Sen jälkeen vielä se itse leikkaus. Kotiinlähtöpäivänä jalat oli turvonneemmat, kuin sairaalaan mennessä ja vatsa todellakin oli sen näköinen, kun ei ois synnyttänyt ollenkaan.

Vierailija
28/47 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan upeat kuvat Meghanista, Harrysta ja Baby Sussexista. Vanhemmat hehkuivat iloa ja onnea aivan käsinkosketeltavasti.  Täytyy olla todella ilkeä ja pahanilkinen ihminen, jonka täytyy tämäkin kaunis hetki pilata nillittämisellään.

Satavarma, että eiliset kuvat tulevat jäämään historiaan ja varsinkin se viimeinen, jossa onnellinen pariskunta kävelee jo poispäin.

Vierailija
29/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain esim tota nenää ja korvaa 🤔 ap

On tällä hetkellä hyvin samannäköinen kuin ilkeä sisarpuolensa Samantha.

Minun mielestäni he ovat aina olleet tosi samannäköisiä. Meghan on ulkonäöltään enemmän isänsä kuin äitinsä näköinen. Välillä näyttää kyllä äidiltäänkin. Tietyt ilmeet.

Vierailija
30/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 kg vielä lisää niin alkaa muistuttaa peruspalstalaista.

Vierailija
31/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on väitetty ettei Meg ole kaunis? Erinäköinen ei ole synonyymi rumalle te moukat!

Vierailija
32/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan hänelle tullut kiloja ja on turvoksissa, mikä ei ole lainkaan ihmeellistä synnytyksen jälkeen. Kauhea paine julkkiksilla ja ilmeisesti monilla tavisäideilläkin nykyisin, kun suuri, kroppaa rasittava mullistus ei saisi mitenkään näkyä.

Hän on erinäköinen, ei mikään ihme, ja erittäin kaunis. Toivottavasti tuntee olonsa myös kauniiksi.

Vierailija
33/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Meghan on väsyneen ja rasittuneen näköinen, se.on nyt ihan ymmärrettävää.

Vierailija
34/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain esim tota nenää ja korvaa 🤔 ap

On tällä hetkellä hyvin samannäköinen kuin ilkeä sisarpuolensa Samantha.

Samantha ei ole ilkeä vaan joutuu aktselemaan ilkeä sisarensa vedätyksiä ja on suuttunut aiheestakin. Syntipukki on aina se tervein.

Samanthan tytärhän on kertonut julmasta henkisestä ja fyysisestä väkivallasta mitä äitinsä häneen harrasti lapsuudessa ja nuoruudessa. Ei kuulosta kovin terveeltä!

Vierailija
35/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä näe Meghanissa mitää samaa näköä Samanthan tai isänsä kanssa:D

Vierailija
36/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimestä vielä, luin että pojan nimi Archie liittyisi sarjakuviin joita Meghanin isä luki tyttärelleen tämän ollessa lapsi. Jos näin on se on kädenojennus faijalle... Meghan saa multa ekat pointsit siitä!

Vierailija
37/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonnut ja lihonut loppuraskaudesta. Normaalia.

Vierailija
38/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten kamalaa, kun joutuu heti synnytyksen jälkeen edustamaan ja ihmiset keskittyvät haukkumaan vain ulkonäköä. Kaikille se synnytys ei ole mikään ihana ja autuas fyysinen kokemus, vaikka elämän kokoinen rakkaus sieltä ulos tuleekin. Sitten vaan koko maailman eteen tönöttämään. Jos on sektio tehty, niin on varmaan vielä kuvissa seistessä kipeä ja toipuminen usein ottaa aikansa. Leikkaushaava on kuitenkin leikkaushaava. Ikä myös voi hidastaa synnytyksestä toipumista muutenkin.

Vierailija
39/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan kuoli kotisynnytyksestä johtuviin komplikaatioihin!! Harryn ja vauvan kanssa poseeraa kaksoisolento!!? Siitä syystä vauva on Harryn sylissä!! Ei anneta vauvaa vieraalle ihmiselle!!..! Varo ap, olet vaarassa kun huomasit tämän! Tätä ei julkisuuteen haluta

Vierailija
40/47 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mulla on ton verran turvotusta jo jos olen edellisenä päivänä syönyt epäterveellistä ruokaa. Mitä täällä taas ihmetellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi