Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tunnistaa sinkku nainen maitokaupassa?

Vierailija
08.05.2019 |

Nettideittitreffipalvelut ovat täysin pilalla. Nykyään ei toisaalta @metoo liikkeen takia uskalla juuri vastakkaiselle sukupuolelle puhuakaan. Arjessa tapaaminen olisi luontaisinta, mutta ei helppoa.

Miten voi tunnistaa maitokaupassa, että nainen on sinkku? Onko sormuksen puuttuminen kuinka varma merkki siitä? Tunnistaako sinkun hänen liikkumisestaan? M43

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen heti ehdottelemaan naiselle jolla on vain kurkkuja korissa että mennäänkö meille juomaan nää kaljat. 20 vuotta on tässä mennyt mutta uskon että sitä oikeaa ei vain ole kohdalleni vielä sattunut.

Mutta aikaa ja uskoa riittää. En ikinä lannistu.

sinulla ystäväiseni on oikea asenne tuohon hommaan, eli iskemiseen. suu auki ehdotat kaljalle lähtemistä niin lähtijöitä kyllä löytyy. jätä kuitenkin kurkkuläpät pois niin et voi sanoa tai vietät itse iltasi heviosastolla. eli asiallisesti, rohkeasti tulta päin ja jos menee päin ttua ei siis "niin" niin eikun uutta matoa koukkuun seuraavana kerralla maitokaupassa. saat myyjiltä vonkaajan maineen mutta mitä väliäjos he on muijia luultavasti sinkkuja itsekin ja voit siirtyä pokailee heitäkin check check kevättä kohden.

Vierailija
62/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia saavat pokailijat on myös tulleet useita kertoja torjutuksi. yritys kuitenkin aina palkitaan kun jaksaa yrittää, silloin joskus syntyy vaikka mitä ja tämä on tosi! siis älä luovuta koskaan vaan hyrrää ja pörrää sinkkuna vilkkusilmänä maitokaupassa ja lähesty kiinnostavaa ihmistä. vieraille juttelun voi alottaa lähikaupan kassasta ja opetella läpän heittoa sillä tavalla. se on mukavaa ja johtaa itsetunnon kasvuun ja sitä tarvitseee jokainen mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti tapasin mieheni ruokakaupassa. Olin pakastealtaalla hakemassa kalapuikkoja ja huomasin sivusilmällä, että vastapäätä minua oli järeän näköinen mies raksahaalareissa ja ruutupaidassa ja hän katsoi mua ujosti hymyillen. Mietin hämmästyneenä, onko tämä nyt joku tuttu tai jonkun tutun mies ja jähmetyin, kun mies sanoi jotain ystävällisesti pakastealtaan yli. Hän joutui toistamaan, kun en kuullut hämmennyksessäni; haluaistko lähteä lauantaina kalaan?

Tästä on 14 vuotta ja välillä aina muistelemme tätä.

Hän myöntää, että oli vähän seuraillut aikataulujani ja tarkoituksella ajoittanut ruokakauppakäyntinsä omiini. Ja että pari hyvää tilaisuutta ottaa kontaktia oli mennyt, kun ei kantti kestänyt.

Ei hullumpi idea pyytää sinkkuneitiä kalaan pakastealtaalla.

<3