Miksi 10kg painonpudotus ei tunnu vaatteissa?
Vanhat vaatteet istuu samalla tavalla. Farkut on yhtä tiukat kuin aiemminkin. Rintsikat täyttyy siinä missä ennenkin ja liivien ympärys ei ole löystynyt. Mistä ne kilot on lähteneet?
Kommentit (34)
Jos on pidempi (> 170 cm) niin 10 kg ei varmaan niin kauheasti näy. Painosi on edelleen aika iso. Olen sinua yli 20 kg hoikempi ja laihduttanut vastottain noin 10 kg, ja se kyllä näkyy erityisesti vyötärönseudulla. Olen edelleen ylipainoinen, mutta kilot ovat lähtenee keskivartalosta ja housut roikkuvat vyötäröltä.
Kannattaa ottaa mittanauha käyttöön. Se kertoo vaakaakin enemmän, miten suuri muutos on tapahtunut.
Itse juuri tiputtanut 7kg. Joustavimmissa vaatteissa ei juuri tunnu kun taas ne jotka eivät jousta istuvat selkeästi paremmin.
Itse pidän aina jotain yhtä kokoa liian pientä tavoite vaatetta kaapissa. Esim ensin ostin t-paidan, jonka halusin, liian pienenä. Nyt se t-paita sopii hyvin päälle ja kestää vielä tulevien kilojen pudottamisen. Seuraavaksi ostin liian pienen hupparin ja nyt olisi tavoite päästä siihen. Näin itse huomaan paremmin painonpudotuksen.
Jatkuvassa käytössä olevista vaatteista ei välttämättä huomaa kun jostain kohtaa on väljentynyt. :)
Hieno saavutus kuitenkin, joten älä lannistu.
Mulla lähti 9 kiloa ja monet vaatteet ovat jääneet aivan liian isoiksi. Samoin monet ennen pienet vaatteet mahtuvat taas. Mutta kai se on lähtöpainosta ja kropan mallista kiinni.
Tämä on klassikko.Nainen on hukannut pelkkää lihasta "laihdutuksessaan".Tämä onnistuu olemattomalla proteiininsaannilla,nämähän luulevat että sitä tarvitsee vain kehonrakentajat.
Riippuu miten lihava olet. Jos olet todella lihava niin tarvitsee sen 20kg että alkaa näkyä ja tuntua. Tai olet alunperin käyttänyt liian pieniä vaatteita itsellesi, mitkä vasta nytten sopivat kunnolla päällesi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on klassikko.Nainen on hukannut pelkkää lihasta "laihdutuksessaan".Tämä onnistuu olemattomalla proteiininsaannilla,nämähän luulevat että sitä tarvitsee vain kehonrakentajat.
Tämä on niin vanha myytti sanonta eivätkä jotkut vieläkään tajua, ettei tässä ole yhtään totuutta. Lihakset ei mihinkään katoa, jos niitä käyttää. Kaikesta saa proteiinia, joten proteiinin vähäinen saanti on lähes mahdotonta. Nykyään suurempi ongelma on proteiinin ylisaanti mikä muuttuu läskiksi.
Siksi, kun et ole kiinteynyt ja sinulla on edelleen sitä löysää rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten lihava olet. Jos olet todella lihava niin tarvitsee sen 20kg että alkaa näkyä ja tuntua. Tai olet alunperin käyttänyt liian pieniä vaatteita itsellesi, mitkä vasta nytten sopivat kunnolla päällesi.
Lue ap:n aikaisemmat vastaukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin vanha myytti sanonta eivätkä jotkut vieläkään tajua, ettei tässä ole yhtään totuutta. Lihakset ei mihinkään katoa, jos niitä käyttää. Kaikesta saa proteiinia, joten proteiinin vähäinen saanti on lähes mahdotonta. Nykyään suurempi ongelma on proteiinin ylisaanti mikä muuttuu läskiksi.
No, onko ap niitä lihaksia käyttänyt? Tai kertoiko hän mistä ruokavalio koostuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onko ap niitä lihaksia käyttänyt? Tai kertoiko hän mistä ruokavalio koostuu?
Tekstien mukaan on käynyt kuntosalilla, joten selvästi on.
Ruokavaliosta. Syön kaikkea, mutta kohtuudella. Olen aloittanut lenkkeilyn ja nykyään juoksen 5km 2krt viikossa.. Salilla olen käynyt silloin tällöin treenaamassa käsiä ja ylävartaloa. Pidän ruokapäiväkirjaa mistä nään paljonko mitäkin ruoka-ainesta pitää vielä syödä että saan protskut, rasvat ym täyteen.
Ap
Mie oon laihtunut 8kg eikä tämäkään kyllä pahemmin vielä vaatteissa näy. Sama vaatekoko menee vieläkin. Housut ei ehkä enää ihan niin tiukat vyötäisiltä, rintsikoiden ympärysmitta ehkä aavistuksen pienentynyt, reidet ihan aavistuksen kapeammat. Mutta suurimman eron huomaan siitä, että kasvoni ovat palautuneet aika lailla vanhaan muotoonsa, mitkä ne olivat ennen ylipainoa. Samoin sormet ovat kaventuneet merkittävästi. Saakeli kun kihlasormus haluaa lähteä omille matkoilleen jatkuvasti, mutta ehkäpä minä tämän pienen ikävän sivuvaiktuksen kanssa selviän.
Jokaisella varmaan lähtee paino vähän yksilöllisesti eri paikoista, luulisin niin. Ja ehkä lähtöpainokin voi vaikuttaa? En ole varma, en suoraan sanottuna tiedä laihtumisesta juuri mitään.