Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti unessa, kuinka helposti voi hän pettää oikeasti?

Vierailija
09.05.2019 |

Unethan on asioita mitä kokee päivän mittaan, eli olen miehestä lukenut jotain hänen käytöksestään jne.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen vaisto kertoo että miehesi pettää ja tulee siksi uniinkin. Niin mullakin ja mies petti ja jätti.

Toki näinkin voi olla, mutta todennäköisempää on, että alitajunta tulkitsee sinun ajatuksiasi ja pelkojasi. Joka uniinsa uskoo, se varjossa pelkää.

Varjossa = varjoansa

Vierailija
22/26 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi kaveri soitteli hysteerisena, että saako tulla teille hetkeksi aikaa. Eli siis tarvi kattoa pään päälleen. Muutamia päiviä oli lojunut nurkissa ja todella itkuinen ja dramaattinen hänen miehensä on pettänyt häntä. Säälin ja pidin hyvänä.

Sitten selkis, että tämä oli siis nähnyt UNTA, että mies oli pettänyt häntä. Siinä vaiheessa sitten pakkailin hänen kimpsunsa ja vein takaisin kotiinsa. Mitään ei ollut tapahtunut ja mies siellä aivan ymmällään, että mitä hittoa?!?

Kaverihan suuttui mulle verisesti, eikä pitkiin aikoihin pitänyt yhteyttä. Siellä mies sitten taas suuttui sen verran, että lähti. Mä häneltä sitten kuulin noita juttuja, että kuinka paska kaveri olen ja hän mies, kun pettää unessa.

Suht sekopää touhua, mutta nykyään osaa jo nauraa tapahtuneelle. Mä en välttämättä, oli sen verran creepyä. Uusi mies sillä on ja perhettäkin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet voivat olla myös näkijänsä toiveita. Ehkä toivot, että miehesi pettäisi, jotta saisit hyvän syyn jättää hänet.

Vierailija
24/26 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas ja kaunis yökaverini kertoi nauraen että miehensä oli nähnyt unta minusta. Olimme puuhanneet kolmestaan. Heillä on hyvä avioliitto kun tällaista voi kertoa ja ovat olleet pitkään yhdessä. 

Ei vaan tahdo pokka pitää kun joskus ohimennen näen tätä miestä.

Pelisilmää toki sille mistä kannattaa kertoa ettei toinen pahoita mieltään.

Vierailija
25/26 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokas ja kaunis yökaverini kertoi nauraen että miehensä oli nähnyt unta minusta. Olimme puuhanneet kolmestaan. Heillä on hyvä avioliitto kun tällaista voi kertoa ja ovat olleet pitkään yhdessä. 

Ei vaan tahdo pokka pitää kun joskus ohimennen näen tätä miestä.

Pelisilmää toki sille mistä kannattaa kertoa ettei toinen pahoita mieltään.

Yökaveri..... ;) ;) ;)

Vierailija
26/26 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen joskus unia, joissa mä olen yhdessä jonkun ihan muun kuin oman mieheni kanssa. Ja eivät ole siis tuttuja miehiä, mutta siinä unessa toi homma tuntuu ihan luonnolliselta. Olen kyllä paljon miettinyt, että mistä nää unet oikein tulee?! Meillä on hyvä ja onnellinen avioliitto miehen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi