Autokaupassa ja myyjä kysyi mieheltä "sitäkö tultiin pikku rouvalle kauppakassia katsomaan"
Olimme etukäteen soittaneet, että tulen koeajamaan yhden auton. Myyjä ei edes katsonut minuun vaan puhui ohitseni miehelle. En ostanut sieltä yhtään mitään. Kuvittelikohan myyjä että pikku rouva on joku imarteleva ilmaus?
Kommentit (21)
Oletko pikkurouva vai kenties neiti-ihminen?
Taas?! Kuinka usein sinä oikein vaihdat sitä kauppakassia. Miksi aina menette tolle samalle myyjälle?
Kuka muka oikeasti käyttää nykyään enää termiä "pikkurouva"?
Tää sama on ollut täällä ennenkin.
Ei tämä nyt niin hauska ole että muutaman kuukauden välein kannattaa tehdä sama alotus. Kerta riitti!
Tämä hokema oli kulunut jo 80-luvulla.
Taas sama juttu. Kuinka monta kertaa tämä aloitus on ollut täällä?
Pikkurouva saa aika usein uuden auton.
Nenäsi kasvaa kuin Pinocciolla konsanaan, kun jatkuvasti valehtelet.
Turussa tuo pikku rouvittelu on yleistä. En tiedä haluavatko eroon asiakkaista.
Onko Porvoossa montakin autokauppaa?
Kamoon, automyyjät haluavat pitää työpaikkansa (ja saada bonuksensa) ja tietävät kyllä, että tuollainen äijämeininki on jäänne 20 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kun olin synnyttämässä vuonna 1996 niin anestesialääkäri (mies) puhutteli mua pikkurouvaksi.
Tämä nostattaa niin mun ärsytyskäyrää. Remppamyyjä nimitti minua pikkurouvaksi pari vuotta sitten. Hitsi että olisi pitänyt sanoa, että tämä pikkurouva ostaa mieluummin muualta. Olin vaan niin häkeltynyt, että en sanonut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eräs lääkäri käytti tätä termiä sairaalassa ilkeillessään minulle. Ihan oli tänä keväänä.
Nämä samat vastauksetkin tähän aloitukseen olivat jo silloin täällä..
No olitteko te katsomassa kauppakassia vai ette?