Miten tunnistaa sinkku nainen maitokaupassa?
Nettideittitreffipalvelut ovat täysin pilalla. Nykyään ei toisaalta @metoo liikkeen takia uskalla juuri vastakkaiselle sukupuolelle puhuakaan. Arjessa tapaaminen olisi luontaisinta, mutta ei helppoa.
Miten voi tunnistaa maitokaupassa, että nainen on sinkku? Onko sormuksen puuttuminen kuinka varma merkki siitä? Tunnistaako sinkun hänen liikkumisestaan? M43
Kommentit (63)
Sinkut tai ainakin sinkkuhenkiset tunnistaa siitä, miten he suhtautuvat lähelle tuloon. Ei siis mihinkään kiinnikäymiseen vaan siihen kun toinen tulee parisuhde-etäisyydelle. Nainen joka on parisuhteessa on luonteva siinä vaikkei ehkä pidä siitä ja siksi siirtyy hitaasti kauemmaksi, kun taas sinkku säikähtää tai jopa panikoi.
Sinkkunaisista kurkkuosastolla vielä. Hän nostelee kurkkuja varovasti ilmaan, kääntelee, tutkailee. Tunnustelee hellästi. Puristaa kevyesti kurkun päätä. Valitsee hyvän kurkun.
Koristaan! Kaikkea on vähän, pienet pakkaukset, "naisten ruokia ja tavaroita"...
Minut tunnistaa ainakin siitä, että käytän aina meikkiä, minulla on pitkät blondatut hiukset ja katson ihmisiä silmiin. Monesti olen surullisen näköinen tai vaihtoehtoisesti tekohymy naamalla. Ostan vain rasvatonta raejuustoa ja kasviksia, koska yritän laihduttaa. Lihatiskiltä et minua löydä. Joskus sorrun karkkiin, kun syön suruun. Olisipa piristävää, jos kerrankin joku tulisi iskemään. T. N38
Nyt, kun tässä tuli niin monta kurkkuaiheista vastausta, niin myöntääkö kukaan naisista ostaneensa kurkun kaupasta vain tyydytystarkoitukseen? Enkä puhu ruokahalun tyydytyksestä.
Menen heti ehdottelemaan naiselle jolla on vain kurkkuja korissa että mennäänkö meille juomaan nää kaljat. 20 vuotta on tässä mennyt mutta uskon että sitä oikeaa ei vain ole kohdalleni vielä sattunut.
Mutta aikaa ja uskoa riittää. En ikinä lannistu.
En tiedä maitokaupasta mutta viinakaupassa on paremman näköiset asiakkaat!
Kyllä huomaa että kello on just 23.
Aijai oot vanhapoika kuusikymppinen.
Yksin oot ja yksin jäät.
Junas meni vuonna 1983.
Olisihan se aika herttaista tavata elämänsä mies ruokakaupassa!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä maitokaupasta mutta viinakaupassa on paremman näköiset asiakkaat!
Mitä enemmän juot, sitä paremmalta muut näyttävät.
Mitään sinne sopivia iskurepliikkejä?
Iloinen kikattelu ja viekotteleva kåynti
Vierailija kirjoitti:
Käytkö usein täällä?
Näistä kurkkujutuista tuli mieleeni tositarina omalta kohdaltani. Olin sinkku ja ostin just sen kurkun ja yhden siiderin. Mies kassajonossa takanani kiinnitti huomiota ostoksiini ja sanoi jotain tyyliin "jännät ostokset sulla nainen, kurkku ja siideri". Menin vähän vaikeaksi, mutta ihastuin siihen kaveriin saman tien.
Silloin toivoin, että hän olisi jatkanut sitä juttua vähän pitempäänkin, mutta minähän pakenin paikalta, tietenkin. Olisin voinut jäädä ulos vaikka puhelinta räpläämään ja oho, mies olisi tullut ulos kaupasta ja oltaisiin vaikka voitu jutella enemmänkin.
Onneksi löytyi sitten ihana mies muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä neiti tykkää Kokkikartanon kinkkusinihomejuustokiusauksesta?
Oikeesti tapasin mieheni ruokakaupassa. Olin pakastealtaalla hakemassa kalapuikkoja ja huomasin sivusilmällä, että vastapäätä minua oli järeän näköinen mies raksahaalareissa ja ruutupaidassa ja hän katsoi mua ujosti hymyillen. Mietin hämmästyneenä, onko tämä nyt joku tuttu tai jonkun tutun mies ja jähmetyin, kun mies sanoi jotain ystävällisesti pakastealtaan yli. Hän joutui toistamaan, kun en kuullut hämmennyksessäni; haluaistko lähteä lauantaina kalaan?
Tästä on 14 vuotta ja välillä aina muistelemme tätä.
Hän myöntää, että oli vähän seuraillut aikataulujani ja tarkoituksella ajoittanut ruokakauppakäyntinsä omiini. Ja että pari hyvää tilaisuutta ottaa kontaktia oli mennyt, kun ei kantti kestänyt.
Ei hullumpi idea pyytää sinkkuneitiä kalaan pakastealtaalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun ei aina tarvitsisi tehdä ruokaa vain itselle!
Herttaista, että joku käyttää vielä sanaa maitokauppa. :)