Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen jättää omat lemmikit erossa toiselle?

Vierailija
09.05.2019 |

Ei se toki minua haittaa.

Ex naisen kanss otettii yhtäaikaa molemmille kissat.
Kissat on kuin koiria, kiintyivät meihin.

Erossa Naine vaa tokas että pidä elukat ittelläs.

Ehkei hän ollut niin kiintynyt?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kestä ajatusta kissoista, kun tuovat muistoja? Tai sit ei vaan kiintynyt kissoihin. Sydämetön kuitenkin kun "elukkansa" hylkää

Vierailija
2/10 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka ei olisi alun alkaenkaan pitänyt ottaa mitään eläintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin ihan kiusan vuoksi...mitäs meni pettämään. Toisekseen kissa viihtyi hänen sukunsa mökillä, mä en olis voinut tarjota kissan elämää. Kai se uus eukko vei sen piikille aina pian kämppään muutettuaan.

Vierailija
4/10 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, olen miettinyt ihan samaa. En ikinä pystyisi moiseen.

Vierailija
5/10 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämätön, kylmä. Maatalon kasvatti, jolle "elukat on vaan elukoita".

Vierailija
6/10 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa voisi kysyä millainen ihminen erossa ehdottomasti haluaa yhteisen lemmikin vaikka vuosien aikana ei ole laittanut tikkua ristiin sen eteen?

Toinen on hoitanut ja maksanut ruuat, harrastukset, eläinlääkärit, muun hoidon jne mutta vttu kun eron hetkellä se onkin tärkein asia maailmassa. Mitähän näille eläimille kävis, jos ne vaan jätettäisiin tappelutta? Mielenkiinto loppuis kun ovi sulkeutuis toisen perässä, mutta hykerreltäis kun onnistuttiin satuttamaan.

Vierailija
7/10 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Mä pidän eläimistä, mutten kiinny niihin, kuten monet muut. Jos meille tulisi ero, niin koirat jäisi miehelle kaikki viisi. Näkisin, että se on myös koirien etu, ettei niitä eroteta. Pysyvät laumana.

Voihan se olla, että mies on ajatellut samoin. Toisista syistä. Noi elukat on hänen henkireikänsä ollut, että saa groomata, touhuta ja kouluttaa. Mulle ne on olleet lenkki- ja leikkikavereita.

Vierailija
8/10 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin suhteeseen miehen kanssa joka oli exänsä kanssa ottaneet kissat, ihmettelen vieläkin miten ja millainen se nainen oikeasti oli kun pystyi siihen..

Nämä kissat on mitä ihanempia otuksia. Sitä en ymmärrä että täällä toki oli jotain leluja, kun kissat ekana oli kerrostalossa sisäkissoina, mutta sitten muuttivat omakotitaloon jossa olivat ulkokissoina.

Niin oli toki kissoilla navetassa lämmitetty tila, mutta sisälle ei päässeet??

No minä kun muutin, kissoille tilattiin kissaluukku oveen, sisälle tehtiin seinään kiipeilyrakennelma ja ruokitaan sisällä.

Ovat sisä- että ulkokissoja, mies rakastaa kissoja ylikaiken ja kissat nukkuu hänen päällään joka yö talvella. Kesällä ovat ulkona ja tulevat vain syömään, juomaan ja nukkumaan.

Vierailija
9/10 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnevammaiset ihmiset keksivät tilanteisiin ja muiden toimintaan ainoastaan sen tunteettoman syyn.

Minkälainen ihminen tehtailee aloituksia, joiden ainoa tarkoitus on lytätä muita ja nostaa itsensä jalustalle?

Vierailija
10/10 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen jättää erossa lapset toiselle vanhemmalle, eikä edes taistele lasten huoltajuudesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi